موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: هیوندای i10 ، فلفل تند کرمانی

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

کرمان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. هیوندای i10 و هیوندای i20 خودروهایی هستند که قرار است به زودی از روی خط تولید کرمان موتور روانه خیابان‌های کشور شوند.
هیوندای i10 یک خودروی هاچ بک شهری است که در کلاس کیا پیکانتو قرار می‌گیرد و به تازگی قرار داد تولید و مونتاژ آن توسط شرکت کرمان موتور با هیوندای امضا شده است. این خودروی هاچ بک کوچک را باید یکی از بهترین خودروهای این کلاس دانست چراکه از لحاظ ایمنی، امکانات و بخش فنی کاملا مناسب بوده و می‌تواند نیازهای خریداران خود را به خوبی تامین کند.
هیوندای i10 مجهز به یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است که حجم دقیق آن ۱۲۴۸ سی سی است. این موتور می‌تواند ۸۶ اسب بخار قدرت را در ۶ هزار دور بر دقیقه و ۱۲۱ نیوتون متر گشتاور را در ۴ هزار دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس ۴ سرعته ی خودکار به چرخ های جلو انتقال پیدا می‌کند و می‌تواند این هاچ بک کوچک را به حداکثر سرعت ۱۶۶ کیلومتر بر ساعت برساند.

هیوندای i10

هیوندای i10

در بخش امکانات ایمنی این خودرو مجهز به ترمز دیسکی در هر چهارچرخ، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و ۲ عدد کیسه ی هوا است.
در بخش امکانات رفاهی هم هیوندای i20 لیست مناسبی از امکانات را با خود به همراه دارد که شامل مواردی چون سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور پارک عقب، سیستم تهویه‌ی خودکار، چراغ های مه شکن، چراغ های روشنایی در روز، کامپیوتر سفری و کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان است.
این خودرو چندی پیش توسط کرمان موتور پیش فروش شد و برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و شرایط فروش هیوندای i10 می توانید به صفحه قیمت هیوندای i10 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/6
فقط خودروی ایرانی : دنا + .
1395/11/6
اینهمه پول ماشین بدی بعد حتی از یه نمد کاپوت هم محروم باشی خیلی حرفه!
1395/11/6
72 میلیون برای این!! کیلویی حساب کنن ، متری حساب کنن یعنی هر جور حساب کنن این ماشین قیمتی بالاتر از 50 نباید داشته باشه . من یه تیپ 5 فرانسوی رو به این ترجیح میدم
1395/11/8
تیپ 5 فرانسوی به آی 20 هم میارزه