موضوعات داغ

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا در شهر بندرعباس برگزار شد

عکس مطلب اول
شرکت ایرتویا به منظور آشنا نمودن هرچه بیشتر نمایندگان با اهداف و برنامه های این شرکت در سال 96، همینطور جهت ارائه آخرین عملکرد آن در سال گذشته، سمینار شعب و نمایندگان سراسر کشور را در چهاردهم اردیبهشت در شهر بندرعباس برگزار کرد.
در خلال این گردهمایی آقای دکتر فهیمی مدیرعامل شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران) با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد مثبت شرکت در سال 95 و خاطرنشان کردن رشد فروش دو برابری شرکت نسبت به سال 94، اهداف و برنامه های جدید این شرکت در سال 96 از جمله ورود خودروهای جدید را اعلام کرد.

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا


همچنین مدیران دیگر بخشها از جمله خدمات پس از فروش، فروش، بازاریابی، امور مشتریان و قطعات یدکی نیز با ارائه جزئیات بیشتر از واحد های عملیاتی ایرتویا و تبیین سیاست های تشویقی شرکت در خصوص امور نمایندگان اطلاعات کاملی ارائه نمودند.

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا


در این مراسم اهداء جوایز نمایندگانی که در سال 95 موفق به اخذ گواهینامه و تندیس بین الملی TSM (Toyota Service Management) شده اند، توسط مدیرعامل ایرتویا انجام شد و از کلیه نمایندگانی که در زمینه های گوناگون موفقیتی را در سال گذشته اخذ نموده اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا


در ادامه مدعوین از سایت لجستیک ایرتویا بندرعباس با همراهی اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت بازدید نمودند.
گفتنی است این سایت بی نظیر با مساحتی گسترده و با هدف کاهش زمان ارسال خودرو به سراسر کشور و ارتقاء رضایت مشتریان از فرآیند تحویل خودرو پس از سالها تلاش و برنامه ریزی با سرمایه گذاری کلان در حومه بندر شهید باهنر در اسفندماه 95 به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت می باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/19
تو این جلسه حتما به خاطر دروغ گویی و بدقولی شون به مردم و خدمات پس از فروش افتضاح که حتی ساده ترین قطعات هم توی انبارشون نیست و یه چند ماهی باید صبر کرد تا از دبی بیارن و حتی نمیدونی که ماشینی که میخری و قراره تحویل بدن رنگ داخل ماشین چیه از نمایندگان رسمممی تشکر کردن...اونقدر رسمی هستن که با افتخار میگن ماشین فول عمان هست...دفترچه راهنمای ماشین که عربیه...و میگن فلان وسیله رو سفارش بدین تا از امارات براتون بیاریم...خب اگه رسمی بودین شما هم مثل نمایندگان کشورای حاشیه خیلج اسم و رسمی تو سایت تویوتا داشتین و میگفتین این ماشین فول و سفارش ایران هست...واقعا خجالت هم چیز خوبیست
1396/2/20
مشکل بزرگش همین انحصاری بودنشه.
ایرتویا اصلا برای مشتری هاش ارزش قایل نیست.
در تحویل خودرو بسیار بدقولن.
درمورد دیر کرد و مشکلات تحویل خودرو اصلا پاسخگو نیستن و برخورد بعضی کارمنداشون بد وبی ادبانه است.
خدمات پس از فروش وگارانتی شون افتضاحه.
چیزی به نام تکریم ارباب رجوع براشون معنی نداره.
خدمات وقطعات را بسیار گرانتر از بازار عرضه میکنن.
دکتر فهیمی انسان خوبیه ولی متاسفانه مدیریت ضعیفی دارن وهیچ گونه نظارتی روی نمایندگی ها وشعبه هاشون ندارن.
امور مشتریان ایرتویا اصلا پیگیر اعتراض ها وشکایات نیست.
خیلی از نمایندگی هاشون بخصوص در شهرستان ها بسیار ضعیف وخود مختار هستن وهر کاری دوست دارن میکنن واصلا نظارتی بر آنها وجود ندارد . حتی خیلی از شعب شهرستان ها از لحاظ فنی ونوع خدمت رسانی وتکریم وبرخورد با ارباب رجوع از ایران خودرو وسایپا هم پایین ترن. اگه پرایدتو ببری نمایندگی سایپا خیلی برخوردشون بهتره وخدمات رسانی شون بهتره در مقایسه وقتی لکسوس را ببری ایرتویا.