موضوعات داغ

رنو و خودروهایی که به ژنو آورد + عکس

عکس مطلب اول
رنو در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ اگرچه مدل جدید خاصی را معرفی نکرده بود اما غرفه ی نسبتا پرباری داشت و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرد. یکی از مدل هایی که در این غرفه بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشاند خودروی کراس اوور کامپکت کادجار (یا به قولی قاجار) بود که خودرویی بسیار شبیه به رنو کپچر خودمان است با ابعادی کمی بزرگتر. رنو کادجار که اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد از نظر فنی نیز تشابهات زیادی با مدل کپچر دارد و در مدل بنزینی خود از همان موتور ۱.۲ لیتری توربو به قدرت ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متری سود می برد. رنو کادجار را می توان در نسخه ی چهارچرخ محرک نیز سفارش داد.

رنو آلاسکان

رنو آلاسکان


خودروی دیگر مدل پیکاپ آلاسکان بود که سال گذشته معرفی شد و امید زیادی به موفقیت آن در بازار می رود. این پیکاپ چهارچرخ محرک به موتور ۲.۳ لیتری دیزلی با دو خروجی ۱۶۰ و ۱۹۰ اسب بخاری و موتور ۲.۵ لیتری بنزینی با خروجی ۱۶۰ اسب بخار مجهز است و می توان آن را با گیربکس شش دنده ی دستی و یا ۷ دنده ی خودکار خریداری کرد. همچنین امکان خریداری این خودرو به صورت تک دیفرانسیل نیز وجود دارد.

رنو زویی

رنو زویی


دو مدل خودروی برقی نیز توسط رنو به نمایش گذاشته شده بودند که شامل مدل های زویی و توییزی می شدند. البته یک نسخه ی اسپرت شده از زویی نیز در غرفه ی رنو وجود داشت. این دو خودروی تمام برقی اخیرا در نمایشگاه خودروی تهران نیز در غرفه ی رنو حضور داشتند و گزینه های بسیار مناسبی برای استفاده ی درون شهره هستند به خصوص اینکه آلایندگی آنها صفر است.

