موضوعات داغ

پخش زنده مراسم رونمایی از هیوندای i30N در این صفحه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
از فردا نمایشگاه خودروی فرانکفورت شروع به کار می کند و این نمایشگاه را باید یکی از بزرگ ترین و مهم ترین نمایشگاه های جهان بدانیم. در این رویداد بزرگ خودرویی، جدیدترین محصولات شرکت های بزرگ خودروسازی جهان رونمایی خواهند شد و وبسایت خودروبانک قصد دارد تا مراسم رونمایی از دو خودروی هیوندای i30N و همچنین پورشه کاین جدید را به صورت زنده منتشر کند. در این صفحه مراسم رونمایی هیوندای i30N به صورت زنده پخش خواهد شد تا همزمان با این نمایشگاه بزرگ خودرویی، مخاطبان خودروبانک بتوانند به صورت زنده با این خودروی جدید آشنا شوند و توضیحات مدیران ارشد هیوندای را در مورد این محصول جدید بشنوند.

مراسم رونمایی از هیوندای i30N به صورت زنده
راس ساعت 15:25 در همین قسمت

"فیلم مراسم رونمایی با موفقیت پخش شد و به زودی در همین محل فیلم به صورت ضبط شده منتشر می شود"

با هیوندای i30N آشنا شوید
هیوندای i30N خودرویی است که این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده و حتی هیوندای موفق شده تا تمامی ۱۰۰ دستگاه از نسخه First Edition این خودرو در آلمان را در دو روز به فروش برساند. ماه گذشته بود که هیوندای آلمان نام‌نویسی برای فروش این خودرو را آغاز کرد و برای رزور آن باید پیش پرداخت هزار یورویی پرداخت می‌شد.

هیوندای i30N جدید

هیوندای i30N جدید

نسخه First Edition این خودرو به پکیج پرفورمنس نیز مجهز است که شامل موتور ۲ لیتری توربو به قدرت ۲۷۵ اسب بخار، رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی، تایرهای پهن، ترمزهای بزرگ‌تر، سیستم اگزوز اسپرت و دیفرانسیل لغزش محدود است.
هیوندای همچنین به خریداران این خودرو این امکان را داده است تا به پیست نوربرگرینگ بروند و یک کلاس آموزشی را در آنجا زیر نظر آلبرت بیرمن ببینند. هیوندای این خودرو را در بازار آلمان با قیمت نهایی ۳۰ هزار و ۹۰۰ یورو به فروش می‌رساند.

