موضوعات داغ

سرنوشت همكاری كرمان موتور با ليفان و جک چه خواهد شد؟

عکس مطلب اول
مدیرعامل کرمان موتور گفت هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است و همکاری با شرکای تجاری قدیمی با تمام توان ادامه خواهد یافت.
مسئولان هیوندای موتورز کره جنوبی در گام اول به دنبال رضایت حداکثری مشتریان ایرانی و سپس به دنبال تحکیم نظم حضور محصولات (تولید و عرضه صحیح) خود در بازار ایران هستند.
سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه خودروهای هیوندای "آی10" و "آی20"، اواخر سال گذشته قرارداد تولید "هیوندای اکسنت" با طرف خارجی به امضاء رسید و حال مسئولان هیوندای به دنبال حضور تاثیرگذار تری در بازار ایران هستند.
به گفته وی، پیش تر هیوندای موتورز کره جنوبی از عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای خود در بازار ایران رضایت کاملی نداشته و همواره به دنبال یک رقابت قابل اطمینان در این عرصه به منظور جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی بوده است.
فیروزی متذکر شد: به دنبال انعقاد قرارداد هیوندای موتورز با کرمان موتور و تولید محصولات این خودروساز کره ای و تحویل به موقع آن به مشتریان ایرانی، حال علاوه بر برنامه گسترده تولید محصولات هیوندای در ایران، به زودی شاهد واردات و عرضه برخی از مدل های هیوندای (سانتافه، توسان، سوناتا و النترا) در شبکه فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور خواهیم بود.
مدیرعامل کرمان موتور همچنین گریزی به دیگر شرکای این خودروساز کرمانی زد و افزود: همکاری با شرکت های "لیفان" و "جی.ای.سی" نیز با قدرت ادامه خواهد یافت چرا که نباید فراموش کنیم در زمان تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران، این شرکت های چینی بودند که میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند.
وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان سراسر جهان تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان جک اس3 از تولیدات مشترک کرمان موتور و جی.ای.سی موتورز چین را رونمایی و معرفی خواهیم کرد.
فیروزی ادامه داد: نیمه اول امسال، خودرو فوق با حداقل 30 درصد داخلی سازی قطعات و مجموعه های مورد استفاده به تولید انبوه خواهد رسید و به دنبال آن در سال جاری، جک جی4 که یک سدان متوسط است معرفی و به بازار داخلی عرضه خواهد شد.
وی در پایان از ایجاد دو پایگاه اینترنتی برای کرمان موتور خبر داد که در آدرس http://kermanmotor.ir فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران و در آدرس http://kermanmotorco.com موضوع فروش و خدمات پس از فروش خودروهای 2برند لیفان و جی.ای.سی قرار دارد و این کار با هدف جلب رضایت حداکثری طرف های تجاری و مشتریان کرمان موتور پیاده سازی و اجرا شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/7
معلوم شد کرمان موتور قصد ندارد به همکاری با شرکت های چینی خاتمه دهد بلکه به دنبال این است که از بازار واردات خودروهای هیوندای هم سودی به جیب برند. هم چینی ها رو بفروشد و هم به نوعی دلالی خودروهای کره ای را بکند
1396/3/7
بازده این قرارداد ها برای مردم چی هست وقتی قیمت ماشین ها رو هم قیمت ماشین های وارداتی میدین و تا جایی که میتونین آپشن های ایمنی و رفاهی ماشین رو کم میکنید و از لحاظ کیفیت هم خودروهاتون پایین تر از نمونه های وارداتی هست
1396/3/7

این که گفته شود
“نباید فراموش کنیم در زمان تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران، این شرکت های چینی بودند که میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند” فقط جملاتی احساسی است وگرنه در دنیای اقتصاد چنین چیزی مفهوم ندارد. چینی ها هم محض رضای خدا در ایران فعالیت نکردند و بیش از همه آنها از تحریم ها سود خود را برده اند. مسئولین کرمان موتور به جای اینکه خود را تا ابد وام دار چینی ها بدانند بهتر است در بازار رقابتی و بی رحم امروز به دنبال شرکای تجاری قدرتمند تر و منافع ملی و سازمانی خود باشند.
1396/3/7
"موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه i10و i20 " لطفا یه نفر توضیح بده کلمه موفقیت معنیش عوض شده یا منظور این اقا چیز دیگه ایه؟
1396/6/29
با سلام خدمت دوستان و مشريان شركت كرمان موتور ، اين شركت به دلايلى قادر به گرفتن پلاك از پليس راهور نميباشد و نمايندگيها پاسخ گوى مشتريان نميباشند طبق تجربه بنده توسعه ميشود از خريد خودرو از شركت كرمان موتور خوددارى نماييد چون براي گرفتن پول واريزي به مشكل برخواهيد خورد