موضوعات داغ

ایرتویا با فرتاک به غرب تهران رفت

عکس مطلب اول
پنج شنبه گذشته 27 آبانماه بود که با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ایرتویا، نمایندگی بزرگ فرتاک در غرب تهران افتتاح شد. این نمایندگی نزدیک به 5 هزار متر مربع وسعت دارد و ظرفیت پذیرش روزانه این مجموعه هم اکنون 50 خودرو در روز است که به زودی این عدد به 90 دستگاه در روز می رسد.
جالب است که در این مراسم نمایندگانی از شرکت تویوتا نیز حضور داشتند و این مجموعه با استانداردهای جهانی و الزامی تویوتا مطابقت دارد. ایرتویا سعی کرده در سال های اخیر، ارایه خدمات خود به مشتریان را بیش از پیش افزایش دهد و به عنوان مثال می توان به طرح نوین "سرویس در محل" این شرکت اشاره کرد به زودی خدمات گسترده تر در سراسر کشور ارایه خواهد شد.

ایرتویا

خدمات پس از فروش فرتاک در غرب تهران

در ادامه این مراسم، سرهنگی، مدیر خدمات پس از فروش ایرتویا، گفت که به زودی تعداد نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به 55 نمایندگی می رسد و از آنجاییکه تویوتا به "خراب نشدن" معروف است، اگر سرویس های دوره ای این خودرو به موقع انجام شود، مطمئناً هیچگونه خرابی سراغ این خودرو نمی رود.
سرهنگی افزود، ایرتویا در حال حاضر حدود 90 درصد از قطعات تویوتا و لکسوس را آماده دارد و در صورت عدم وجود قطعه ای، بین 2 تا 7 روز می توانیم این قطعه را از خارج از کشور تهیه کنیم و در مورد اصلی بودن قطعات گفت که در صورت خرید هر قطعه ای از نمایندگی های رسمی و مجاز این شرکت، این اطمینان را داشته باشید که قطعه مورد نظر اصلی است و تقلبی نیست.

ایرتویا

افتتاح نمایندگی غرب تهران ایرتویا

در پایان این مراسم، کوروش مرشد سلوک گفت که در حال حاضر خودروهای هیبریدی تویوتا در حال وارد شدن به کشور هستند که استانداردهای یورو 5 و یا حتی یورو 6 دارند اما کماکان در کشور بنزین یورو 4 توزیع می شود که این موضوع می تواند باعث آلودگی و همچنین کاهش عمر مفید خودرو شوند.
همانطورکه احتمالاً می دانید، ایرتویا جایگاه برترین شرکت از نظر رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش را بدست آورده و هم اکنون با 50 نمایندگی در سراسر کشور مشغول خدماتدهی به محصولات تویوتا و لکسوس است که بعضی از آنها بیش از 44 سال قدمت دارند و در این راستا و با هدف حفظ این عنوان می خواهد در ماه آتی دو نمایندگی جدید دیگر در شهرهای مشهر و شیراز را نیز افتتاح کند.
آدرس نمایندگی فرتاک در غرب تهران: میدان آزادی، خیابان آزادی، خیابان میرقاسمی، پلاک 30

در زیر می توانید عکس هایی از مراسم رونمایی این نمایندگی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/1
گذشت اون زمانی که تویوتا خراب نمیشد.کافیه یه سر به نمایندگی های ایرتویا بزنید.انواع مدل های تویوتا دیده میشه از لندکروز تا کرولا با موتور وگیربکس در حال تعمیر وتعویض
1395/9/2
نه این طورنیست وقتی می گن یه ماشینی مثل تویوتا کلی عمر می‌کنه دلیل نمیشه که حتی یه خرابی جزیی نداشته باشد و نیاز به مراجعه به نمایندگی نباشه اگه همچنین ماشینی بسازن معلومه دیگه خیلی پیشرفت کردیم حتی همون بنز و بی ام و م خرابی دارن دلیل نمیشه چون برند با کیفیتی هستن هیچ وقت خراب نشن بعدش هم قرار نیست که نمایندگی پس از فروش نزنن چون ماشین با کیفیتی هست وقتی اشاره می کنن که یک ماشین با کیفیته یعنی از ماشینهای که تو بازار وجود داره کمتر نیاز به تعمیر یا نمایندگی داره نه تویوتا بلکه حتی بنز و بی ام و هم خرابی داشتن گذشت زمان اصلا ربطی نداره
1395/9/2
جلوي در وروديش يه دونه تويوتا هم پارك نشده . يعني يه نفر هم تويوتا نداشته ؟
1395/9/1
درباره ایتویا تنه چیزی که میشه گفت......... گران فروش ............
1396/1/19
فوق العاده مدیریت ضعیف و نالایق
هیچ ارزشی برای پرسنل قائل نیستن به فکره منافع شخصی