موضوعات داغ

وقتی کریستیانو رونالدو بوگاتی شیرون خود را تحویل می‌گیرد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال جهان، ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو است که سالیانه حدود 30 میلیون دلار درآمد دارد، پس جای تعجب نیست که این ستاره فوتبال جهان با دستمزدهای نجومی خود یک مجموعه کامل از اتومبیل‌های لوکس و اسپرت نداشته باشد.
در طول سال‌ها، گاراژ این ستاره 32 ساله پرتغالی اتومبیل‌های مختلفی به خود دیده است و اغلب آنان خودروهای تولید محدود و بسیار نادر و گران قیمت هستند، همچون محصولات مختلف فراری، لامبورگینی، پورشه و یا حتی محصولات بوگاتی همچون "ویرون گرند اسپرت" که سال گذشته پس از پیروزی در جام ملت‌های اروپا به عنوان یک هدیه از طرف خود برای خود خریداری کرد.
سال گذشته درحالی که تنها چند هفته از رونمایی بوگاتی شیرون گذشته بود، یک خبر در رسانه‌های بین المللی حتی خودروبانک منتشر شد که نشان می‌داد کریستیانو رونالدو برای خرید یکی از نمونه‌های بوگاتی شیرون اقدام کرده است، حال به تازگی کریستیانو رونالدو در این خودرو دیده شده و یک تصویر در صفحه اینستاگرام خود سوار بر بوگاتی شیرون منتشر کرده است که نشان می‌دهد این ستاره پرتغالی خودروی هایپرکار و قدرتمند خود را دریافت کرده است، در همین خصوص می‌توانید فیلم آن را در خودروبانک تماشا کنید که کریستیانو رونالدو به همراه پسر کوچکش سوار بر این هیولادی فرانسوی هستند.
هنوز مشخص نیست که کریستیانو رونالدو بابت خرید این خودرو چه مقدار پرداخت کرده است، زیرا گفته می‌شود که کریستیانو رونالدو هنگام خرید این خودرو بسیاری از موارد موجود در لیست امکانات سفارشی آن را انتخاب کرده است، اما در هر صورت می‌دانیم که قیمت پایه بوگاتی شیرون چیزی معادل 2.6 میلیون دلار است و حالا کریستیانو رونالدو صاحب یکی از آنان است.
در پایان هم بد نیست بدانید که بوگاتی شیرون تنها به تعداد محدود 500 دستگاه ساخته خواهد شد که نیروی 1500 اسب بخاری و گشتاور 1600 نیوتن متری آن از یک پیشرانه 8 لیتری شانزده سیلندر به دست می‌آید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/11
منم وقتی دقیقا یکسال پیش همین روزا پارس تندر رو تحویل گرفتم با ۲۲ روز تاخیر بهم دادن و الان یک سال سود تاخیر رو بهم ندادن و جالب اینجا بود کل پول رو یک ماه قبلش پرداخت کردم هیج جای دنیا تحویل فوری یک ماه نیست
1396/7/12
خواهره مادر، موتور ۸۰۰۰ سی سی شونزده سیلندر؟؟!!!