موضوعات داغ

عملکرد تویوتا هایلوکس در تست موس بعد از آپدیت تویوتا + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تویوتا برای حل مشکل بلندشدن چرخ‌های تویوتا هایلوکس به هنگام تست "موس"، بروزرسانی‌های جامع بر روی تویوتا هایلوکس انجام داده است تا این مشکل بوجود آمده برای هایلوکس کمتر شود. مشکلی که نه تنها در یک تست ساده خلاصه نمی شود، بلکه در رانندگی عادی و به هنگام پیچیدن اتومبیل می‌تواند شدیداً دردسرساز باشد.
برای کسانی که در جریان جزئیات این تست نیستند باید بگوییم که در آبان ماه سال جاری مقاله‌ای بر روی سایت قرار دادیم که یکی از مجلات فعال خودرویی تحت عنوان "Teknikens Varld" یک ویدیو منتشر کرده بود که در آن "تست موس" بر روی تویوتا هایلوکس صورت می‌گرفت (مشاهده مقاله). البته فقط تویوتا هایلوکس به این چالش دعوت نشده بود و در کنار آن دوج رم، نیسان ناوارا و پیکاپ‌های فولکس واگن، فورد، ایسوزو و میتسوبیشی هم حضور پیدا کرده بودند که تمامی آنان سربلند از این آزمون بیرون آمدند، ولی برعکس پیکاپ‌های دیگر، تویوتا هایلوکس به خاطر عملکرد بسیار بد و ناامید کننده‌اش مهر مردودی در کارنامه‌اش خورد.
حال مجله ای سوئدی پیرامون این موضوع عنوان کرده است که شرکت خودروسازی تویوتا این مشکل خودروهای نسل جدید هایلوکس را زیر ذره بین برده و با ایجاد یکسری تغییرات و بروزرسانی، ادعا کرده است که این مشکل را برطرف کرده است، به همین دلیل این مجله سوئدی یک نسخه جدید از تویوتا هایلوکس را تهیه کرده و بار دیگر تست "موس" را بر روی آن انجام داده است که در عمل شاهد بهبود شرایط تاسف بار قبل بوده‌ایم، ولی خب همچنان این مشکل وجود دارد و در مقایسه با رقبای اصلی تویوتا هایلوکس، همچنان چرخ‌های داخل پیج بسیار بالا آمده و از سطح زمین جدا می‌شود که بسیار خطرناک بوده و در فیلم زیر هم می‌توان شاهد آن باشید.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/13
وقتی تویوتا شکست میخورد...
1395/12/13
این آپشن واسه عرب ها طراحی شده که ماشین و روی دو چرخ بلند میکنند 😂
1395/12/16
دمت گرم چی گفتی . آپشن ویژه کم کردنشونه
1395/12/13
متاسفانه هایلوکس بر خلاف علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرصی که داره چندان ماشین مطمئنی نیست، من یک ۲۰۱۶ خریدم که در زمین صاف و خشک و مسطح با سرعت ۵۶ کیلومتر در ساعت واژگون شد و چهار نفر هم مصدوم شدیم، با تویوتا ژاپن هم مذاکره کردم اونها هم موضوع را از طریق ایرتویا تهران بررسی کردند ولی متاسفانه در نهایت پاسخ دادند همینه که هست و در هیچ جای دنیا استانداردی وجود ندارد که خودرو نباید با سرعت ۵۰ کیلومتر چپ نکند!!! پاسخی که به هیچ وجه درخور برند تویوتا نبود.
1395/12/13
خوب سیستم تعلیق تویوتا خیلی از بقیه نرمتره و کاااملا طبیعیه اینطوری بشه یا باید قید اینو بزنی یا اونو. در کل این خاصیت تو ایران واقعا به هیچ دردی نمیخوره که هیچ بسیار هم خطرناکه این حرکت و باید شدیدا از این کار دوری کرد چون جاده ها باریکن و فاصله قانونی هم که هیچ کس رعایت نمیکنه و نمیشه هم رعایت کرد .... حتما یکی از پشت بهت میزنه یا از بغل به کسی میخوری. ولی تو کشورهای اروپایی نمیدونم شاید براشون حیاتیه.
1395/12/14
کسی که قرار نیست الکی که این کار رو کنه.:|فقط زمانی که لازمه باید انجام داد.مثلا همین جاده چالوس خودمون خیلی اوقات سنگ خیلی بزرگی تو راهه که حتی اگه ترمزم بزنی باز باهاشون برخورد می کنی و آسیب جدی می بینه ماشین.بهترین راه همین کاره.
1395/12/14
کاملا مشخصه نظرت تعصبی بود و حتی فکر نکردی چقدر خنده دار بود
1395/12/16
تعليق هايلوكس نرمه !!!؟
دوست عزيز پيشنهاد ميكنم يك بار سوار اين خودرو بشي بعد نظر بدي
1395/12/13
از تویوتا انتظار بیشتری میرفت........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1395/12/13
سلام.این که فیلم تست قبلی بود.
1395/12/14
سلام.
ثانیه 56 رو نگاه کن.یه هایلوکس نقره ای هستش که نسخه اصلاح شدست.اون تست حدید بود.
1395/12/13
کاش ایرانخودرو و سایپا یاد میگرفتن که سریع عیب های ماشیناشون رو برطرف کنن،کاااااش
1395/12/14
یکی از ترفند های تویوتا برای سواری نرم تر در کلیه محصولاتش استفاده از لاستیک های فاق بلندتر نسبت به خیلی از برندهاست که در راه صاف خوبه اما در شرایط تست موس واقعی جدن دردسر ساز میشه. این داستان در لاستیک کمری هم مشهود هست.
1396/1/7
كلا ژاپنی ها مشكل دادن نیسانم كمی بلند میشه