موضوعات داغ

لامبورگینی مدل اونتادور S را معرفی می‌کند

عکس مطلب اول
فیلم پر رمز و رازی که چند روز پیش از سوی لامبورگینی منتشر شد، خبر از آمدن یک خودروی 12 سیلندر جدید را می‌داد، چون در این ویدیو که بر روی سایت خودروبانک هم قرار گرفت، تمامی خودروهای 12 سیلندر لامبورگینی به تصویر کشیده شده بود و در آخر ویدیو هم نوشته شده بود "خودروی 12 سیلندر بعدی چه می‌تواند باشد؟". حال پس از گذشت تقریبا یک هفته از انتشار این ویدیو، مشخص شد که لامبورگینی یک خودروی 12 سیلندر جدید از خانواده اونتادور، ولی با چهره‌ای تهاجمی‌تر و یک حرف S در انتهای نام اونتادور آماده کرده است تا سال جدید میلادی را همچنان با قدرت آغاز کرده باشد.
به لطف تغییرات انجام شده در قسمت طراحی بخصوص قسمت‌های آیرودینامیکی ماشین، حالا شاهد افزایش 130 درصدی نیروی چسبندگی یا به اصطلاح "Downforce" به خاطر طراحی جدید سپر جلو و همچنین 50 درصد نیروی چسبندگی بیشتر به خاطر بامپر جدید زیر سپر جلو هستیم که در مجموعه با در نظر گرفتن دیفیوزر و باله عقب ماشین، نیروی چسبندگی ماشین حدود 400 درصد بیشتر از مدل استاندارد لامبورگینی اونتادور شده است.

اونتادور S

علاوه بر این‌ها، در زیر کاپوت ماشین هم یکسری تغییرات نرم افزاری بر روی پیشرانه 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی اونتادور اعمال شده است تا با حفظ همان گشتاور 690 نیوتن متری در دور موتور 5500 دور بر دقیقه، شاهد افزایش 40 اسب بخاری قدرت و رسیدن به مرز 740 اسب بخار باشیم که در عمل باعث شده مقدار زمان شتاب گیری صفر تا صد این ماشین به 2.9 ثانیه برسد.

اونتادور S

این تمام ماجرا نیست، چون لامبورگینی از یک سیستم نوین در صنعت خودروسازی هم بر روی اونتادور S استفاده کرده است که نمونه آن را پیشتر بر روی محصولات پورشه و یا بر روی محصولات رنو دیده بودیم و حالا برای اولین بار است که بر روی محصولات لامبورگینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند نوید بخش استفاده از آن بر روی محصولات آینده لامبورگینی هم باشد. شاید تا الان حدس زده باشید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم، ولی اگر موفق به این کار نشیده‌اید، باید به عرضتان برسانیم که شرکت خودروسازی لامبورگینی برای اولین بار از سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب، درست همانند پورشه 911 نسل جدید استفاده کرده است تا لامبورگینی اونتادور S چابکی و فرمان پذیری بهتری در سرعت‌های پایین داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/30
100-0 مدل استانداردش که 2.9 هست خودش!