موضوعات داغ

شوروم جدید لامبورگینی که هیچ خودرویی نمی‌فروشد!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
لامبورگینی در گران قیمت‌ترین مناطق جهان ازجمله توکیو، شیکاگو، منطقه "گینزا" ژاپن و ... فروشگاه‌های جدیدی افتتاح کرده است که در آن محصولات مختلف لامبورگینی به فروش می‌رسد، اما هیچ خودروی سوپراسپرتی در آنان برای فروش دیده نمی‌شود.
این فروشگاه‌ها نمایندگی عرضه محصولات سوپراسپرت لامبورگینی نیست، بلکه فروشگاه‌های خرده فروشی تحت عنوان Collezione Automobili Lamborghini است که در آن لوازم شخصی و پوشاک با مارک‌های لامبورگینی به فروش می‌رسد که به نظر می‌رسد همچون خودروهای سوپراسپرت لامبورگینی، بسیار لاکچری و گران قیمت باشند که نمونه آن می‌تواند تلفن همراه هوشمند "آلفا- وان" از سوی لامبورگینی باشد که قیمت آن حدود 2.5 برابر بیشتر از آخرین و پیشرفته‌ترین محصول اپل، یعنی گوشی "آیفون X" است که چند روز پیش در خودروبانک پیرامون آن صحبت کردیم.

شوروم لامبورگینی

شوروم لامبورگینی

درحال حاضر همه برند لامبورگینی را با ماشین‌های اسپرت و سوپراسپرتش می‌شناسند، اما کمپانی خودروسازی لامبورگینی یکسری بوتیک‌های اختصاصی راه اندازی کرده است که شرکت‌های تولید کننده و بوتیک‌های آن در "سنت آگاتا"، یکی دیگر از آنان در پایتخت تایوان و یکی دیگر از آنان همانطور که انتظار می‌رود، در شهر دبی راه اندازی شده است، هرچند 12 فروشگاه بزرگ دیگر در آسیا وجود دارد تا شاید در آینده به رقیب اصلی خود یعنی "فراری" در این زمینه نزدیک شود که حدود 40 فروشگاه بزرگ در سراسر جهان دارد و تنها 3 نمایندگی آن در ایالات متحده آمریکا و در شهرهای نیویورک، میامی و لس آنجلس ووجود دارد.

شوروم جدید لامبورگینی

شوروم جدید لامبورگینی

هرچند لامبورگینی و فراری در این زمینه تنها نیستند و قبل از آنان کمپانی خودروسازی پورشه هم وارد این بازی غیرتخصصی در زمینه پوشاک و لوازم شخصی شده است که تنها 20 نمایندگی در ایالات متحده آمریکا دارد که یک عدد قابل توجه به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد