موضوعات داغ

مشکلات عجیب و غریب در پژو 207 ایران خودرو + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بشر از انقلاب صنعتی به این سو، سرعت پیشرفت خود را افزایش داده و هر روز در فکر بهتر کردن محصولات و تولیدات خود و رفع نقص‌های آن‌ها است. پیشرفت و حرکت رو به جلو چه در زمینه کیفیت و چه در زمینه فناوری، هم رضایت مشتریان را به همراه دارد و هم اعتبار و خوشنامی را برای سازندگان. صنعت خودرو نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع همواره پیشرفت رو به جلو دارد و خودروسازان هر روز محصولاتی بهتر از قبل را تولید می‌کنند. اما کشور ما حکایتی متفاوت دارد به طوری که دوست داریم به جای محصولات صفر کیلومتر جدید، محصولات قدیمی‌تر را خریداری کنیم. امروزه با پرس‌و‌جوی کوتاه از دارندگان خودروهایی چون پژو و پراید در خواهید یافت که آن‌هایی که خودرویی متعلق به ۱۰ سال پیش را دارند، بسیار از خودروی خود راضی بوده و بسیاری از آن‌هایی که به سراغ مدل‌های صفر کیلومتر رفته‌اند، رضایتی از خودروی خود ندارند و از کیفیت پایین ساخت و مشکلات متعدد ناله می‌کنند.
خودروسازان ما به وضوح و بدون تعارف در حال حرکت به سمت عقب هستند، برای درک این موضوع کافیست تولیدات ۱۰ سال پیش چینی‌ها را با تولیدات امروزه آن‌ها مقایسه کنید و سپس همین مقایسه را در صنعت خودرویی خودمان انجام دهید.
اما امروز می‌خواهیم به یک نمونه تجربی از این حرکت رو به عقب خودروسازان داخلی بپردازیم. پژو 207 را همه به یاد دارید، خودرویی که در روزهای نخست عرضه خود یکی از محصولات باکیفیت و پر طرفدار بازار بود و مشتریان آن رضایت بالایی را از خودروی خود داشتند. چند سالی گذشت و ایران خودرو اقدام به بهینه‌سازی و بروزرسانی این خودرو به روش همیشگی خود کرده است (مفهوم کلمه بروزرسانی و محصول جدید را ایران خودرو قبلاً با پژو SLX و چند محصول دیگر به خوبی برایمان تعریف کرده است). حال تعدادی از کاربران اقدام به ارسال ویدیویی از مشکلات عجیب و غریب خودروی پژو 207 خود کرده‌اند که حتماً پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید.
نگارنده نیز به یاد دارم که چندی پیش یکی از دوستان پژو 207 صفر کیلومتر را خریداری کرده بود و دیدیم که کلیدهای روی فرمان چراغ نداشتند و از این مورد متعجب شدیم. پس از چند روزی دوست گرامی‌مان تماس گرفت و اطلاع داد که کلیدهای روی فرمان دارای چراغ هستند و تنها در کارخانه یادشان رفته بود سوکت آن را نصب کنند!
در تجربه‌ای دیگر نیز پژو 207 یکی دیگر از آشنایان با کارکرد 1600 کیلومتری دچار مشکل سوختگی فن شد و در کمال تعجب نمایندگی علت سوختن فن را پارک کردن خودرو در سرما عنوان کرد. حداقل برای بنده که خود مکانیک هستم ادعای نمایندگی بسیار خنده‌دار بود. نگارنده یک پراید مدل ۹۰ دارم که تاکنون و با کارکرد ۸۰ هزار کیلومتر در شرایط سخت تا به حال مشکلی نداشته و در ۵ سال تنها یکبار ۱۰۰ هزار تومان هزینه تعویض رادیاتور و یکبار هم ۱۲۵ هزار تومان هزینه تعویض کمک‌های عقب آن کردم. تصمیم داشتم که به صورت شرایطی اقدام به خرید دنا یا پژو 207 کنم که حالا با دیدن ویدیوهای زیر و صحبت‌هایی که از مالکان این ماشین‌های جدید شنیدم از تصمیم خود منصرف شدم.
اگر شما هم مشکلی با خودروی خود دارید، می توانید همانند زیر یک ویدیو از مشکل خودروی خود برای ما به آدرس ایمیل info@khodrobank.ir ارسال کنید.
این فرصت برای ایران خودرو وجود دارد که با مشاهده این مشکلات در همین سایت پاسخ خود را منتشر کند.



این ویدیو مربوط به بارندگی چند روز پیش اخیر در کشور است:

نظرات کاربران

187 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/17
تنها راه نجات صنعت خودروی کشور فقط و فقط خصوصی سازی و بازار آزاده ....همین.
1396/7/17
وقتی میگیم تحریم ماشین صفر نخرید حالا بکشید
1396/7/18
مشکل اینجاست سود خیلیا تو اینه صنعت خودرو نجات پیدا نکنه
1401/7/3
سلام دوست عزیز منم خودروم همین مشکل و داشته و داره نمایندگی هم بردم میگه باید عوض کنی توی گارانتی هم نیست در کل کارواش میبریش بگو اون چراغ و نشورن راه دیگه ای نداره
1396/7/17
اون گیربکس al4 هم یه صدایی میده که مو به تن آدم سیخ میشه....در کل ماشین ایرانیزه شده رو تجربه ثابت کرده که نباید خرید
1396/7/17
چطور این 4 ستاره گرفته !!
207 اتوماتم بررسی ویدیویی کنید
1398/12/20
کجا ۴ ستاره داره
سه ستاره رو هم مدل فرانسوی داشته
1396/7/17
وای وای وایییییییییییییی حیف پول وقتی وام 25 ملیونی خرید خودرو میدن همه صف میکشن جلو نمایندگی بهتر از این نمیشه نخرید اقا ماشین صفر نخرید
1396/7/17
سال 94 یک 206 اس دی وی هشت صفر کیلومتر از ایران خودرو گرفتم و ظرف مدت یکسال به مشکلات زیر برخوردم و هر دفعه نمایندگیها با کلی بحث و جدل و خوابیدن چندروزه ماشین تا حدودی مشکلات را رفع و رجوع کردند:تعویض استپر وپتانسیومتر هر کدام دوبار-تعویض ای سی یو-تویض سیم کلاچ دو بار-تعویض کلید شیشه بالابر-تعویض استارت سه بار-تعویض باتری پنج بار-تعویض گیربکس-تعویض دیسک و صفحه-شش بار باز و بسته شدن کل جلویندی-تعویض دسته راهنما دو بار-تعویض لاستیک درها دوبار
حال همین ارابه با تغییر چهره به 207 تبدیل شده پس نباید انتظاری بیش از این داشت.
1396/7/17
هر چی بگم تکراریه پس هیچی نمیگم که سکوت خودش گویاست
1396/7/17
مورد جالب تر اینجاست شانسی شده من الان خودم دارم این ماشینو هیچ مشکلی ندارم ولی دوستان دیگه دارن بعضی ها مشکل دارن بعضی نه معلوم نیست تو خط تولید چی کار می کنن این همه اختلاف هست معلوم نسیت بعضی از این ماشین ها چه جوری از کنترل کیفی رد می شن
1397/8/9
دقیقا از قدیم خرید ماشین ایرانی مثل خرید تخم مرغ شانسی بوده. من خودمم یک ساله 207 جدید دارم و تاحالا بزنم به تخته هیچ مشکلی باهاش نداشتم و بجز کیفیت دوربین عقب که گاهی پایین میاد تاحالا اذیتم نکرده اما یکی از دوستام که همین ماشین رو گرفته هر ماه راهی نمایندگی بس که ماشینش مشکل داره.
1396/7/17
حالا هی بگین این تحفه های وطنی از چینیا بهترن . اونایی که این حرف رو می زنن نمی دونن ماشین چینی چیه و تجربه ای از داشتنش ندارن .
1397/7/14
آقاى رهگذر،اگر ميگى چيزى نميگم پس راهتو بكش برو .....
1396/7/17
بهمن سال 95 تحویل گرفتم خیلیم راضیم
1396/7/17
راه حل خریدن یا نخریدن خودروی صفر نیست . راه اصلی اینه خودروی در این حدود قیمت خرید خودروی چینی هست چونکه چینی ها بیشتر به فکر کیفیت هستن به طور مثال دنگ فنگ هم گویا مشکل نشتی آب داشت اما زود از طرف شرکت سازنده مادر رفع شد . نگید چینی دارم من خودم سمند دارم فقط وقتی ماشین های چینی رو میبینم کیفیت رو احساس میکنم در اونها حداقل کیفیتی به مراتب بهتر از داخلی ها . یکی از دوستان برلینانس داشت بعد از دو سال داخلش نشستم کیفیت قطعات داخلی واقعا خوب بود و دکمه هاش مثل ماشینه من و پارس چند تن از دوستان پاک نشده بود .
1396/7/17
207 یا همون 206 پلاس به شدت ازش زدن و 3 سلاین برق کشی از موتور به اتاق شده 1 لاین در نتیجه تا دلت بخواد ایراد داره گیربکسشم به شدت خشکه
1396/7/18
یه 206 صفر از ایرانخودرو تحویل گرفتیم قفل مرکزی و ریموتش کار نمیکرد چند روز بعد بردیم نمایندگی گفتن کد سوییچ به ماشین معرفی نشده من متعجبم اگر معرفی نشده بود پس چطوری ماشین استارت میخورد ایموبیلایزر وجودش برای همین مواقع مگه نیست؟
1396/7/18
من 206 تیپ 5 گرفتم. از هر چهار پنج باری که استارت میزنی یبارش ضبط ماشین مثل زمانیکه سرباطری باز و بسته بشه کد میخواد. مشکل برقی این ماشینا چیز شایعی هست
1396/7/18
بعد میگن چرا ملت میرن ماشین چینی میخرن . وقتی کسی نمیتونه ماشین اروپایی بخره ، نمیخواد هم دویست تا سیصد میلیون تومن برای این کره ایهای ... پول بده ، مجبوره بره سراغ چینیها .
نگاه کنین که چینیها چطور طی چند سال از لیفان 520 به لیفان 820 رسیدن . یا از نسل اول چری x33 به این نسل سوم x33s . نمیگم اینها خیلی ماشینهای خوبیه ، دارم میگم پیشرفت اونها توی کمتر از ده سال ، واقعا ده برابر خودروهای آشغال ایرانیه . شک نکنین تا چند سال دیگه دست مردم ما به همین ماشینهای چینی هم نمیرسه .
حالا هی دولت بیاد به دلالهای ماشین باج بده و پول بریزه تو حلق شرکتهای نیمه دولتی خودروسازی . جون مردم که ارزشی نداره ، دیگه پولشون پیشکش .
1400/5/7
محمود جون دس خوش ، ۴ سال پیش این وضعیت رو پیش بینی کردی 🙂👌🏻 الان تاریخ ۶.۵.۱۴۰۰ هست.
1400/8/11
سلام ای نوستراداموس زمانه. پیش بینیت امروز عینا به وقوع پیوسته. اون موقع آرزوم بود یه فولکس بیتل داشتم، الان میگم کاش ام وی ام داشتم.
1396/7/18
اصلا هم عجيب و غريب نيستن ك هيچ خيليم طبيعين
1396/7/18
نمیدونم کی میخاید متوجه بشید که با کلی وام و قرض میرید تازه گاری میخرید !
1396/7/18
عاقبت مفت خوری همین میشه. حالا برین بیشتر صف وایسین هر چی سرمون میاد حقمونه ، البته خاک بر سرشون با این ماشین ساختنشون و جا داره یه تشکری هم بکنیم از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد که به این آشغال 4 ستاره کیفی داده
1396/7/18
در صورت امکان یک نظر سنجی بزارید از خوانندگان مهترمی که این ماشین رو دارند یه آمار و درصدی گرفته بشه از خودروهای مشکل دار ببینیم چه وسعتی داره این افتضاح
1396/7/18
ببخشید . محترم . کاش ویرایش پیام رو هم اضافه بفرمائید
1396/7/18
من برای خواهرم یکی اتوماتیکش رو گرفتم، مشکلاتی که دارم
1-گیربکس نسبت به پژو 206 تیپ 6 سال 83 کوچکترین به روز رسانی نشده و فوق العاده بد دنده میده (خنگه) و کیفیت و نحوه دنده دادن رنو های اتوماتیک ایران خودرو و سایپا خیلی خیلی بهتره،
2- صدای بدی از گیربکس میاد، علی الخصوص در سرعت بالای 65-70 کیلومتر
3-پمپ بنزین، زیر صندلی عقب، سالم هستش ولی صدای مخلوط کن آشپز خانه توی سرعت 90 کیلومتر به بالا میده!
4- به هیچ عنوان کروز کنترل اش رو استفاده نکنید، چون سرعت رو توی مسیر کفی بیش از حد تنظیم شده میره و هیچ پیغام خطایی هم نمیده! توی اتوبان تهران-قزوین، روی 100 تنظیم کردم، تا 135 خودش گاز داد! و پیغام خطا و قطع شدن کروز هم نداد!

بدی تمام مشکلاتی که من دارم هم اینه که توی نمایندگی و استفاده از گارانتی، اثباتش سخته و مثلا کروز، یا مشکل دنده دادن چیزی نیست که خیلی عیان باشه و نمایندگی برید واقعا ماشین سالم به نظر میاد.
1396/7/18
دوست عزیز واقعا فکر میکنی واسه ایران خودرو مهمه که بیاد اینجا جوابگو باشه!!!!!!
تا وقتی که فروش انحصاری در اختیار چندتا شرکت هست انتظار بیشتری نمیشه داشت همینکه ماشین بدون موتور تحویلمون نمیدن و نمیگن موتور جز اپشن حساب میشه باید خداروشکر کرد
البته ی تشکر هم کنیم از اونایی که با وام میرم ماشین صفر میخرن و ماشین سازای مارو کمک میکنن
1396/7/18
من هنوز 206 sd وی یک مدل 86 از صفر کیلومتر دارم و تا الان یکبار جلوبندی و تنظیم موتور هزینه کردم ، اب روغن ماشینم جای خودش ، اینو گفتم چون تمام قطعات 206 تا سال 89 اصلی مونتاژ میشد و در حال حاضر شاهد مونتاژ قطعات جنس درجه سه چینی در تولیدات ایرانخودرو و سایپا هستیم ، همچنین کم کاریه پرسنل تولید کنندگان و مونتاژ کنندگان و تضمین کیفیت شرکت
1396/7/18
اونوقت 4 ستاره بهش میدن هزار جور لعنت خدا بر شما که مملکت مردم رو به زور گرفتین و این جوری ظلم میکنین اینم عدالت
1396/7/18
متاسفانه وقتی سیاست دولت فقط کاهش قیمت و ثابت نگهداشتن اون هست، تولید کننده ها چاره ای ندارند جز کاهش برخی قطعات که اتفاقا تاثیر زیادی در کیفیت دارند. از حمله این قطعات حذف صداگیرها، عایقها، جنس داشبورد از فوم پلی اورتان نرم به پلاستیک سخت، حذف قطعات چرمی به پلاستیک های بی کیفیت، استفاده از مواد پلاستیکی ضایعاتی در تولید قطعات که در سرما و گرما کارایی خود را از دست می دهند و درجه شیشه ای شدن به مراتب کمتری از پلاستیک های با کیفیت درجه یک اروپایی دارند. به همین دلیل است که صنعت ما رو به عقب می رود!
همین طور وقتی سخت گیری نمی شه( که اونم بخاطر الزام به کاهش و ثبات قیمت هست) و قالب های تولید قطعات که باید پس از چند صد هزار ضرب عوض بشه و نمی شه، هیچ تعجبی نداره که تلرانس ابعادیش اونقدر هست که باعث بشه کارگر نتونه درست قطعه رو نصب کنه و همین یعنی بسته نشدن درب خودرو! همین یعنی صدای وحشتناک داشبورد! همین یعنی خرابی قطعه در سرما و گرما!
این کنترل های قیمتی همین سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده که فقط می گه قیمت بالا نره باعث این بدبختی ها شده!

البته در کنار اون دزدی های شرکت های خودروسازی و تمرکز پولهای نقدی که از مردم میگیرن برای خودرو به جای سرمایه گذاری درصنعت و ایجاد زیرساخت های تحقیقاتی و استخدام نیروهای زبده داخلی و خارجی و تمرکز پول در بانکها و بیمه ها و موسسات مالی و ملک متمرکز می کنند انتظار دارین بشیم کیای کره!
کیایی که با قرارداد فروش پراید به ایران و حق لایسنس اون توسعه داد شرکتش رو و تبدیل کردش به یه قول صنعتی! پیتر شرایر رو آورد و...
از ماست که بر ماست! فرهنگ هامون رو در کار به شدت باید تغییر بدیم!
1396/7/18
با سلام. برای من خیلی سؤال هست که چرا ما باید صنعت خودرو سازی داشته باشیم! میگن صنعتش ملی هست. واقعا مگه ملت کیه؟ کجان؟ وقتی ما یه ماشینو توی کشورمون به قیمت بیشتر از ۲برابر دنیا پول میدیم، ماشینی که کیفیتش بسیار بد هست و در رنج خودش نیست حتی با توجه به اینکه هر روز بدتر میشه و علاوه بر این از لحاظ تکنولوژی حداقل واسه ۲۰ساله پیشه. حالابا تمامه این ظلم واجبار از روی ناچاری همین ملی به این ماشینا پول میدن ومتاسفانه به خاطر کیفیت بد ماشینامون سالانه هزاران نفر در جاده ها کشته میشن! این صنعت ملی واسه کیه؟ ملی یا ملت کین؟ چه صنعتیه که ملت ما باید بسیار گرون اونو بخرن و وسیله ای باشه جهت کشته شدنشون!!! اگه ما این صنعت و نداشتیم چی میشد؟ ایا غیر این بود که با این پول ماشینی وارداتی میخریدیم با۲برابر کیفیت ایمن تر و بروز تر!؟ ایا دیگه ما این همه کشته سالانه داشتیم؟ ایا تا حالا کسیو دیدید که با اپتیما تصادف کرده باشه وکشته شده باشه؟؟!!سالیانه با صرفه جویی فقط سوخت ماشینای بروز میشه ۱۰ برابر حقوق کارمندای سایپا وایران خودرو دیگه حالا هزینه های سنگین ناشی از تصادفات که هیچی... واقعا نفع این ملی واسه چه کساییه که کل ملت دارن قربانیش میشه... چه صنعت ملی هست که تبلیغ میشه ایرانی بخر بعد ما با این همه کارخونه ورشکسته لاستیکه چینی زیر ماشینه ملیمونه!!!
1396/7/19
آقا یونس! تمام حرف هات درسته. اما اگر ما صنعت ملی نداشته باشیم یعنی برند ملی نداشته باشیم! یعنی ایرانخودرو و سایپا فروخته بشن به تویوتا و هیوندای! و شرط بذارن اونها از تمام ظرفیت خط تولید ایرانی و نیروهای بومی برای تولیدخودرو و صادرات به منطقه استفاده کنند و صنعت قطعه سازی ایران رو توسعه بدهند! تقریبا مشابه کاری که ترکیه، تایلند، استرالیا، اندونزی و .... انجام دادند. شرط بزارن مرکز تحقیقات خودرو بگذارند. در اون صورت ما نه مجبوریم از خارج خودرو وارد کنیم و نه آشغالهای داخلی رو سوار شیم و نه قطعه سازهامون داغون بشن!
خلاصه راه زیاده برای توسعه اما جیب آقایون اونقدر گشاده که راضی نمی شن منافع کوتاه مدتشون به خطر بیفته!!
1396/7/18
با سلام دوستم ۲۰۷ صفر خریده اتوماتشو اثلن گیربوکس خوبی نداره تقه میزنه به قول معروف لگد میزنه هیف این همه پول که رفته داده به این چیه اخه این ماشینا رو غالب مردم میکنن ۲۰۶ بزک شدست اثلن ارزش ۵۵ ۵۶ ملیون رو نداره خودرو ساز ها ظلم کردن
1396/7/18
تنها راه اینه گمرک واردات ماشین آزاد بشه اونوقت خواهید دید تولیدات داخلی چه با کیفیت میشن و همچنین خواهید دید ماشین ۵۰ میلیونی میشه ۲۰ میلیون با کیفیت عالی. تمام قسطی
1396/10/3
با توجه به مافیایی بودن صنعت خودرو این کار انجام نخواهد شد
1396/7/18
نظر. به کلاهبرداربودن ودزد بودن خودروسازهای ما نباید بیش از این انتظار داشت
1396/7/18
متاسفانه چند وقتی است من هر پستی رو تو سایت شما می گذارم منتشر نمی شه! میشه بفرمایید چرا اینطوری است؟
1396/7/18
منم 207 اتومات دارم فن ماشین من هم با 2000 تا کارکرد سوخت نمایندگی میگفت ضربه باعث شده بهش میگم آدم حسابی روی سپر یه نقطه میبینی که میگی ضربه. بعد یه مدت قفل صندق عقب خراب شد باز نمیشد درش یه مدت بعد چراغ های دنده عقب روشن نمیشد هفته پیش هم شیلنگ آبش سوراخ شده بود . یعنی تو عمرم انقدر پشیمون نشدم توروخدا ازشون نخرید
1396/7/18
عجیبه. والا من الان توی این 4-5 ماهی که خریدم (207 دستی)، این مشکلات رو نداشتم.

البته یه مشکل دیگه داشتم، که منتظرم برم ایرانخودرو ببینم جریان چی به چیه. مشکل اینه که وقتی ماشین رو میذاشتم توی آفتاب (مثلاً 2-3 ساعت)، دیگه کلاً کولرش تا چند ساعت بعد کار نمی کرد. یعنی دقیقاً ماشین رو 24 ساعت میذاشتم توی پارکینگ تا کاملاً سردِ سرد بشه تا کولرش باد خنک بزنه. وگرنه در هر صورت باد گرم میزد. این مشکل واقعاً رو اعصابم بود :|

ولی به طور کلی تا حالا همه چیش عالی بوده و مشکلی نداشته (به نسبت تیپ 5ـی که قبلاً داشتم).

یعنی حداقل تا الان نقاط قوتش به این شکل بوده:

1. سابقاً وقتی با تیپ 5 با یه مقداری سرعت بالا توی پیچ می پیچیدم، احساس می کردم هر لحظه ممکنه ماشین چپ کنه. این به هیچ عنوان اینطوری نیست. تعادل خیلی خوبی داره، اگرچه هنوز لاستیک هاش رو عوض نکردم. (قاعدتاً چسبیدگی لاستیک تأثیرگذاره - ایران تایر که به صورت فابریک روی ماشین هست کیفیتش چندان تعریفی نداره)

2. ترمزهاش! فوق العاده‌ـن. یعنی تیپ 5 رو میگفتن ABS هست و وقتی ترمز می کردی، می‌کشید و می رفت! این الان زمین تا آسمون با اون یکی فرق می کنه و واقعاً از این نظر سنگ تموم گذاشتن.

3. صدای داخل کابین که خیلی خیلی پایینه و ماشین عایق بندی فوق العاده ای داره از این نظر. مجدداً تیپ 5 از این نظر روی اعصابم بود. به شکلی که بعضی اوقات احساس می کردم سوار تراکتور شدم. البته یه مقداریش هم برمیگشت به اینکه ماشین رو به فنا داده بودم از لحاظ موتوری از بس باهاش تند رفته بودم :| ولی خب دلیل نمیشه تراکتور شه. میشه یعنی :/

4. آپشن هاش. همون کروز کنترل و نویگیشن و دوربین دید عقب و سنسور و این چیزا. که البته اینجا (توی ویدئوها) بعضی ها باهاش مشکل داشتن؛ ولی من تا الان باهاش هیچ مشکلی نداشتم. نکنه این ماشینا هم یه حالت شانسی پیدا کرده :/ مثلاً واسه یه نفر یه طوریه، واسه یکی دیگه یه طور دیگه؟ :|

5. سیستم تعلیقش. خیلی نرم و خوب شده و توی کابین عملاً دست اندازها چندان احساس نمیشن. حالا ممکنه یه مقداری به خاطر صفر بودنش باشه، ولی مجدداً در مقایسه با تیپ 5، خیلی خیلی بهینه تر شده.

6. گارانتی 3 سال - 50.000 کیلومترش؛ نسبت به بقیۀ ماشینای ایرانخودرو که 2 سال 40 هزار هستن بهتره دیگه :|

اما گفتن نقاط قوت بدون گفتن نقاط ضعف کاری بس نادرست است:

1. شتاب فوق العاده پایینش. یکی میگه به خاطر اینکه دریچه گازش برقی شده. یکی دیگه میگه به خاطر اینکه قدرت موتورش 5 اسب بخار نسبت به تیپ 5 و امثالهم کمتر شده. کلاً هر کی یه چیزی میگه. شتابش پایینه آقا پایین. 206 کلاً با شتابش بود که شناخته میشد. 207 اتوماتیک که اصلاً دیگه کلاً رد داده از نظر شتاب و اینا. البته من هدرز روش نصب کردم زمین تا آسمون فرق کرد. ولی میمُرد همون ایرانخودرو همینو میذاشت روش؟ :|

2. کیفیت فرمون پایینش. بلافاصله رفتم دادم چرم دوزیش کردن. البته نسبت به فرمون ماشین چینیا بهتره، ولی خب بازم نسبت به 207 قدیم و 206 کیفیتش پایین تره.

3. لاستیکاش که گفتم ایران تایر هست و کیفیت چندان مناسبی نداره. رینگ هاش هم تورنادوی ایرانی شده. سابقاً 207 قدیم، تورنادو اصل بود. البته از چند نفر که کارِشون رینگ و لاستیک بود، پرسیدم، گفتن کیفیت این رینگی که روش هست خیلی خوبه. به هر حال، من در مورد کیفیت رینگ هاش نظری نمیدم، ولی تولید داخله.

4. مونتاژ ضعیف بدنه ش. مثلاً درهای عقب رو از بغل و پشت که نگاه می کنی انگار یه مقداری تو رفته. حتی یکی بهم گفت این ماشین خوردگی داره! بعد رفتیم اونطرفش رو دیدیدم، متوجه شدیم اون طرفش هم همینطوریه. خلاصه به این نتیجه رسیدیم که یا طراحی اینطوری بوده، یا کلاً بلد نبودن مونتاژ کنن گند زدن. سپر جلو (جلویی ترین بخش ماشین که پلاک روش نصب میشه)، عملاً به هیچی بند نیست. اگه حواستون نباشه، موقع پارک کردن جلو رو خیلی یواش به یه ماشین دیگه بزنید، بدونید اون جلویی ترین قسمت سپر شکسته. البته از خودم هنوز اینطوری نشده، ولی موقع پلاک گذاری، نمایندگی بهم هشدار داد، گفت از جلو نزنم به جایی؛ چند نفر زدن خیلی آروم زدن به یه جایی، سپر رو دادن به فنا.

دیگه نقطه ضعف خاصی به ذهنم نمیرسه. انصافاً به نسبت قیمتی که بابتش پرداخت میشه، ماشین بدی نیست.

