موضوعات داغ

تولید ۷ سواری متوقف شد

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: آذر ماه امسال تولید هفت مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
آذر ماه تولید خودروی ولیکس C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازی راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۲ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر رسید.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۵۳۰ شرکت مدیران خودرو نیز ۱۰۰ درصد کاهش داشته و از ۲۰۱ دستگاه در آذر ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.
همچنین تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ ۴ CYL دیگر محصول مدیران خودرو نیز متوقف شده و از ۲۴ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر رسید.
آذر ماه امسال تولید سواری لند مارک شرکت بهمن نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۶۷ دستگاه در آذر ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.
تولید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی شرکت کرمان موتور نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۹۷ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر رسید.
در این مدت تولید دو خودروی سواری شرکت سازه‌های خودرو دیار نیز متوقف شده است. این دو خودرو شامل سابرینا و گریت‌وال M۴ است که تولید آنها به ترتیب از ۱۹ و یک دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر رسید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/18
به امید روزی که تولیدات تمام خودروسازها برای همیشه متوقف بشه!!! البته با این حمایت های بی قید و شرط دولت، و ملت همیشه در صحنه ای که این آشغال ها رو می خرن، بعید می دونم که این آرزو برآورده بشه!!!
1395/10/18
همه دوست دارن که خودروی با کیفیت سوار بشن اما کرمان موتور ثابت کرد که در قرارداد با هیوندای فقط به فکر منافع خودشه و هیچ ارزشی برای مشتری قائل نیست
1395/10/19
آقا نیما. بله شاید بعضی هاشون ماشین باکیفیت و با مونتاژ خوب بدن دست شما. ولی شما به این نکته توجه داشته باشید که به چه قیمتی؟!؟! همین مزدا 3 که شما می فرمایید باید 50 تومن به دست شما برسه، نه 150 تومن!!! شما این طرف قضیه رو هم نگاه کنید!!! الان دارن به 3 برابر قیمت این ماشین رو به شما می فروشن!!! اونم تازه مزدا 3 که نسلش قدیمی شده، و الان شما مزدا 6 2017 رو می تونید به 70 تومن در منطقه آزاد بخرید!!! الان اگه این به اصطلاح خودروسازا نبودن، امثال من و شما مجبور نبودیم 3 برابر قیمت های جهانی، پول بدیم!!!
1395/10/18
چقدر راحت تولید ماشین رو متوقف میکنن انگار نه انگار که نسبت به چیزی که فروختن مسئولیت دارن. حالا مدام برید چینی بخرید تجربه هم نمیشه برای کسی. لیفان ۸۲۰ رو هم اگر میخواستن ادامه بدن مدل ۹۵ با تحویل یک ماهه نمیزدن. دارن ته انبار رو خالی میکنن دیگه تمرکز کرمان موتور میره روی محصولات هیوندای اگر خدا بخواد.
1395/10/18
این نظر شماست اقای ناشناس که میگین متوقف شه من مزدا 3 نیو مونتاژی سوارم عالیه سوزوکی مونتاژیم داشتم خوبند و از کره برترند