موضوعات داغ

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو طبق استانداردهای تویوتا

عکس مطلب اول
غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران، یکی از شلوغ ترین غرفه های این نمایشگاه بود و در آن جدیدترین محصولات تویوتا و لکسوس به نمایش در آمده بود. اما نکته قابل توجه در مورد این غرفه، ساخت آن طبق استانداردهای جهانی تویوتا بود به صورتیکه جلسات مختلفی قبل از نمایشگاه برگزار شد و سعی شد تمامی استانداردهای تویوتا در ساخت این غرفه اعمال شود.
جالب است یکی از نکاتی که این شرکت به آن تاکید داشته، حضور 25 الی 30 پرسنل در این غرفه برای رصد کردن رفتار مشتری است و حتی چیدمان خودروها در روزهای مختلف این نمایشگاه متفاوت بود.
شاید اینکه این غرفه با چنین استانداردهایی ایجاد شد، نشان از اهمیت این نمایشگاه و علاقه ادامه فعالیت در بازار خودرو کشورمان است و امیدواریم در سال آتی بتوانیم شاهد حضور خودروهایی باشیم که در این نمایشگاه در غرفه ایرتویا به نمایش در آمده است.

ایرتویا در نمایشگاه خودرو

ایرتویا در نمایشگاه خودرو

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/30
نظارتش بخوره تو سرش وقتی در ماشیناش قفل بود آنقدر بی شخصیت هستند نمیفهمند اگر نمایشگاه اومدید پس چرا در قفله؟؟
1395/12/1
عزیز جان، بی شخصین و بی شعور ما مردم ایران هستیم که تا برق میره سر دنده لکسوس رو می دزدیم. از نظر من حق داشت که در ماشیناش رو باز نمی کرد. هر چند به صورت محدود و با نظارت مسئولینش در چندتا از ماشین ها رو باز کرد مخصوصا C-HR و RX.

ما اینقدر مردم ندید بدید و عقده ای هستیم که اعتماد نکردن غرفه داران تویوتا و بی ام و رو من شخصا حق میدم. پراید نیست که همه جاش داغون باشه ما هم بریم دکمه کاپشنمون بکشع رو ماشین خط بیفته مهم نباشه، (هر چند که هست). n میلیون پول ماشینه بابا.

ما اگه مردم با فرهنگ و باشعور و با وجدانی بودیم و باشیم، چرا در ماشین باز نباشه که ببینیم.

از ماست که برماست
1395/12/1
بردار من
وقتی تو روز روشن سر دنده لکسوز رو تو نمایشگاه بزنن چه انتظاری دار ی ....
حتما می خوای با این وضع در هم باز بزارن کل ماشینو ببرن
به نظر من به جای اینکه بدون آگاهی سخن بگیم کمی شعور اجتماعیمون رو بالا ببریم
1395/12/1
100%کار درستی کردن.در ماشینهارو باز بزارن که یک سری آدم بی شخصیت که بهترین ماشینیکه تو عمرشون سوار شدن پراید میان سر دنده ماشینو میدزدن باید هم در ماشینرو قفل کنن.
1395/12/1
آرین موتور تابان واقعا بسیار حرفه ای و محترمانه با بازدیدکنندگان برخورد کردن چه در غرفه میتسوبیشی و چه در غرفه دی اس، واقعا سنگ تموم گذاشتن
نگین خودرو هم خوب و نسبتا صمیمانه بود ،
ولی اطلس خودرو و آسان موتور برخورد زیاد جالبی نداشتن به طوری که حس رو به رو بودن با عده دلال و بازاری نوکیسه به آدم القا می شد
ایرتویا و پرشیا خودرو هم تقریبا راضی کننده بودن هرچند برخورد نسبتا سردی داشتن ایرادی هم نمیشه بهشون گرفت چون ماشیناشون اکثرا قیمت بالا بود و از توان خرید خیلی ها دور. البته ایرتویا دست پرتر اومده بود
غرفه لوتوس هم علی رغم ارائه ماشینای خاص و مشتری محدود بازم جو گرم و خوبی داشت

این طرز برخوردها در غرفه ها میتونه یه شاخصی باشه از طرز برخورد با مشتری در آینده از بابت خدمات پس از فروش و حتی به نوعی یه ضریب اطمینان میتونه در نظر گرفته بشه که آیا شرکتی که میخواید ازش یه اتومبیل بخرید ارزش مشتری و معامله رو درک میکنه و براش احترام قائل هست یا نه؟
1395/12/1
آفرین دوست عزیز، واقعا غرفه دی اس عالی بود رفتارشون، غرفه ایرتویا بد نبود ولی واقعا برای رفتار پرشیا خودرو متاسفم،یکی نیست بگه اگه قراره اینجوری رفتار کنی نیا نمایشگاه، چون سودی نداره بودنت، غرفه ایران خودرو و لوتوس هم غرفه های خوبی بودن .