موضوعات داغ

پادرا، پیکاپ ارزان قیمت داخلی در نمایشگاه ارومیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
وانت پادرا نسل جدید وانت های تولیدی در شرکت خودروسازی زامیاد است که این خودروساز آن را در نمایشگاه خودرویارومیه نیز به نمایش گذاشته است. طراحی این وانت بار در مقایسه با دیگر محصول زامیاد یعنی مدل زامیاد ۲۴ و زامیاد ۲۸ بسیار بهتر و به روزتر شده است. این وانت در بخش ابعاد خارجی دارای طول ۵.۱ متر، عرض ۱.۷ متر و ارتفاع ۱.۷ متر است. این وانت بار از نظر توانایی حمل بار نیز محصول توانمندی به حساب می‌آید و با داشتن ۱۶۸۵ کیلوگرم می تواند تا ۲۱۰۰ کیلوگرم بار را با خود حمل کند.
در بخش قنی پادرا از یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر خطی استفاده شده است که توانایی تولید ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتون متر گشتاور را دارد که از نظر آلایندگی نیز یک خودرو یورو ۴ بوده و سیستم سوخت رسانی آن نیز انژکتوری است.

پادرا

پادرا

در بخش امکانات پادرا می‌توان به فرمان هیدرولیک، ترمز جلوی دیسکی، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ایموبلایزر، شیشه ی برقی و کولر اشاره کرد.
پادارا با توجه به مصرف سوخت مناسب، داشتن کولر و البته ظاهری به روزتر در مقایسه با زامیاد ۲۴ می تواند جایگزین مناسبی برای این مدل در بازار باشد.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/20
2400cc قدرت 95 اسب بخار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1396/4/20
اگر اکثر قدرت (گشتاور) در دور موتور پایین تولید بشه+ دنده سنگین مناسب + شاسی مناسب = حمل مناسب بار
این یک قاعده کلی بود.
موتور پادرا هم همون موتور وانت نیسان هست
1396/4/20
جناب zak با توجه به اینکه شما عشق کره ای (آپشن) هستی بر کسی پوشیده نیست که اطلاعات زیادی نداری ولی حداقل اینقدر تابلو نکن که چیزی سرت نمیشه
اخه تو ماشین باری کی دنبال توان؟؟؟ باید گشتاورش بررسی کنی که اونم متاسفانه خییییلی مقدارش کم
1396/4/21
جناب navid
بنده مثل شما بار جا به جا نمیکردم که از ماشین باری اطلاعات داشته باشم برای همین تعجب کردم بعدم گشتاورش الان خیلی بالا هست ؟ موتور وانت نیسان چه سالی طراحی شده ؟؟ وینگل 5 ، کاپرا ، وانت مزدا ، پیکاپ همشون قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به این دارن .
در ضمن مشخص شد هی ژاپن ژاپن میکنی الکی نیست وانت نیسان سوار میشی پولاتو جمع کن یه پادرا بخر با همون موتور سال 1349 البته با قطعات تمام چینی و ظاهر بروز شده در نمای جلو وطراحی پشت همون طراحی صد سال پیش

ممنون حسین جان از راهنمایی شما
1396/4/21
جناب zak
نیاز نیست بار جابجا کنی که بدونی کجا گشتاور مهم و کجا توان
باید در مورد علم مکانیک اطلاعات داشته باشی که نداری
اگر چیزی بلد بودی این همه دنبال اپشن نمیرفتی
1396/4/20
اینکه نیسان خدمت بزرگی رو مردم ایران از خودش نشون داد شکی نیست ولی الان سال 2017 هسیم این همون نیسان خودمونه ولی رنگ روش عوض شده میگه خر همونه فقط پالونش عوض شده
1396/4/20
دقیقا!
1396/4/20
وقتی میان میگن پراید و 405 از رده خارج میشه اینه منظورشون...زشت ترش میکنن تولیدشو ادامه میدن
1396/4/21
ادم خندش میگیره اینو میبینه مثلا خواستن از پرادو کپی برداری کنن
1396/4/21
گاو همونه فقط رنگش عوض شده :)
1396/4/21
از کجا میدونین ارزونه؟
قیمت ندارین که
1396/4/22
نهایت زور ما در خودروسازی همینه دوستان.این همون قطار پیشرفته که میگفتن.شما برید طراحی گلگیر و سپر جلو همین وانت رو با طرح گلگیر و سپر دنا و تیبا مقایسه کنید خطوط مشابهی می بینید.انگار طراح سه تاشون یک نفره!!!!!کوییک رو رونمای کردن به عنوان خودوری جدید نوشتن تحول در خودروسازی و .....اونم آرایش شده تیبا هست،تیبا هم که رو پلتفرم پراید هست که موتور پراید رو مهندسان ایرنی!!به کمک مهندسان آلمانی در مگا موتور حجم موتورشو زیاد کردن که اونم فقط 10 اسب بی بخار از پراید بیشتره.یعنی کوییک هموم پراید خودمونه با قیمت 2 برابر نزدیک به 40 میلیون.دنا هم به همین ترتیب.بیچاره ها زورشونو میزنن خوب ولی وقتی رو کاغذ طراحی میکنن سوناتا طراحی میکنن ولی تو عمل تیبا در میاد.آدم دلش میخواد زار زار گریه کنه وقتی این ماشینا رو میبینه.