Trezor

Trezor


دو مدل نیز که نمایانگر تکنولوژی های جدید و آینده بودند در غرفه ی رنو پارک شده بودند که یکی از آنها خودروی فرمولا الکتریکی رنو و دیگری خودروی مفهومی Trezor بود. خودروی مفهومی ترزور یک خودروی سوپر اسپرت کاملا الکتریکی است که قوای فنی آن اشتراکات زیادی با خودروهای فرومولا E دارد. این خودرو کانسپت دارای ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون متر گشتاور است و می تواند در کمتر از ۴ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند. در ادامه میتوانید در گالری تصاویر، عکس های مربوط به غرفه ی رنو در نمایشگاه خدروی ژنو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/29
رنوی قاجار بهترین شاسی بلند شهری مدرنه . طراحی ساده و فوق العاده ای داره و در اکثر کشورهای اروپایی ، بیشترین فروش رو داشته . هرچند ظاهرا این مدل و نیسان قشقایی برای بازار ایران طراحی شده بوده ، هنوز هیچکدوم به اینجا نرسیده ! اگر این مدل با امکانات کامل به ایران بیاد ، بساط تمام ماشینهای ژاپنی و کره ای و چینی رو جمع میکنه . خنده داره که ایران خودرو ، رنو کپچر رو وارد کرده ، نگین خودرو هم رنو کولیوس رو میاره ، اما این وسط کسی حاضر نیست رنوی قاجار رو وارد کنه ! احتمالا به این دلیل که بازار بقیه ماشینها رو کساد میکنه ؟!
1395/12/30
اول قاجار نه کجار کلاس چندی جوجه؟!!
دوم کی خودروهای با اصالت و با کیفیت ژاپنی رو ول میکنه خودروی درجه 2 و 3 اروپا سوارشه؟!!خدا شفات بده این کشور هیچ وقت پیشرفت نمیکنه تا وقتی امثال تو هستن.خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک
1395/12/30
قاجار نیست دوست عزیز کجار درسته 😄😂😁😀😃😄
1395/12/30
جواب مجتبی
اولا که خاااااااااااااااااااااااااااااااک بر سر خودت با این سطح شعورت که میای توی سایت و به جای اینکه مثل آدم بحث فنی کنی ، دری بری میگی .
ثانیا بی سواد نادون ، تو فارسی هم نمیفهمی بعد غلط میکنی راجع به لغت فرانسوی ور میزنی . لغت kadjar در فرانسوی هیچ معنایی نداره . این ترجمه چهارچرخه چابک هم که براش ساختن حرف مفته . فرانسویها به سلسله قاجار میگن kadjar ، چون اولین بار اون شاه احمق قاجار که رفته فرانسه ، اینجوری اسم خودش رو نوشت و امضا کرد . شرکتهای تولید ماشین اسم هر مدل رو برای بازار هدف انتخاب میکنن . مثلا وقتی هیوندای اسم توسان یا سانتافه یا وراکروز رو میذاره روی ماشینهاش برای اینه که میخواد در آمریکا فروش داشته باشه و چون مدلهاش لوکس نیستن میره برای قشری که احتمال میده در ایالتهای جنوبی زندگی میکنن و اسامی شهرهای شمال مکزیک و جنوب آمریکا رو میذاره روی محصولاتش . فهمیدی کودن ؟
دو تا پروژه همزمان توی گروه نیسان-رنو کلید خورد . یکی نیسان قشقایی و یکی رنوی قاجار . هر دو برای بازار هدف ایران . قبل از اینکه رفقای الاغ آسیایی تو بیان ایران . ولی بعد خورد به تحریم و این مدلها به جای ایران در اروپا توزیع شد . تا حالا به مغز پوکت خطور کرده که چرا میگن نیسان قشقایی ؟ این اسمو از سر قبر تو آوردن ؟ در حالیکه به فرانسوی بهش میگن Qashqai و تلفظ میکنن کشکی ، بر وزن احمق . این هیچ معنایی در فرانسوی نداره . در هیچ زبان لاتینی معنا نداره . فقط در فارسی میشه لفظ قشقایی رو دید . چرا ؟ چون بازار هدفش ایران بوده . افتاد ابله ؟
تا حالا به زبون خودت بهت جواب دادم . از اینجا به بعد برای بچه های سایت که احتمالا شعورشون بیشتر از کله پوک دلالی مثل تو هست . کل ماشینهای ژاپنی عرضه ندارن توی فرمول یک ، یک دونه موتور بیارن ولی نصف تیمها با موتور رنو رانندگی میکنن . حالا ژاپنیها شدن باکیفیت تر از فرانسویها ؟ دلیل اینکه اینهمه ماشین آسیایی با طراحیهای مضحک توی ایران فراوونه اینه که کم عقلهایی مثل تو نونشون توی دلالی این آشغالهاست . در اینکه جنس درجه یک اروپایی نمیاد ایران بحثی نیست ، اما کی گفته جنس ژاپنی که میاد ایران درجه یکه ؟ همین الان رنوی کولیوس آشغال که داره میاد ایران ، سگش به ماشینهای آسیایی میارزه . رنوی قاجار بهترین طراحی مینیمالیستی رو داره بچه کودکستانی . تو عادت کردی فکر کنی اگر صد تا دکمه جلوت بود یعنی ماشین بهتری سوار شدی
pour toi , la merde
you f.....g retarded moron
1396/1/2
اول.اون زمان که تو کمر با بات بودی من درباره خودرو مقاله می نوشتم بچه پس به من درس نده.دوم.من کاری به زبان فرانسوی.آلمانی و ...... ندارم من خودرو ها رو به زبان اینگلیسی (که زبان بین المللی هست)تلفظ میکنم و در زبان اینگلیسی نمیگن قاجار میگن کجار و این نشون میده اطلاعات تو در حد اسب آبی هستش بعدشم در تمام دنیا از خودرو های فرانسوی به عنوان یک خودروی غیر قابل اعتماد یاد میکنن و میگن این خودرو ها برای کسایی هستش که تازه گواهینامه میگیرن بعد تو میگی این خودرو ها با کیفیت هستن و بهتر از ژاپنیها!!!!!دلیلت برای بهتر بودن فرانسه خیلی خنده دار بود چون تو فرمول1 هستن پس باکیفیتن.خخخخخخ تو برو با همون خودرو های غیر قابل اعتماد اروپایی حال کن منم از هندلینگ و کیفیت خودرو های ژاپنی لذت میبرم.برو پسرم آفرین برو.
1396/1/17
آخه بچه قاشقی ، من چهل و یک سالمه ، تو هنوز به اونجای ..... نرسیده بودی که من پشت فرمون میشستم ، حالا یه الف بچه مث تو میاد اینجا واسه من غلط زیادی میکنه ؟؟؟!!! بگیرم ... و ... کنم ؟ من که چند بار جواب دادم مفصل ، ولی اینا چاپ نکردن . حالا تو هی زر زر کن