نظرات کاربران

19 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/21
خودرو بانک عزیز دستت درد نکنه واقا زحمت میکشید که اطلاعات مارو زیاد میکنید، اما واقا پخش زنده ی i30n چه فرقی برای ماها داره، ماهایی که فقط مجبور به خرید یه تعداد ماشین داخلیه احمقانه هستیم، مثل 405 30 سال پیش، یا پراید اسباب بازی!!
1396/6/23
حالا چون امکان خریدش نیس نباید فیلمشم ببینیم؟؟!
اینجور غر زدن ها رو بذارید کنار لطفا
1396/6/21
به زودی مشخص میشه اسباب بازی کیه
1396/6/21
جاااااااااااااان ؟ 😂😂😂😂😂😂 اوه اوه سايپ وارد ميشود ! عزيز من بيخيال اينجوري كه تو خط و نشون كشيدي انگار سري جديد C200 2018 مسخواد منتاژ كنه 😂 به زودي ؟ پسر جون امار كشته هاي همون به زودي كه ميگي از مرگِ عوامل طبيعي هم بيشتره ! ميگن خلايق هرچي لايق ! كاملا الان به چشم دارم ميبينم ! ٩٩٪؜ فداي يه درصد ، حالا اون ١٪؜ چه از قشر بالا باشه يا پايين ، بدبختيمون همينه !
1396/6/21
خيلي وقته مشخص شده عزيزم
1396/6/21
در جواب ناشناس
آخه بدبخت تو که وجود نداری حتی اسمتو بنویسی چرا ... اضافه میخوری ؟؟؟ آخه بی سواد قیمت C200 چنده ؟؟؟ قیمت این چنده بعدم میشه یه آمار رسمی از کشته شدگان بدی اطلاعات ما هم بالا بره ؟؟ تو میدونی از کدوم دسته هستی از اون بدبخت هایی که پول ماشین خریدن هم ندارن فقط میان چرت و پرت میگن از بیکاری ..
در جواب kk
..... شب درازه
1396/6/21
حق با ایدینه .فقط یه احمق میتونه از پراید دفاع کنه.بله به حالا هیچ فرقی نداره .انگار ما لایق بدترینها هستیم
1396/6/21
جناب این ملت لیاقت سوار شدن به ماشین های روز دنیا رو ندارن. حقشون همون پراید و پژو هست. اگه اینا سوار اون لکنا نشن ما به کی پز بدیم پس؟ هان؟
چه بهتر که ازینم بدتر بشه
1396/6/21
چه قدر شبیه مدلهای جدید مزداست سی هزار یورو برای یک هیوندایی هچ بک !!!!!!!!!! با این بول خوب یک گلف gti یا فوکوس rs میخرید تازه رنو کلیو اسپرتم هست که همشون از لحاظ فنی یک سروگردن بالاترن
1396/6/21
zak2012بیشور ترین .بی ادب ترین .صد البته احمق ترین کار بر خودروبانک هستن .بدون دلیل با بقیه مشاجره میکنن. عزیز من .ملت برای کسب اطلاعات به این سایت میان .جای شما هم تیمارستانه. درضمن باید بدونی هر جا ی اشغال کره ایی معرفی میشه نیاز نیست ازش دفاع کنی چون فرقی به حالش نداره
1396/6/21
ایشون زیر نظر من چرت و پرت گفتن یا من ؟؟؟!!! آدم با شعور که القابی که در حد خودت و خانوادت هست رو به من میگی تو برو 206 صندوقدارت رو سوارشو بدبخت نیاز نیست بیای تو صفحه کره ای ها که پول خرید 4 تا رینگشم نداری نظر بدی. برو تو صفحه ای کسب اطلاعات کن که به جیبت بخوره
1396/6/21
واس خودروبانک متاسفم که نظر هر کس و ناکسی رو تایید میکنه. عزیزم هر وقت از این اشغال ها بهت دادن سوار نشو بگو میخوام 206 سوار بشم.
قدیما 206 رو زنا سوار میشدن الان گویا غیرت مردا رفته
1396/6/21
آخ که تو چقدر با ادبی که واس ماشین هایی که بوشون رو میکشی میگی آشغال . بدبخت واس اون آشغال ها راضی هستی کل زندگیت رو بفروشی
1396/6/21
کاربر 206 sd تو نمیخواد شعور یاد مردم بدی. جواب همین طور آدم ها رو باید با عصبانیت و آمار داد. شما برو سوار آشغال های چینی و ایرانی شو . هیوندای ماشین هایی میسازه که هم قیمت خوبی دارن و هم کیفیت خوب. در جواب aman هم باید گفت که تو تا حالا سوار این ماشین شدی که میگی ماشین های دیگه یه سرو گردن از این بالاتر هستن.
1396/6/22
آقای علیرضا
خودروبانک از کجا بفهمه که چه کسی ناکسه، چه کسی کس؟
اگر هم به متن پیام باشه،
نصف کامنت های همین آقای زک نباید پخش بشه
1396/6/22
چیزهایی که در شان خودت هست به بقیه نسبت نده
1396/6/22
تو بپا ماشینت واشر نزنه خخخ آشغال ماشین توئه عزیز که قطعات درجه 10 چینی و هندی و ایرانی روشه چشماتو درست باز کن
1396/6/23
خلاصه تو این مملکت اینقدر نخاله زیاد شده هر جا میری از شرشون در امان نیستی,امیدواریم تعدادشون هر روز کم و کمتر بشه...آمین,خودرو بانک لطف بفرمایید نظرهارو مطالعه کنید بعد تایید بفرمایید
1396/6/26
واقعا ما ایرونی هارو باید توی همین چندتا کامنت شناخت. خب باباجون یه ماشینی رو تو یه نمایشگاهی نشون دادن شماها چرا میزنید تو سر و کله هم. خب ما ها که تحمل همدیگه رو تو چندتا کامنت نداریم وای بحال مسئولینمون.یه خورده استانه تحمل تون را بالا ببرید لطفا