موضوعات داغ

پورشه باکستر خوش ترکیب در نمایشگاه خودرو ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
پورشه ۷۱۸ باکستر که به تازگی به بازار خودروی ایران نیز راه یافته است و البته با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود در نمایشگاه خودروی ژنو هم به نمایش عمومی گذاشته شده است.
پورشه ی ۷۱۸ باکستر که در حال حاضر در نسل سوم خود تولید و عرضه می شود نخستین بار در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شد. پیش از این پورشه در مدل باکستر از موتورهای شش سیلندر ۲.۷ تا ۳.۴ لیتری استفاده می کرد که همگی نیز تنفس طبیعی بودند اما در مدل جدید پورشه تنها از ۲ موتور ۴ سیلندر بر روی این خودرو بهره گیری کرده است که هر دوی آنها چهار سیلندر و همچنان از نوع باکسر یا تخت هستند.

پورشه باکستر

پورشه باکستر


مدل معمولی این خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر است که می تواند ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. این مدل در صورت تجهیز به گیربکس شش سرعته ی دستی می تواند در ۵.۱ ثانیه و در صورت تجهیز به گیربکس خودکار دوبل کلاچ ۷ سرعته در ۴.۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این مدل نیز معادل ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت است.
مدل قوی تر این خودرو نیز که با نام ۷۱۸ باکستر اس شناخته می شود مجهز به موتور ۴ سیلندر تخت ۲.۵ لیتری است که ۳۴۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند. شتاب صفر تا صد این مدل نیز ۴.۶ ثانیه در مدل دنده دستی و ۴.۲ ثانیه در مدل دوبل کلاچ است. حداکثر سرعت این مدل با دنده ی دستی معادل ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت و در مدل دوبل کلاچ معادل ۲۷۷ کیلومتر بر ساعت است.
در ادامه می توانید فیلم و تصاویر پورشه باکستر را که توسط گروه خودروبانک حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو تهیه شده اند را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد