موضوعات داغ

تصادف سنگین تاکسی با لامبورگینی در مکزیک + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یک دستگاه خودروی سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور در کشور مکزیک به شدت آسیب دیده است، پس از آنکه یک دستگاه تاکسی بر اثر بی احتیاطی با آن برخورد می‌کند.
دوربین‌های مدار بسته موفق به ضبط این صحنه در شهر "دورانگو" کشور مکزیک شده‌اند. در این ویدیو خودروی سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور سفید رنگ را در ساعت 19 و 55 دقیقه از روز 30 سپتامبر 2017 مشاهده می‌کنید که در جاده مشغول رانندگی است، اما یک راننده تاکسی غافل از اینکه خودروی لامبورگینی اونتادور سرعت بالایی دارد، به طور ناگهانی گردش به چپ داشته و با خودروی لامبورگینی اونتادور برخورد می‌کند که در این حادثه هر دو اتومبیل متحمل خسارت جدی می شوند.
تصاویری از این حادثه نشان می‌دهد که قسمت جلوی تاکسی به طور کامل از بین رفته است، درحالی که خودروی لامبورگینی در قسمت چپ خود متحمل خساراتی سنگین شده و در این حادثه چرخ جلوی اتومبیل خم شده، گلگیر جلو و قسمتی از سپر اتومبیل کاملا شکسته، گلگیر عقب آسیب زیادی دیده و همچنین درب اتومبیل آسیب جدی دیده است، اما خبرگزاری‌های محلی مکزیک گزارش می‌دهند که راننده تاکسی و عامل اصلی این تصادف از سوی راننده لامبورگینی بخشیده شده است تا نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین تعمیر از سوی راننده تاکسی به مالک لامبورگینی نباشد.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/15
باز دمه راننده لامبورگینی گرم که راننده تاکسی رو بخشید.
خوبه آدم هرچی پولدارتر میشه بخشنده تربشه......!!!!!