موضوعات داغ

چرا 63 هزار نفر از مشتریان تسلا 3 سفارش خود را لغو کردند؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در حال حاضر کمپانی خودروسازی "تسلا" بعد از یک رویداد ویژه، تحویل مدل‌های 3 را به مشتریان خود از اواخر ماه گذشته آغاز کرده است، اما تاکنون تنها 30 نفر از مشتریان تسلا موفق به دریافت این خودرو شده‌اند، زیرا تولید این خودرو بسیار کند پیش می‌رود و اگر امروز سفارش خود را برای داشتن یکی از محصولات "تسلا مدل 3" ثبت کنید، بین 12 الی 18 ماه دیگر ماشین خود را تحویل خواهید گرفت که این شرکت خودروساز آمریکایی وعده بهبود شرایط را به مشتریان خود داده است و انتظار می‌رود که تا اوایل سال آینده میلادی تعداد تولید خودروهای الکتریکی تسلا در مجموع به 10 هزار اتومبیل برسد که بر روی تسلا مدل 3 نیز تاثیرگذار خواهد بود.
ظاهرا این زمان برای مشتریان تسلا بسیار زیاد است و باعث شده که بسیاری از آنان سفارشات خود را لغو کنند. در این خصوص "ایلان ماسک" اعلام کرده است که حدود 63 هزار نفر سفارشات خود را برای داشتن یکی از مدل‌های "تسلا مدل 3" لغو کرده‌اند که در مجموع ثبت سفارش این خودرو از 518 هزار نفر به عدد 455 هزار نفر کاهش پیدا کرده است.
ایلان ماسک در ادامه اضافه کرد: این لغو سفارشات در طول بیش از یک سال اتفاق افتاده است و تنها مربوط به این چند هفته اخیر و شروع تحویل آن نمی‌شود. اما تلاش می‌کنیم که با تقویت خطوط تولید تسلا مدل 3 این شرایط را به حالت قبل بازگردانیم و از لغو سفارشات مشتریان جلوگیری کنیم.
در آخر هم گفتنی است که طی سه ماه اول سال آینده میلادی، تسلا تولید نسخه‌های چهارچرخ محرک "مدل 3" را آغاز خواهد کرد و در نیمه دوم سال 2018 میلادی تحویل آن را به مشتریان بین المللی آغاز خواهد کرد، اما تولید مدل‌های "راست دست" این خودرو از سال 2019 میلادی آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/16
یک طرح ویژه نوروزی بزارن ، ۵ بکشن روش موقع طرح ۳ تخفیف بدن. تسلا باید در این مورد از خودروسازهای ایرانی کمک بگیره، یکجوری بفروشن براش که تا ۳ سال دیگه هم لازم نباشه تحویل بده.
1396/5/17
هر جای دنیا بریم بگیم با شرایطی نظیر این به صورت بلند مدت با گرفتن اکثر پول ارزش خودرو به صورت پول پیش ،به ما ماشین تحویل سال بعد میفروشند و تازه ما هم کلی شاد و خوشحالیم ، ابتدا ازمون تسط الکل میگیرند...
1396/5/17
هر جای دنیا بریم بگیم با شرایطی نظیر این به صورت بلند مدت با گرفتن اکثر پول ارزش خودرو به صورت پول پیش ،به ما ماشین تحویل سال بعد میفروشند و تازه ما هم کلی شاد و خوشحالیم ، ابتدا ازمون تسط الکل میگیرند...
1396/5/17
چقدر اين آمريکایی ها لوسن
ببینن که بعضیا تو بعضی کشورها بخاطر سمند و تیبا و نهایتاً ساندرو استپ وی ، حاضراً ماه ها صبر کنن و صداشون هم در نياد!!!
1396/5/17
در جواب اقا مهدی باید بگم فرهنگ مردم اونا بالاست و بازیهای خودروساز ما روی اونا جواب نمیده