موضوعات داغ

گران قیمت ترین خودرو لندروور را ببینید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی لندروور پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، جدیدترین و منحصربه فردترین محصول خود را تحت عنوان "Velar" معرفی کرد و در نمایشگاه بین المللی ژنو هم به نمایش عمومی آن پرداخت. خودرویی که چه در داخل کابین و چه در ظاهر خود از فاکتورهای طراحی بسیار پیشرفته و نوآورانه سود می‌برد، ولی همین ویژگی‌های منحصر به فرد لندروور "ولار" باعث شده تا یکی از گران‌ترین خودروهای لندروور لقب گیرد.
باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی لندروور، خودروی جدید ولار به قیمت پایه 50 هزار و 895 دلار از تابستان پیش رو وارد بازار خواهد شد، ولی اگر به دنبال وسایل بیشتر بر روی اتومبیل خود هستید تا پیشرفته‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد، باید بهای بیشتری هم بابت آن پرداخت کنید که در این بین تنها 3775 دلار بابت رینگ‌های 21 اینچی پنج پره آلیاژی، تنها 8700 دلار بابت ساعت لوکس و اشرافی "زنیت" همراه با خودرو، چیزی حدود 8580 دلار بابت رنگ بندی خاص نقره‌ای و... باید پرداخت کرد که در صورت سفارش تمامی آپشن‌های در نظر گرفته شده برای آن، در نهایت مبلغی 103 هزار و 265 دلاری برایتان آب می‌خورد که چندان ارزان نخواهد بود. هرچند انتخاب پیشرانه‌های مختلف هم یکی دیگر از شروط قیمت گذاری این خودرو خواهد بود که جزییات آن در زیر آمده است، هرچند باید به این نکته توجه داشت که پیشرانه‌های مختلف بر روی مدل‌های پایه قیمت گذاری شده‌اند و آپشن‌های جانبی در آن محاسبه نشده است.

رنجروور ولار

رنجروور ولار


باتوجه به اطلاعات رسمی ارائه شده توسط لندروور، خودروی شاسی بلند "ولار" با سه پیشرانه مختلف بنزینی و دیزلی از تابستان پیش رو کار خود را در بازارهای بین المللی آغاز خواهد کرد که مدل پایه آن با قیمتی 50 هزار و 895 دلاری به همراه پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با حداکثر قدرتی 247 اسب بخاری وارد بازار می‌شود.
بعد از این مدل هم می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای حدودا 57 هزار و 195 دلاری، صاحب شاسی بلند "ولار" با پیشرانه‌ای محرک توربو دیزلی شد که دارای حجمی 2 لیتری بوده و می‌تواند حداکثر قدرتی 180 اسب بخاری تولید کند که این یکی یک سیستم محرک مقرون بصرفه با گشتاوری بالا تلقی می‌شود و نمی‌توان بر روی قدرت اسب بخار آن حساب باز کرد.

رنجروور ولار

رنجروور ولار


در آخر هم به قوی‌ترین مدل لندروور رنجروور ولار می‌رسیم که دارای پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر سوپرشارژر بوده و می‌تواند حداکثر قدرتی 380 اسب بخاری در اختیار اتومبیل قرار دهد، اما برای داشتن این خودرو باید بهای بیشتری هم پرداخت کنید که بدون در نظر گرفتن آپشن‌های جانبی، شرکت سازنده قیمتی 65 هزار و 195 دلاری برای آن در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد