موضوعات داغ

طراح سابق لامبورگینی به کمپانی BYD پیوست

عکس مطلب اول
شاید کمترکسی تا الان نام "ولفگانگ ایگر" را شنیده باشد، ولی در عوض با محصولاتی که طراحی کرده به خوبی آشنا هستیم و هرکدام برای خود یک غول تمام عیار در صنعت خودروسازی به شمار می‌روند. از جمله آئودی R8 V10 و همچنین لامبورگینی اونتادور که به عنوان بخشی از کارهای‌های ولفگانگ ایگر شناخته می‌شوند، ولی خب اخیرا صحبت‌هایی شنیده می‌شود که این طراح به کمپانی خودروسازی BYD چین پیوسته و در این مورد هم شرکت داخلی "کارمانیا" به عنوان شریک اصلی BYD چین، مهر تاییدی بر این گفته‌ها زده است.
خوب است بدانید ولفگانگ ایگر ( به انگلیسی Wolfgang Egger)، متولد ۱۳ فوریهٔ ۱۹۶۳ میلادی در کشور آلمان است که به عنوان کارآفرین، طراح و مدیر ارشد اجرایی شناخته می‌شود و در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت آئودی فعالیت می‌کند. وی سابقه فعالیت در شرکت‌های آلفارومئو، سیات، لانچیا و لامبورگینی را در کارنامه شغلی خود دارد و حالا هم می‌توان فعالیت در کمپانی خودروسازی BYD را به آن اضافه کرد.
همانطور که گفتیم، ایگر سابقه طراحی برای شرکت‌هایی همچون آئودی، لامبورگینی و آلفارومئو را در کارنامه خود دارد که به طور دقیق‌تر بخواهیم صحبت کنیم، در سال 1993 میلادی به عنوان مدیر ارشد بخش طراحی شرکت آلفارومئو منصوب شد و در سال 1998 میلادی هم به طراحی مدل‌های مختلفی از سئات همچون ایبزا پرداخت، اما بعدا دوباره به شرکت خودروسازی آلفارومئو برگشت. او در سال 2007 میلادی به عنوان مدیر بخش طراحی شرکت آئودی منصوب شد و تا سال 2013 میلادی کار خود را در این شرکت ادامه داد.
اولین حضور این برند هم در بهمن ماه سال گذشته بود که اعلام کردیم "کارمانیا" برنامه‌ای برای واردات یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای چین یعنی "بی وای دی اس 6 (BYD S6)" دارد و در نمایشگاه خودروی کرمان هم شاهد معرفی این محصول از سوی کارمانیا بودیم و در ادامه برای گسترش کار خود، خودروی مینی ون تمام الکتریکی "BYD E6" را هم وارد کشور کرد که به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل تبریز و تجهیزات وابسته معرفی شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/22
تلاش کمپانی های چینی برای بالا کشیدن خودشون واقعا ستودنیه . . . حالا وضعیت خودروسازی ما !!!!