موضوعات داغ

پورشه 911 تارگا، متفاوت اشتوتگارتی در نمایشگاه ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
پورشه یکی از جذاب ترین و محبوب ترین محصولاتش را به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ آورده است. این مدل ۹۱۱ تارگا است که تفاوت آن با سایر نسخه های پورشه ۹۱۱ در طراحی خاص سقف آن موسوم به تارگا است. این خودرو از طراحی شبیه به سایر نسخه های ۹۱۱ برخوردار است ولی تفاوت های کوچکی در جزییات دیده می شوند. طول، عرض و ارتفاع کلی خودرو برابر با ۴.۵، ۱.۸۵ و ۱.۳ متر هستند.
این سوپر اسپرت موتور عقب و چهار چرخ محرک مجهز به یک موتور شش سیلندر تخت یا باکسر است که ۳ لیتر حجم داشته و از انواع تویین توربو است که می تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه و ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۲۱۵۰ تا ۵۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. ضریب تراکم این موتور ۱۰ به یک است.

پورشه 911 تارگا

پورشه 911 تارگا

پورشه ۹۱۱ جی تی اس تارگا را می توان با دو نوع جعبه دنده ی هفت سرعته سفارش داد که یکی از نوع دوبل کلاچ و دیگری از نوع دستی است. شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل دوبل کلاچ ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت است. مدل دنده دستی هم می تواند در مدت ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن معادل ۳۰۸ کیلومتر بر ساعت است. جالب است بدانید که مدل دوبل کلاچ دارای مصرف سوخت کمتری است و به صورت ترکیبی تنها ۸.۷ لیتر سوخت را در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می کند اما مصرف ترکیبی مدل دنده دستی معادل ۹.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است. پورشه ی ۹۱۱ جی تی اس تارگا در حدود ۱۶۰۰ کیلوگرم وزن دارد و فضای بار تعبیه شده در جلوی آن نیز به میزان ۱۲۵ لیتر است.

پورشه 911 تارگا

پورشه 911 تارگا


ترمز ها در هر چهارچرخ دیسکی خنک شونده هستند و کالیپرهای قرار گرفته در آن ها از نوع چهار پیستونه است. قطر دیسک ترمز در جلو ۳۵ سانتی متر و در عقب ۳۳ سانتی متر است. می توان بر روی این خودرو دیسک های سرامیکی نیز سفارش داد که دیسک های آن ها ۵۰ درصد سبک وزن تر از نمونه ی عادی هستند. سایر امکانات نیز شامل تودوزی چرم، مدال های پشت فرمان، سیستم تهویه ی مطبوع دوگانه ی خودکار، گرمکن و سردکن صندلی ها و سیستم استاپ استارت هستند. در انتها می توانید ویدیوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از حضور این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو را مشاهده کنید.



نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/20
فوق العاده بود...ممنون خودروبانک...کاش میشد یه برنامه ی ماشینی ام بسازید که بصورت هفتگی از سایت هایی مث اپارات پخش بشه
1395/12/21
يارو جا خوش كرده بلند نمي شه . از اين همه امكانات پورشه داره آيينه پشت آفتابگيرشو مي بينه . فك كنم هموطن بود