موضوعات داغ

گرند تور، رکورد گران‌ترین صحنه تاریخ تلویزیون را شکست

عکس مطلب اول
گرند تور، نخستین برنامه آمازون در حوزه خودرو که با جذب مجریان سابق و مطرح برنامه "تخت گاز" یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند شکل گرفته است، بنابر گزارشات بدست آمده گران‌ترین صحنه تاریخ تلویزیون را فیلم برداری کرده است.
براساس اعلام خبرگزاری‌ها که اطلاعاتشان را از منابع داخلی آمازون بدست آورده‌اند، برای افتتاحیه قسمت اول برنامه گرند تور یک صحنه باشکوهی فیلم برداری شده که گران قیمت‌ترین صحنه تاریخ تلویزیون لقب گرفته است. براین اساس باتوجه به اطلاعات منابع، برای گرفتن این صحنه تقریبا هزینه‌ای 3.2 میلیون دلاری شده است که در آن 6 هواپیمای جت، 150 اتومبیل مختلف، بیش از 2000 بشکه سوخت و همچنین جمعی از آکروبات بازان حضور دارند تا صحنه‌ای باشکوه، ولی بسیار گران قیمت خلق شود.
با توجه به پاراگراف قبلی، می‌توان فهمید که فصل اول برنامه گرند تور به خوبی دنبال شده و آمازون رضایت کامل از سه مجری محبوب دنیای خودرو دارد که در این مورد می‌توان به ادامه فصل‌های گرند تور امیدوار بود.
براساس اعلام رسمی آمازون، اولین قسمت از برنامه گرند تور در تاریخ 18 نوامبر 2016 و سپس دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی بر روی سرویس "آمازون پرایم" قرار خواهد گرفت که برای تماشای آنان نیاز به خرید اشتراک آمازون است. این تاریخ به هجری شمسی هم معادل 28 آبان ماه 95 می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد