موضوعات داغ

10 خودروی پرفروش بازار بریتانیا

عکس مطلب اول
سال 2015 میلادی برای بازار بریتانیا یک رکورد محسوب می‌شد تا همچنان شاهد پس لرزه‌های آن در سال 2016 میلادی هم باشیم. به همین دلیل سعی داریم 10 خودروی پرفروش امسال را معرفی کنیم که توسط مجله "اتو اکسپرس" آماده شده و صرفا در بازار بریتانیا محدود شده است.

فورد فیستا

1- فورد فیستا
قطعا یکی از خودروهای بازار بریتانیا که در سال گذشته هم بسیار خوش درخشید و توانست آمار فروش قابل ملاحظه‌ای را متوجه خود کند، خودروی هاچ بک فورد فیستا است که از ابتدای سال جاری حدود 103 هزار و 945 ثبت نامی برای آن وجود داشته و تاکنون هم بیش از 35 هزار خودرو از آن به مشتریان تحویل داده شده است.

واکسهال کورسا

2- واکسهال کورسا
خودروی هاچ بک واکسهال کورسا، درحقیقت همان هاچ بک اوپل کورسا است که برای بازار بریتانیا تحت برندی انحصاری تولید و عرضه می‌شود تا امسال را با اختلاف فاحش ثبت نام 68 هزار و 831 دستگاهی، بعد از فورد فیستا در جایگاه دوم قرار گیرد.

فورد فوکوس

3- فورد فوکوس
سومین خودروی پرفروش بازار بریتانیا هم بار دیگر از خانواده فورد، ولی این بار فورد فوکوس خواهد بود که آمار ثبت نامی‌های آن از اوایل سال جاری میلادی تاکنون بیش از 61 هزار و 233 دستگاه گزارش شده است.

فولکس گلف

4- فولکس واگن گلف
هاچ بک اسپرت فولکس واگن گلف نه تنها در بازار بریتانیا، بلکه در بازارهای جهانی هم به پشتوانه نسل‌های قبلی خود آمار فروش قابل توجهی دارد و در بازار بریتانیا هم موفق به فروش 59 هزار و 474 خودرو از اوایل سال جاری میلادی شده است.

نیسان قشقایی

5- نیسان قشقایی
طی آخرین نظرسنجی‌های مجلات بریتانیایی، خودروی نام آشنای نیسان قشقایی یکی از محبوب‌ترین خودروهای کراس اوور شناخته شده است، حال در عمل هم شاهد فروش بسیار خوب نیسان قشقایی هستیم تا هم با فروش 55 هزار و 238 دستگاهی (ثبت نامی) در رده بندی کلی جایگاه پنجم را بدست آورده باشد و هم به عنوان پرفروش‌ترین کراس اوور بریتانیا شناخته شده باشد.

واکسهال آسترا

6- واکسهال آسترا
معمولا قرار گرفتن دو محصول از یک برند در لیست پرفروش‌ترین‌های بازار می‌تواند برای شرکت سازنده بسیار خوب باشد. حال شرکت خودروسازی واکسهال علاوه بر "کورسا"، خودروی دیگری هم تحت عنوان "آسترا" در میان پرفروش‌ترین خودروهای امسال بازار بریتانیا دارد که تاکنون موفق به ثبت سفارش 49 هزار و 756 دستگاه شده است.

فولکس پولو

7- فولکس واگن پولو
درست همانند واکسهال، کمپانی خودروسازی فولکس واگن هم شرایطی مشابه دارد و آن هم حضور فولکس واگن پولو با آمار فروش 47 هزار و 161 دستگاهی در میان پرفروش‌ترین خودروهای بازار است.

مینی

8- مینی
بعد از واگذاری مینی به کمپانی BMW، انتظار می‌رفت کمی هم طراحی محصولات مینی تغییر کند، ولی به غیر از چند خودروی کانسپت که معلوم نیست سرنوشتشان چه خواهد بود، همچنان شاهد چهره همیشگی محصولات مینی هستیم، ولی خب باوجود این مسائل باز هم محصول اصلی مینی توانسته آمار فروش بسیار خوب 39 هزار و 913 دستگاهی را به نام خود ثبت کند.

مرسدس بنز C کلاس

9- مرسدس بنز C کلاس
تا به اینجا هرچه گفتیم برای اقشار متوسط رو به پایین بود، ولی از حالا به بعد که بیشتر از دوتا هم نمی‌شوند، با خودروهای تقریبا لوکسی مواجعه خواهیم شد که نه تنها در بریتانیا، بلکه در بازار جهانی هم فروش بسیار خوبی دارند که یکی از آنان مرسدس بنز C کلاس بوده و آمار فروش 37 هزار و 918 دستگاهی را در بازار بریتانیا به نام خود ثبت کرده است.

آئودی A3

10- آئودی A3
محصول آئودی با سطح لاکچری بسیار خوب هم آخرین ماشین پرفروش بریتانیا از اول سال 2016 میلادی تاکنون است که موفق شده فروش 37 هزار و 521 دستگاهی داشته باشد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/18
یک مقدار با نظرات بچه های نمایندگی ام جی که اینجا فعالیت دارن فرق داره ! یا شاید انگلیسی ها شعورشون کم شده ام جی بهترین خودرو جهانو انتخاب نمی کنن ,بهرحال چیزی که همیشه مشخصه اینکه دلال های ام جی یک منبع بیشتر ندارن و اونم اتواکسپرس که 100% با بقیه منابع نظرش متفاوته.
1395/8/18
شما مطمئنى خودت دلال شركتاى ديگه نيستى كه اينجور برات مهمه؟
1395/8/18
گل گفتی