موضوعات داغ

برنامه ی آئودی برای عرضه ی یک شاسی بلند برقی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همیشه گفته شده است که تا رقیب نداشته باشید، پیشرفتی هم در کار شما حاصل نخواهد شد، ولی رقابتی درست اول از همه در چهارچوب قانون و بعد هم احترام متقابل به رقیب خود که یک فضای سالم برای ایجاد یک رقابت صحیح فراهم می آورد.
حال پیرو موضوع بالا و فارق از شرکت های تولید و مونتاژ داخلی، شرکت های خودروساز جهانی با ایجاد یک فضای رقابت سالم همیشه سعی در داشتن یک بازار گسترده تر دارند. پس برای تحقق چنین هدفی باید بهترین محصولات را تولید کرد تا مخاطب به سمت شما جذب شود. حال رقابتی دیگر هم در صنعت خودروسازی وجود دارد که در علم صنعت و اقتصاد با دو حرف R&B خلاصه شده (تنها مختص به خودروسازی نیست و یک عمل جامع در طراحی و تولید محصولات جدید است) و به تولید محصولات بروز و پیشرفته مطابق با رقیبان یا حتی یک گام جلوتر از آنان اشاره دارد که باعث حفظ بازار فروش و یا افزایش بازار فروش می شود. به عنوان مثال طراحی خودروهای هیبریدی باعث شد تا اکثر شرکت های بزرگ خودروسازی برای جا نماندن از رقیبانشان، هرکدام به طراحی و توسعه یک خودروی هیبریدی یا بیشتر بپردازند، یا مثلا ظهور سگمنت کراس اوورها که با استقبال بسیار خوبی همراه شد و اکثر شرکت های بزرگ خودروسازی به طراحی و ساخت محصولات مختلف در این سگمنت پرداختند.
حال با توجه به مقدمه چینی های بالا، قصد داشتیم در نهایت به این موضوع برسیم که شرکت خودروسازی آئودی قصد دارد تا سال 2020 میلادی یک محصول شاسی بلند تمام الکتریکی آماده کرده و به بازار تزریق کند تا از رقیبان خود عقب نیافتد که در این بین وبسایت های منبع به خودروهای کانسپت این شرکت اشاره کردند و گفتند که شاسی بلند الکتریکی آئودی از میان یکی از کانسپت های از پیش معرفی شده (به احتمال زیاد کانسپت EV) خواهد بود و شرکت سازنده هیچ برنامه ای برای معرفی یک شاسی بلند کاملا جدید برای پیشبرد اهداف آئودی ندارد.
براساس گفته های یکی از مقامات بلند پایه آئودی، خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی در بروکسل مراحل طراحی و توسعه خود را پشت سر خواهد گذاشت و فعلا نیز هیچگونه اسمی برای آن در نظر گرفته نشده است، اما فعلا می توان بر روی محدوده حرکتی حدودا 500 کیلومتری آن تنها با یکبار شارژ کامل باتری ها حساب باز کرد که در صورت اتمام شارژشان. انرژی از دست رفته آنان به وسیله شارژرهای سریع در مدت زمان کمی احیا خواهد شد. ولی تا سال 2020 میلادی چند سال دیگر باقی مانده و نمی توان به طور قطع در رابطه با این موضوع صحبت کرد و تنها زمان است که با گذر خود ما را به اتمام کار نزدیک می کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/6
داداش گلم اون R&B نیست R&D هستش به معنی Research & Development !!!!