موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: بی وای دی S6 ، تازه وارد کارمانیا + شرایط فروش

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

بی وای دی S6 خودروی کراس اوور جدیدی است که به تازگی توسط شرکت کارمانیا وارد بازار کشور شده و اخیراً تحویل این خودرو نیز شروع شده است. بی وای دی از خودروسازان قدرتمند کشور چین است و مدل S6 نیز در بین خودروهای چینی موجود در بازار یکی از بهترین هاست. این خودروی کراس اوور دیفرانسیل جلو بر روی پلتفرم نسل قدیمی لکسوس RX350 ساخته شده است و دارای ۴.۸۱ متر طول، ۱.۸۵۵ متر ارتفاع و ۱.۷۲۵ متر عرض است و با داشتن فاصله‌ی محوری ۲۷۲۰ میلی متری فضای داخلی جاداری نیز دارد.
در بخش فنی هم بی وای دی برای مدل S6 مجموعه‌ی مناسبی را در نظر گرفته و این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی به حجم ۲۴۰۰ سی سی شده است. این موتور تنفس طبیعی می‌تواند ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۹ نیوتون متر گشتاور را تولید کند که از طریق یک گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.

بی وای دی S6

بی وای دی S6

این کراس اوور ۱۶۹۵ کیلوگرمی همچنین دارای حداکثر سرعتی معادل ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز تنها ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.
در خصوص امکانات ایمنی بی وای دی S6 باید گفت که این مدل با داشتن لیست مناسبی از تجهیزات ایمنی از قبیل ترمز ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز دیسکی خنک شونده در هر چهار چرخ، ۶ عدد کیسه ی هوا و سیستم ترمز هوشمند توانسته است ۵ ستاره ی ایمنی را از موسسه ی C-NCAP کسب کند.
تجهیزات رفاهی S6 نیز شامل کیلومتر شمار دیجیتال، سیستم تهویه ی مطبوع دوگانه‌ی خودکار، صندلی راننده با تنظیم برقی در هشت جهت، آینه های جانبی تاشونده برقی بهمراه گرمکن، صندلی های چرمی، سانروف دو حالته، رینگ های اسپرت ۱۷ اینچی، چراغ های روشنایی در روز، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب و استارت دکمه ای می‌شود.
سیستم صوتی S6 نیز دارای یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی و دارای ۹ عدد بلندگو است. ضمن اینکه امکان کنترل آن از روی فرمان نیز وجود دارد. این سیستم به رهیاب ماهواره ای و بلوتوث هم مجهز است.

BYD S6

BYD S6

اما به مناسبت نمایشگاه خودروی اصفهان شرکت کارمانیا به عنوان نمایندگی محصولات بی وای دی در ایران اقدام به عرضه‌ی این خودرو با شرایط ویژه کرده است. در این شرایط فروش جدید می‌توانید مدل S6 را سه نوع پیش پرداخت، ۴۹، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان خریداری کنید. پرداخت دوم و سوم نیز هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان هستند و در اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶ پرداخت می‌شوند. سود مشارکت نیز از ۲۲ تا ۲۴ درصد و سود انصراف هم ۱۵ درصد است. قیمت تمام شده‌ی S6 در این حالت ۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود و خودروها در اردیبهشت و خرداد ۹۶ تحویل مشتریان می‌شوند. شرکت کارمانیا همچنین به مناسبت نمایشگاه خودروی اصفهان این مدل ها را با بیمه ی بدنه ی رایگان به فروش می رساند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/6
ماشین خوبیه قیمت خوبی هم داره
خوش فروشه خیلی هم بهتر از جک باید بفروشه
1395/11/6
اگه واقعا این قیمت باشه ارزش خرید داره به نسبت به چری تیگو 5
1395/11/7
پشتش شبیه نیسان ایکس تریله
1395/11/7
خدایا شکرت هنوز نیومده 8 میلیون گرون شد.!!!!!