موضوعات داغ

گزارش خودروبانک از گردهمایی جک

عکس مطلب اول
روز جمعه ۱۹ آذر ماه در حالی که هوای تهران برفی بود گردهمایی خودروهای جک توسط کلوب جک سواران ایراندر پارکینگ شمالی باغ پرندگان برگزار شد.
در این گردهمایی که با حضر بیش از 5۰ دستگاه خودرو از محصولات جک برگزار شد علاقه مندان و مالکان خودروها به بحث و تبادل نظر وآشنایی با یکدیگر پرداختند. ضمن اینکه یک خودروی امدادی کرمان موتور نیز به همراه تکنسین در این گردهمایی حضور پیدا کرد.
خودروهای شرکت کننده در این گردهمایی از مدل‌های جک J5 سدان و جک S5 بودند. هر دوی این خودروها از بدو ورود به بازار کشور مورد توجه قرار گرفتند که البته مدل کراس اوور S5 به لطف جعبه دنده‌ی شش سرعته ی دستی و موتور توربوی خود موفقیت و موقعیت بهتری را در بازار تجربه کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر تهیه شده از این گردهمایی توسط خودروبانک را در گالری تصاویر مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/21
کلاً ده تا ماشین اومده؟؟!
عجب گردهمایی عظیمی!!!
1395/9/21
سلام تشکر ویژه از همه عزیزان ، البته بامداد جان دیر رسیدن حدود 54 خودرو بودیم که به خاطر مساعد نبودن هوا و سرما یک ساعتی پیش ما بودن و رفتن
1395/9/21
باز هم حماسه ای دیگر از لوبیا سواران
دارندگانه خودروهای بالای 100 میلیون انقدر راجب مشخصات فنی ماشین و آپشناش بحث نمیکنن که این دوستان ماهی 2 تا گردهمایی دارن
1395/9/22
خوش باشین !!
هرکسی بالاخره عالمی داره !!!
1395/12/18
سلام دوستان
بنده دوماهی هست که یک جک s5خریدم مصرف سوختش بین 9تا14لیتر متغیر هست وتوجاده هم از9/4کمتر نشد لطفا بفرمایید خودروهای شما هم همینگونه هست .سپاس.