موضوعات داغ

تسلا دیگر به مشتریان جدید شارژر مجانی نمی‌دهد

عکس مطلب اول
تسلا اعلام کرد که تمامی کسانی که از تاریخ ۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ به جمع مشتریان این شرکت بپیوندند دیگر از خدمات شارژ مجانی در ایستگاه‌های Supercharger برخوردار نخواهند بود.
به جای این، مشتریان جدید ۴۰۰ کیلووات ساعت برق مجانی اعتباری از ایستگاه‌های شارژ سوپرشارژر دریافت خواهند کرد که به نوعی می‌شود ۱۰۰۰ مایل مجانی در سال.
همچنین کمپانی اعلام کرده است که مبلغ اندکی را برای شارژ در ایستگاه‌ها دریافت خواهد کرد که البته از هزینه‌ی پر کردن باک بنزین ارزان‌تر خواهد بود. همچنین تمامی خودروها به صورت استاندارد مجهز به تجهیزات کافی برای استفاده از ایستگاه‌های سوپرشارژر خواهند بود.
این تصمیمات تنها برای خودروهایی که بعد از اول ژانویه خریداری شوند اعمال خواهند شد و شامل خودروهایی که پیش از این تاریخ ثبت سفارش شده اند نمی‌شود. تسلا اعلام کرده است که آنها سیاست خود را تغییر خواهند داد و برای سرمایه گذاری بیشتر برای توسعه ی طرح سوپرشارژر و سرعت بخشیدن به رشد آن تا زمان ورود به بازار تسلا مدل ۳ ادامه خواهند داد.
تسلا در این مورد گفته است: "ما جزئیات این برنامه را بعدا اعلام خواهیم کرد. قیمت‌ها می توانند در طول زمان نوسان داشته باشند و با توجه به قیمت برق در هر منطقه نیز می‌توانند تغییر کنند و سیستم شبکه‌ی سوپرشارژر ما دیگر یک مکان سود آور نخواهد بود."

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/19
از سیستم ساقی های مواد مخدر دارن استفاده می کنن؟اول مجانی میدن بعدش که عادت کردن ملت پولکی میدنش ئست خلق الله؟!