موضوعات داغ

طرح جدید پیشنهادات و انتقادات رامک خودرو

عکس مطلب اول
شرکت رامک یدک به عنوان بازوی تامین قطعات شرکت رامک خودرو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ در نظر دارد تا از پیشنهادات و انتقادات سازنده‌ی شما عزیزان استفاده کند. برای همین منظور این شرکت اقدام به انجام نظر سنجی از مراجعه کنندگان به تعمیرگاه‌ مرکزی می کند و به پاس این همکاری در پایان هر ماه به قید قرعه به دو نفر از شرکت کنندگان در نظر سنجی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعتبار اعطا می شود که در مراجعه ی بعدی از صورتحساب ایشان کسر خواهد شد. مشتریان رامک خودرو می توانند فرم نظر سنجی مذکور را از اتاق انتظار تهیه کرده و پر کنند.
اما در قرعه کشی صورت گرفته مربوط به خرداد ماه ۹۶ جناب آقای نوری، مالک خودروی سانگ یانگ تیوولی به شماره شاسی 85492 و خانم امینی مالک خودروی تیوولی به شماره شاسی 130387 برنده ی اعتبار ۱۰۰ هزار توامانی شده اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/19
در مورد شرکت رامک خودرو لطفا درست اطلاع رسانی کنید.تا افرادی که تا الان در دام این شرکت گرفتار نشدن رو نجات بدین.با تشکر
1397/3/16
خواهش میکنم گول رامک خودرو رو نخورید.قبل از اینکه خریدی انجام دهید خوب تحقیق کنید.بدقول ترین شرکته.خرداد 96 برای خرید اقدام کردم الان خرداد97 هست هنوز دعوتنامه ای برای تکمیل وجه نیامده وجواب درستی به من نمی دهند قراربود 120 روز کاری تحویل بدهند الان یکساله هیچ خبری نیست.
1397/4/1
ایا ممکنه با این اوضاع بهم ریخته و با داشتن قرداد رسمی پیش پرداخت شرکت رامک نتواند خودرو راتحویل بده و پول مشتریان را بخواهد پس دهد