موضوعات داغ

چهره جذاب مرسدس بنز کلاس E کروک مدل 2018 رونمایی شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز که دی ماه سال گذشته نسل جدید مرسدس بنز E کلاس را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دیترویت 2016 رونمایی کرده بود و همین چند روز پیش هم پیش نمایشی از جدیدترین محصول خود در پشت برند E کلاس ارائه کرده بود، حال برای حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 به طور رسمی از مرسدس بنز E کلاس کروکی رونمایی کرد تا نسل جدید مرسدس بنز E کلاس هم دارای نسخه‌ای کروکی شده باشد.
درست همانند نسخه کوپه و سایر مدل‌های E کلاس، طراحی ظاهری مرسدس بنز E کلاس کروکی را هم می‌توان ترکیبی از خودروهای تولید شده مرسدس بنز توصیف کرد، زیرا طراحی نسل جدید E کلاس اساساً تبدیل به یک S کلاس کوچک‌تر یا C کلاس بزرگ‌تر شده که هیچ نوآوری و شگفتی در آن دیده نمی‌شود و این می‌تواند برای کمپانی مرسدس بنز که سرآمد تنوع در طراحی محصولات خود بوده است، کمی نگران کننده باشد و حتی در فضای مجازی انتقادهایی هم به این روند جدید مرسدس بنز شده است. اما جدای از این انتقادها، حقیقتاً باید نسخه کروک مرسدس بنز کلاس E را خودروی زیبا و جذابی بدانیم.

مرسدس بنز E کروک 2018

مرسدس بنز E کروک 2018

همانطورکه گفتیم این مورد برای مرسدس بنز E کلاس کروکی صدق می‌کند و در قسمت جلوی خودرو یک جلوپنجره‌ای مشبک با یک ستون افقی دیده می‌شود و چراغ‌های پیشانی هم یک طراحی تکراری آشنا دارد که پیش از این در مرسدس بنز C کلاس شاهد آن بوده‌ایم و همچنین مجموعه سپر هم برگفته از S کلاس است که باعث بوجود آمدن وجه تشابهات بسیاری میان یکدیگر شده است. هرچند نمی‌توان منکر ریزه کاری‌های متفاوت میان محصولات مختلف مرسدس بنز شد و در ابعاد و اندازه هم حدود 73.2 اینچ پهن‌تر شده است.

بنز E کروک مدل 2018

بنز E کروک مدل 2018

برای محصولات مرسدس بنز هم معمولاً پیشرانه‌های بسیار زیادی در نظر گرفته می‌شود، ولی مرسدس بنز E کلاس کروکی یک مدل خاص از E کلاس به شمار می‌رود که در زیر کاپوت خود تنها از یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر متصل به جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک 9G-TRONIC سود می‌برد که حداکثر قدرتی 329 اسب بخاری تولید کرده و در اختیار راننده قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های اختصاصی این محصول هم می‌توان به سقف پارچه‌ای نرم با یک موتور محرک الکتریکی اشاره کرد که می‌تواند سقف اتومبیل را تا حداکثر سرعت حدودا 50 کیلومتر بر ساعتی در عرض 20 ثانیه باز یا بسته کند.
درست است که انتقادها در مورد طراحی های جدید مرسدس بنز زیاد است، اما مطمئن هستیم نسل جدید این خودرو که چندی پیش یک نمونه پلاک شده آن را در خودروبانک معرفی کردیم (مشاهده اولین مرسدس بنز E جدید پلاک ملی در ایران)، می تواند به خوبی در بازار ایران فروش رود و همچنین مدل کروک آن رقیب سختی برای سری 4 کروک بی ام و خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/13
در ابعاد و اندازه هم حدود 73.2 اینچ پهن‌تر شده است.

اینچ یا میلی متر؟!!!
سایزی که گفتین 1.86 متر هست
1395/12/14
خیلی خوبه ، کاش ماهم میتونستیم بخریمش ، خدا لعنت کنه باعث بانیشو که مردم به این روز انداخت .