موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: هیوندای i20 ، هاچ بک پرمدعا

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان از محصولات جدید هیوندای خود پرده برداری کرده و دو خودروی هیوندای i10 و هیوندای i20 را در معرض دید عموم قرار داده است.
هیوندای i20 یک خودروی هاچ بک در کلاس خودروهایی چون تویوتا یاریس و مزدا 2 است که عرضه ی ان به زودی توسط شرکت کرمان موتور در ایران آغاز خواهد شد. البته این خودرو قبل تر نیز توسط نمایندگی هیوندای در ایران یعنی شرکت آسان موتور نیز عرضه می شد.

هیوندای i20

هیوندای i20

هیوندای i20 مجهز به یک موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر است که می تواند 98 اسب بخار قدرت و 134 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع اتوماتیک بوده و چهار دنده دارد. هیوندای i20 در کلاس خود یکی از بهترین خودروها محسوب می شودو مجهز به امکاناتی از قبیل فرمان برقی، ترمز دیسکی در هر چهارچرخ، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینومی، ۲ عدد ایربگ برای سرنشینان جلو، دوربین دید عقب، صفحه نمایش ۷ اینچی، سیستم رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک، سیستم کنترل پایداری، سنسور باران، تهویه‌ی مطبوع خودکار و سنسور فشار باد لاستیک ها است.
هیوندای i20 با قیمت حدودی ۸۶ میلیون تومان در بازار کشومان عرصه خواهد شد و می توانید برای آگاهی بیشتر در مورد شرایط فروش به صفحه قیمت هیوندای i20 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/7
قیمت خیلی بالا گذاشتن
1395/11/7
جالبه تو کشور خودمون جمش میکنن با دو اربگ کمتر.ولی قیمت فرقی با مدل قدیمی وارداتی نداره.چقدر سود میگیرن از روش؟!
1395/11/7
تازه نسبت به نسخه وارداتي سقف پاناروما هم نداره و چهارتا ايربگ كم تر داره چون وارداتي شيش ايربگه و اين دو ايربگ! واقعا مردم رو چي فرض مردن؟!!!!!!
1395/11/7
صد رحمت به سایپا که سراتو‌ ۹۰ تومان میدهد
1395/11/8
قیمتش بیش از حد بالاس، اگه وارد کنن از این ارزون تر در میاد، 86 تومن واسه این هاچ بک؟؟
التماس دعا.
1395/11/8
86 میلیوووون ؟؟؟؟ تا الان میگفتیم سراتو با موتور 2000 اتوماتیک 6 دنده با آپشنای بیشتر این رو سایپا گرون میده ... آدم 90 تومان بده اون که صد شرف داره به این فسقلی بی آپشن .
جالبه کیفیت رنگشو ببینی میگی صد رحمت به کیفیت رنگ پراید ... فکر کنم مدیر کرمانخودرو سنتی گیرنش نمیده صنعتی زده چت کرده بعدش اومده قیمت داده .