موضوعات داغ

فرصت کوتاه باقی مانده برای شرکت در طرح فروش "هر خرید، یک امید"

عکس مطلب اول
با گذشت تنها دو هفته از طرح فروش "هر خرید، یک امید" شاهد استقبال بی نظیر مشتریان از محصولات ایرتویا هستیم. ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح فروشی را با عنوان "هر خرید، یک امید" در نظر گرفته است. طرحی که در آن تفاهم نامه ای بین دو شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک به امضا رسیده و از ابتدای ماه مبارک رمضان در تمامی شعب فروش ایرتویا آغاز شده است. طرح "هر خرید، یک امید" از همان ابتدا با استقبال بالایی همراه شد و خریداران بسیاری زیادی در ۱۵ روز ابتدایی ماه رمضان از این طرح استقبال کردند. این طرح همانند سال گذشته اجرا شده به نحوی که در این طرح یک ماهه، مبلغی از هزینه های خرید خودرو توسط مشتریان از طریق شرکت ایرتویا جهت تأمین دارو و هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان درنظر گرفته می شود.
ضمن آنکه ایرتویا با ارتقاء فرهنگ کمک به همنوعان، پیشگام بودن خود را در این حوزه نسبت به دیگر شرکت های فعال خودرویی بیان می نماید. با توجه به گذشت دو هفته از ماه مبارک رمضان، مشتریان و خریداران گرامی تنها ۱۵ روز فرصت دارند تا با خرید یک خودرو از محصولات شرکت ایرتویا، در این طرح ویژه و خیرخواهانه شرکت نمایند.
همچنین در بخشنامه جدید فروش ایرتویا، مشتریان می‌توانند تویوتا پریوس را در دو تیپ C و 3 با شرایط مختلف نقدی و اقساطی خریداری کنند. در شرایط فروش جدید، خریداران تویوتا پریوس از تخفیف ۴ میلیون تومانی در خرید نقدی بهرمند می‌شوند. ضمن آنکه برای مشتریان محترم دو سال سرویس دوره‌ای رایگان درنظر گرفته شده که شامل سرویس اولیه ۱۰۰۰ کیلومتر و ۸ سرویس دوره ای حداکثر تا ۴۰۰۰۰ کیلومتر می باشد.
در طرح فروش جدید پریوس ، خریدارانی که از فروش اقساطی استفاده می نمایند، از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون بهره با بازپرداخت ۱۵ ماهه طی ۱۲ فقره چک (که تاریخ اولین قسط، سه ماه پس از انعقاد قرار داد می باشد) بهرمند خواهند شد. البته تسیهلات ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۵% به همراه بازپرداخت ۲۴ ماهه برای هر دو تیپ پریوس نیز درنظر گرفته شده است.
در این طرح خریداران نقدی تویوتا راوفور تیپ T3-E از یکسال بیمه بدنه رایگان بهرمند می شوند. همچنین تسهیلات ۶۵ و ۸۰ میلیون تومان به ترتیب با بازپرداخت ۱۰ و ۲۴ ماهه برای این مشتریان در نظر گرفته شده است.
همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بخشنامه این طرح می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید.

طرح فروش هر خرید، یک امید

طرح فروش هر خرید، یک امید

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/20
سلام.لطفا کسانی که تجربه سواری با پریوس را داشتن تجربیات خودشون رو درمیان بگذارن.ممنون