موضوعات داغ

لکسوس UX چه زمانی به صورت رسمی معرفی می‌شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به خاطر داشته باشید، روزهای گذشته اعلام کردیم که مدیران لکسوس تصمیم به ساخت مدل‌های سه ردیف صندلی از شاسی بلند RX گرفته‌اند که باتوجه به ادعای مجله ژاپنی Mag-X، شرکت خودروسازی لکسوس در ماه اکتبر سال جاری به نمایش آن خواهد پرداخت. اما حالا در جدیدترین اظهارات مجله ژاپنی Mag-X آمده است که دو مدل خودروی لکسوس RX هفت صندلی و همچنین خودروی لکسوس UX مدل 2018 در ماه نوامبر سال جاری به بازار عرضه خواهند شد، ولی قبل از آن به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی توکیو ژاپن به نمایش در خواهند آمد.
همانطور که مستحضر هستید، در روزهای گذشته به بررسی لکسوس RX در مدل‌های مختلف آن پرداختیم و گفتیم که برای ساخت مدل‌های سه ردیف صندلی ممکن است که از مدل‌های RX 450h و همچنین مدل RX 350 استفاده شود، پس موضوع امروز را به خودروی شاسی بلند لکسوس UX اختصاص می‌دهیم که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی پاریس رونمایی شد و اخیرا مجله ژاپنی Mag-X به زمان عرضه و معرفی آن در نمایشگاه توکیو اشاره کرده است.

لکسوس UX

لکسوس UX

گفتنی است که خودروی لکسوس UX در نمایشگاه بین المللی پاریس سال گذشته، خود را با جثه‌ای بزرگ‌تر از لکسوس NX و لکسوس RX در صنعت خودروسازی مطرح کرده بود، اما حالا گفته می‌شود که خودروی UX کوچک‌ترین عضو خانواده شاسی بلندهای لکسوس خواهد بود که برای ساخت آن از پلتفرم تویوتا CH-R و همچنین به شدت از چهره کانسپت لکسوس UX برای شکل گیری نسخه نهایی آن استفاده شده است تا با کراس اوورهای مطرح بازار همچون نیسان جوک و یا حتی تویوتا C-HR رقابت کند.
در پایان باتوجه به ادعای مجله ژاپنی Mag-X ، گفتنی است که خودروی لکسوس UX با طول کلی 4400 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2640 میلی متر ساخته خواهد شد، در حالی که لکسوس NX دارای طول 4630 میلی متر و فاصله بین دو محور 2660 میلی متر است تا خودروی لکسوس UX در صورت تایید لکسوس، رسما به عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده شاسی بلندهای لکسوس شناخته شود، هرچند خودروی تویوتا C-HR با داشتن پلتفرم اصلی، در ابعاد 4360 میلی متر برای طول و 2640 میلی متر در فاصله بین دو محور ساخته شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/14
درود بر شما
UX واقعأ زيباست!
خوش به حال ايرتويا كه با ورود UX به ايران؛ با قيمت گذاري بسيار بالا، حسابي مردم را نقره داغ خواهد كرد و پول نجومي به جيب خواهد زد!
خوش به حال ايرتويا!
قيمت گذاري C-HR را ديديد كه چگونه دست تو جيب مردم مي كنند و حسابي جيب مردم بيچاره را خال مي كنند؟؟؟؟!!!
با سپاس