موضوعات داغ

شتابگیری فولکس واگن آرتیون را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در حال حاضر کسانی که بخواهند محصول جدید فولکس واگن یعنی مدل آرتیون را خریداری نمایند می توانند از بین شش موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو یکی را انتخاب کنند. از این شش موتور سه تای آنها دیزلی و سه تای دیگر نیز بنزین سوز هستند. اما قوی ترین موتوری که بر روی این خودرو قابل سفارش است مدل 2 لیتری توربو از نوع TSI است که می تواند 280 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
با چنین مشخصاتی به نظر می رسد که این خودرو در زمینه ی توانایی های حرکتی محصول قابل قبول و رقیبی قدر در کلاس خود باشد. برای همین در انتهای مطلب فیلمی را که به تازگی از تست شتابگیری قوی ترین مدل آرتیون در اینترنت قرار گرفته است را برایتان آماده کرده ایم. خودرویی که در ویدیو حضور دارد از نوع 2 لیتری TSI و مجهز به سیستم چهارچرخ محرک 4Motion است و می تواند در عرض 5.6 ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز توسط سازنده 250 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.
در این ویدیو همانطور که ملاحظه می کنید آرتیون می تواند تنها به حداکثر سرعت 223 کیلومتر بر ساعت دست ئیدا کند و جالب این است که نشانگر مصرف سوخت نیز در این سرعت عدد 40.9 لیتر در هر صد کیلومتر را نشان می دهد. نکته ی دیگری که در مورد شتابگیری آرتیون می توان عنوان کرد این است که شتاب صفر تا صد این خودرو درست به اندازه ی فولکس واگن پاسات 2 لیتری TSI است که از پیشرانه ای مشابه با آرتیون برخوردار است اما آرتیون 100 کیلوگرم وزن بیشتری در مقایسه با پاسات دارد. در ادام تماشای ویدیوی زیر را به شما توصیه می کنیم.


نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/16
واااای دیگه چی میشه گفت حیف که از همه محصولات فولکس واگن محرومیم.
1396/3/16
جلوش شبیه تالیسمان نیست ؟؟
1396/3/16
نه نیست .
1396/3/16
ای بابا تو چرا همهجا باید بی سوادیتو نشون بدی ؟؟ می دونی زبان طراحی یعنی چی ؟؟؟ قبل اینکه این نسل تالیسمان بیاد زبان طراحی فولکس همین بوده کل اطلاعات خودروییت در حد 1 ماه گذشتس
1396/3/17
در پاسخ به Saeed
ببین کاری نکن باهات مثل خودت صحبت کنم ، اگه شعور داشتی میفهمیدی منظور منم اینه که رنو از روی اونها اسکی کردن.تو اطلاعات خودرویی داری کافیه. سعی کن آب خنک بیشتر بخوری و آب رو بریزی اونجا که ...
1396/3/17
اگه آرتیون تخت گاز صدی 40 میسوزونه وای به حال ما که با پارس تخت گاز میریم با این تکنولوژی 30 سال پیشش صدی چند تا میسوزونه؟؟؟