موضوعات داغ

حضور سوناتاهای هیبریدی پاکرو در مشهد + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت پاکرو سبز قشم نماینده رسمی محصولات هیبریدی هیوندای موتور کره جنوبی در ایران، از نخستین تیزر بین المللی مفهومی هوای پاک در ایران با هدف معرفی محصولات خود رونمایی کرد.
به گزارش خودروبانک؛ شرکت پاکرو به عنوان گروه برتر و موثر با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با دیدگاهی واحد، جهت توسعه صنعت خودروهای هیبریدی و الکتریکی کشور اهدافی چون، بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان، کمک به کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی در کلان شهرها، کمک به کاهش مصرف سوخت، بهبود مبلمان شهری و ارتقاء سطح ایمنی وآرامش بخشی به جامعه را دنبال می کند.
این شرکت با شعار "هوایی تازه و آسمانی پاک" در حالی که آلودگی هوای کلان شهرهای کشور روبه افزایش است، فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون با هدف آشنایی مردم شهر مشهد با محصولات هیبریدی شرکت هیوندای، در نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در شهر مشهد شرکت کرده است.
پاکرو شرایط ویژه ای را برای خرید این خودروها در شهر مشهد در نظر گرفته است که این شرایط صرفا ویژه نمایشگاه شهر مشهد و عاملیت مجاز پاکرو در استان خراسان رضوی هستند.
علاقمندان در این شهر می توانند در روزهای ۱۶ لغایت ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ جهت اطلاع از این شرایط ویژه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد و یا محل عاملیت پاکروان خودرو در شهر مشهد مراجعه نمایند.
پاکرو همچنین در روز سوم این نمایشگاه از نخستین تیزر بین المللی مفهومی هوای پاک در ایران با هدف معرفی محصولات خود رونمایی می کند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت شرکت پاکرو به آدرس www.pakro.com مراجعه نمایند. در ادامه تیزر زیر را نیز می توانید مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/20
شركت بيخودي. از وارد كننده هر ماشين سوناتا ٤ ميليون گرفته كه گارانتي كنه اما الان ميگه ماشيناتون شامل خدمات ما نميشه.مملكت بيصاحابي داريم