موضوعات داغ

ون لوکس جک، بازگشت به ریشه‌ها!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روند شرکت‌های خودروسازی چینی در این چند سال گذشته امیدوار کننده بوده و بارها به این موضوع اشاره کرده‌ایم که شرکت‌های چینی کم کم از کپی برداری‌های خود فاصله گرفته‌اند و با همکاری شرکت‌های بزرگ جهانی و بکارگیری طراحان مطرح در شرکت‌های خود، موفق به تولید ماشین‌های جدید با ظاهری جدید هم شده‌اند. ولی در این میان به نظر می‌رسد شرکت خودروسازی "JAC" ایده کافی برای ساخت یک اتومبیل نداشته و بار دیگر به سراغ کپی برداری از ماشین‌های مطرح بازار رفته است.

ون لوکس M6

ون لوکس M6

ون لوکس M6، پروژه‌ای است که شرکت خودروسازی جک اخیرا از آن رونمایی کرده و همانطور که می‌بینید، فرم کلی بدنه آن بخصوص طراحی نمای جانبی دقیقا از ون لوکس تویوتا یعنی "آلفارد" کپی برداری شده است، ولی همین کپی برداری را به خوبی انجام نداده‌اند و از رینگ و لاستیک‌های کوچک بر روی این خودرو استفاده کرده‌اند که باعث تخریب زیبایی آن شده است. برای قسمت جلوی اتومبیل هم این خودروساز چینی بقولی از نسل جدید طراحی خود استفاده کرده است، ولی برای تحمل جلوپنجره بسیار بزرگ و نامتعارف این ون لوکس چینی واقعا به یک انسان قوی نیاز است تا مشکلی با آن نداشته باشد.

ون لوکس M6

ون لوکس M6

برای فروش این ون لوکس هم شرکت سازنده قیمتی معادل 160 هزار یوان تعیین کرده است که با پرداخت چنین هزینه‌ای، یک ون لوکس چینی با پیشرانه‌ای توربوشارژر 2 لیتری نصیبتان خواهد شد که حداکثر قدرت آن در کنار گشتاور 280 نیوتن متری به حداکثر 190 اسب بخار می‌رسد که توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته DCT دریافت شده و به خروجی منتقل می‌شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/22
به نظر من فرم جلو پنجره و پروژکتور هاش کاملا کپی از روی لکسس nx هست ولی اصلا خوب کپی نکردند.
1396/1/22
کاری به طراحی بی تناسبش ندارم دیگه ما ایرانیها عادت کردیم اما اون دوتا بادیگارد چرا مثل برج زهر مار دو طرف ماشینو گرفتن ؟
1396/1/22
من شما رو نمیدونم ولی هر چقدر تلاش کردم نشد.
پشت سانگ یانگ رکستون
جلوش اون شخصیت رباتیه تو جنگ ستارگان
و داشبورد هوندا اودیسه
1396/1/22
احسنت
چه خوب که خواهر مادرشونو نزاشتن کنار ماشین
1396/1/22
سلام
در دنیای شلوغ امروز دیگه کسی به این ضرافت تقلب یا کپی در این رنج قیمت توجه نمی کنه. نگرانی از تقلب ایده همیشه برای ارائه اولین بار اونه وگرنه دیگه ایده جدید به حساب نمیاد. ما آرزو می کنیم در آینده دور شاید مونتاژکاران داخلی به همین قابلیت امروز چینی ها در تولید خودرو ارزان و مشتری پسند برای قشر ضعیف جامعه جهانی برسیم!!!
الهی آمین
1396/1/22
چقد جلو پنجرش بزرگو زشته اصلا هماهنگی نداره
فک کنم طراحش چشماش آستیکمات بوده 😂😂
1396/1/22
in hamoon honda odise hast baraye nahad haye dolati mashin khoobi hast
1396/1/22
نمیدونم چرا جدیدا چینی ها گیر بدجور دادن به لکسوس..
1396/1/23
شیر گاو پلنگیه برا خودش