موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی رنو کپچر 2017 فیس لیفت را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو کپچر سال گذشته با فروش بیش از 200 هزار دستگاه در بازار اروپا، توانست خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مینی کراس اوورهای اروپا معرفی کند، اما رقابت شدید در این سگمنت هرساله نتایجی متفاوت رقم می‌زند، از این رو نیاز به آماده سازی مدل‌های جدید برای ایجاد تنوع در بازار است که رنو اسفندماه سال گذشته این کار را انجام داد و از رنو کپچر 2017 یک نسخه فیس لیفت در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.
این مقدمه چینی بهانه‌ای بود تا شما را دعوت به تماشای جدیدترین تیزر تبلیغاتی رنو کپچر 2017 فیس لیفت در خودروبانک کرده باشیم که اخیرا توسط کمپانی خودروسازی رنو در فضای مجازی منتشر شده است، ولی قبل از تماشای این ویدیو تبلیغاتی که بیشتر به معرفی ویژگی و امکانات آن اشاره دارد، بد نیست مروری کوتاه بر اطلاعات قبلی رنو کپچر 2017 داشته باشیم.
همانطور که پیش از این گفته شد، در طراحی ظاهری این خودرو شاهد چراغ‌های جدید پیشانی از نوع LED، سقف شیشه‌ای ثابت فانتزی (پانوراما) و همچنین شاهد بیش از 30 نوع ترکیب رنگ بندی جدید برای نقاشی بدنه هستیم که به سفارش مشتری بر روی اتومبیل نقاشی می‌شود. هرچند در کنار این تغییرات بزرگ، تغییرات ظریفی هم بر روی جلوپنجره اتومبیل با نصب یک نوار کرومی رنگ در حواشی آن ایجاد شده و همچنین می‌توان شاهد طراحی C شکل چراغ‌های نواری LED در اطراف مه شکن‌های اتومبیل بود.
عموما شرکت‌های بزرگ خودروسازی در بخش مولد قدرت پروژه‌های فیس لیفت تغییرات اساسی ایجاد می‌کنند و یا چند پیشرانه جدید به مجموعه اضافه می‌کنند، ولی بر روی نسخه فیس لیفت رنو کپچر باوجود تغییرات محدود و اندک طراحی ظاهری، شاهد فعالیت همان پیشرانه‌های سابق 0.9 لیتری و 1.5 لیتری بنزینی در کنار پیشرانه‌ای 1.5 لیتری دیزلی هستیم تا تنها تغییرات بزرگ نسخه فیس لیفت در ظاهر اتومبیل خلاصه شده باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/13
به نظر من این مدلش زیباتر شده کسی میدونه کی میاد ایران ؟؟؟