موضوعات داغ

حقایقی جالب که باید در مورد تویوتا کمری 2018 بدانید

عکس مطلب اول
اواسط دی ماه سال جاری و در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 بود که شرکت خودروسازی تویوتا از جدیدترین خودروی کمری رونمایی کرد. خودرویی که در طراحی ظاهری خود کاملا دگرگون شده بود و از سیستم‌های فنی جدید هم استفاده می‌کرد که پیش از این در خودروبانک به معرفی و بررسی آن پرداخته بودیم، ولی حالا قصد داریم شما را با یکسری حقایق جالب در رابطه با تویوتا کمری 2018 آشنا کنیم.
1- پایین تر، طولانی تر، پهن تر
با نگاهی به ابعاد و اندازه‌های این خودرو، می‌توان فهمید که شرکت خودروسازی تویوتا علاوه بر یک طراحی ظاهری کاملا جدید، از ابعاد و اندازه‌های جدید هم استفاده کرده است که در این مورد شاهد 1.2 اینچ ارتفاع کاهش یافته، حدود 0.4 اینچ طول بیشتر و همچنین شاهد 1.3 اینچ عرض بیشتر هستیم.
2- سیستم تعلیقی سراسر کنترل شده خواهید داشت
معمولا خودروهای سدان و پرفروشی از جمله تویوتا که قیمت نسبتا پایینی در بازارهای بین المللی دارند، تنها از سیستم تعلیق کنترل شونده بر روی چرخ‌های جلو استفاده می‌کنند و برای چرخ‌های عقب از سیستم تعلیقی نسبتا ساده استفاده می‌کنند.، اما برای تویوتا کمری 2018 از سیستم تعلیقی سراسر کنترل شده، یا به عبارتی دیگر سیستم تعلیق پویای دینامیکی استفاده شده است که هدایت پذیری و رانندگی با آن را لذت بخش می‌کند.

 تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018

3- همچنان پیشرانه‌ای 6 سیلندر خواهید داشت
برخلاف شایعاتی که گفته می‌شد از یک پیشرانه توربوشارژر چهار سیلندر بجای پیشرانه شش سیلندر استفاده خواهد شد، در روز معرفی رسمی این محصول همچنان شاهد بکارگیری پیشرانه‌ای 6 سیلندر 3.5 لیتری در زیر کاپوت این سدان پرفروش تویوتا بودیم که نمونه‌های مشابه آن بر روی تویوتا هایلندر قدرتی 295 اسب بخاری تولید کرده، بر روی تویوتا "سی‌ینا" قدرتی 296 اسب بخاری دارد و همچنین بر روی لکسوس RX 350 هم می‌تواند حداکثر قدرتی 295 اسب بخاری تولید کند.
4- عملکرد پویای تمامی پیشرانه ها
علاوه بر پیشرانه شش سیلندر ذکر شده در بالا، بلکه پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر پایه هم به سیستم‌های پویای عملکردی از جمله سیستم پاشش سوخت مستقیم در سیلندر، سیستم کنترل الکترونیکی دریچه گاز، سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ‌ها و... مجهز شده است که باعث شده راندمان حرارتی 40 درصدی از پیشرانه‌های تویوتا کمری 2018 بدست آید.

 تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018

5- جعبه دنده هشت سرعته استاندارد
براساس گفته‌های تویوتا، تنها جعبه دنده‌ای هشت سرعته اتوماتیک به عنوان گزینه‌ای استاندارد به بخش انتقال قدرتی تویوتا کمری 2018 اضافه خواهد شد که نمونه آن را می‌توان در محصولاتی همچون تویوتا هایلندر، تویوتا سی‌ینا و همچنین لکسوس RX350 مشاهده کرد که پیشرانه‌ای مشترک با یکدیگر دارند.
6- نسخه‌ هیبریدی قوی‌تر و کارآمد
تویوتا کمری هیبریدی به عنوان بخشی از پروژه تویوتا کمری 2018، با پیشرانه‌ای جدید 2.5 لیتری متصل به جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT و همچنین یک موتور الکتریکی عرضه خواهد شد که نیروی مورد نیاز موتور الکتریکی از سوی باتری‌های "لیتیوم یونی" و یا "نیکل متال" تامین می‌شود که به نسبت مدل‌های قبل کمری هیبریدی، بازدهی و عملکردی بهتر دارند.

 تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018

7- سدان اسپرت دوست دار محیط زیست
معمولا وقتی لقب "اسپرت" به یک خودرو نسبت داده می‌شود، دیگر نباید انتظار چندانی از مصرف سوخت پایین و یا میزان کم گازهای آلاینده آن داشته باشید، اما در این بین شرکت خودروسازی تویوتا به صورت کاملا استادانه وکنترل شده هم میزان گازهای تولیدی و مصرف سوخت پیشرانه‌هایش را پایین نگه داشته و هم روح خودروهای اسپرت را درون تویوتا کمری 2018 دمیده است تا شاهد یک خودروی سدان اسپرت دوست دار محیط زیست باشیم.
8- سیستم‌های ایمنی فعال استاندارد
برای داشتن یک دستگاه تویوتا کمری 2017، می‌توان به صورت سفارشی یکسری سیستم‌های ایمنی را بر روی خودروی خود نصب کرد، ولی برخی از این سیستم‌ها نظیر کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خروج از جاده با کمک فرمان، سیستم جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو و در نهایت ترمزهای اضطراری اتوماتیک در تویوتا کمری 2018 تبدیل به گزینه‌های استاندارد خواهند شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/13
سلام لطفاً اگر از دوستان كسي خبري از كمري هيبريد ٢٠١٦ ثبت نامي داره بده- نمايندگي اير تو يوتا خبر هاي خوبي نميدن - آيا درست است و امكان عدم تحويل هست؟
1395/11/13
آيا اين، فيس ليفته يا نسل جديد كمرى؟
ايكاش خود خودروبانك هم به بعضى سوالها پاسخ بده. اينتراكتيو بودن خيلى بهتره، مثل بسيارى از سايتها كه نويسندگان هم در پاسخ به نظرات خوانندگان شركت مى كنند، خودروبانك هم بهتره اين رويه رو پيش بگيره.

سوال ديگه من كه هميشه برام مطرح بوده اينه كه، همونطور كه مى بينيم و مى خونيم، با پيشرفت تكنولوژى، قدرت و بازده بيشترى از سوخت مى گيرند ، مثلا اگه موتور١٦٠٠ سى سى قبلا ١٠٠ اسب بخار توليد مى كرد، الان با تنفس طبيعى تا ١٣٠ اسب و سيستم توربو تا نزديك ٢٠٠ اسب ، توليد مى كنه. ولى مى خوام بدونم كه ميزان توان توليدى از يك واحد حجم سوخت، مثلا يك سى سى بنزين، نامحدود كه نيست. حداكثر چه توان و قدرتى رو در شرايط آزمايشگاهى ميشه از يك سى سى بنزين انتظار داشت؟
اينو لطفا جواب بدين.
1395/11/13
تیر خلاص
1395/11/14
یا خدا خیلی دوست داشتنی . .... ادعای مدیران خودرو سازی ایران تریلی هم نمیتونه بکشه
1395/11/18
آشغال های ژاپنی
خیلی وقته که ثابت کردن به پای محصولات با وقارMG نمیرسن مرگ بر ژاپن و ژاپنی درود بر MG کبیر بریتانیا
1396/9/4
بسیار متاسفم در یک سایت تخصصی خودرو مرگ بر میخوانم.در نیویورک و دیترویت مرکز خودرو سازی امریکا با این توضیح که من نرفته ام ولی در فیلم ها دیده ام تاکسی ها به مرور در حال تبدیل شدن به تویوتا هستند ولی ام جی دریغ از یک تاکسی در کل جهان حتی چین سازنده ان.خدا کند دولت اجازه ورود به تویوتا 2018 بدهد حتما خریدارش خواهم بود.لطفا عاشق خودرو خود نباشید.تحقیق بفرمایید.مجلات تخصصی خودرو ایران و جهان را بخوانید و بعد اظهار نظر بفرمایید.خودرو فیلم اوشین نیست