شما حساب کنید ساندرو بدون هیچ آپشنی از این گرونتره. مشخصاً تفاوتشون از لحاظ کیفیت فنی هست دیگه. وگرنه ساندرو هم از لحاظ مونتاژ و هم از لحاظ کیفیت موارد دیگه، چندان تعریفی نداره.
1396/7/29
اين ماشين همه چيش با 206 يكيه. چجوري نرم تر و بي صداتر و ترمزاش قوي تره !!!
1396/7/19
کسایی که سقف ماشینشون آب میده ایزوگام کنید سقفو مشکلتون حل میشه
1396/9/1
آقا سعید مردم از خنده lol به قول علی دایی تو لوحت خخخ
1396/7/19
سلام
من اسفند ٩٥ مدل ٩٦ پژو ٢٠٧ رو خريدم و تا به امروز انقدر نمايندگى رفتم كه همه ميشناسند.
از جنله مشكلاتى كه براى من پيش اومد:
١-قطع شدن ديلايت
٢-صداى بوق بوق بى جهت
٣-سوختن شيشه بالابر سمت راننده
٤-پاره شدن تسمه تايم با ١٣٠٠٠ تا كاركرد
٥-برف پاك كن عقب هم خوب به خود كار ميكنه كه نمايندگى گفت اين مشكل برنامه ECU هست و بايد منتظر باشم تا رفع كنند
٦-تو اتوبان رو كروز بود ماشين كه چراغ چك موتور روشن شد و دور موتور به صورت ناگهانى كم شد و كم مونده بود تصادف كنم
چند بار هم خود به خود ماشين خاموش شد
٥-از نظر منتاژ هم كه افتضاح بين قطعات فاصله نامتقران هست و با ١٥ هزار كاركرد از همه جاى ماشين صدا مياد
٦-...
اولش خيلى راضى بودم و نسبت به ٢٠٦ خيلى خوب بود ولى الان خيلى اذيتم ميكنه
1396/7/20
داداش در مورد 6 که گفتی چراغ چک روشن شده باید بهت بگم منم یه 206 تیپ 2 داشتم همین موردو داشت و ناگهانی و سط اتوبانو خیابون چراغ چک روشن میشدو ماشین دیگه گاز نمی خورد ، هیچکس نفهمید چشه تا خودم گفتم کابلای ای سی یو رو چک کنند بعد مشخص شد کابلا در اثر درگیری با بدنه روکشهاش پاره شده و به اصطلاح اتصال کوتاه میزده ، کابلهای ای سی یو تا چک کن احتمالا مشکل از اونجاست
1396/8/21
سلام.منم مشکل برف پاک کن دارم.الان ماشینو گذاشتم برنامشو آپدیت کنن.شما چکار کردی؟برطرف شده
1396/10/6
سلام افشین جان مورد بوق بوقی که میگی منم دارم مشکل از کجاست
1397/9/28
آقا منم یه ۲۰۶ اس دی وی۸ ۹۴ صفر گرفتم، از روزی ک گرفتمش تو نمایندگی بوده، خود ب خود گاز میخورد، کلی قطعه عوض کردن، هنوزم سالی یبار مثله قبل میشه، ترمزش اول ها خیلی خوب بود، یعنی عالی بود ولی بعد ۲۵تا گیرایی ترمز کم شد، یه کالیپرش گیرپاچ کرد و عوض کردن، کلی بردم تعمیر ترمزش درست نمیشه ک نمیشه اصلا دیگه گیرایی نداره،چند بار دیسک و صفحه عوض شده و ... دریچه گاز برقیشم حذف کردن، کلی شتابش پایین اومده، واقعا مزخرفه،۲۰۷ هم بجز دریچه گاز برقی، همه قطعات فنی ش مثله همون ۲۰۶ اشغاله،اونقد رو اعصابم بود ک ساندرو ثبتنام کردم، اونم تحویل نمیدن😐
1396/7/19
بدویین برین بخرین
کجان اونا ک بگن چینی بده
خب برین بخرین دیگه پژو عه
مردم ما اسم پژو رنو میاد شل میشن
بااون قیمتای الکی بااون گارانتیاشون
1396/7/20
ممنون ک افتضاح این کلاه بردار ها رو نشر دادین
1396/7/22
من این ماشینی ۴ ماه هست که دارم تا الان هیچ مشکلی نداشتم
واقعا ماشین خوبیه
1396/8/1
خیلی ممنون که هالیمون کردید این ماشین اشغاله من چندساله دارم کارمیکنم پول جمع کردم به مبلغ۳۰میلیون ویه وام ۲۰ میلیونی هم گرفتم میخواستم این ۲۰۷ بگیرم الحمدالله که نظرات شمارو خوندم اقا اصلان ماشین نمیخرم وللش وای اگه میخریدم فکرکنم باید میرفتم قبرستوت
1396/8/29
من یه الننرا 2015 منطقه آزاد داشتم فروختم 207 خریدم ماشین خیلی بدی نیست اما موردی که خیلی رو مخم رفته اینه که بی خودی سرعتم که زیر 20 باشه بوق بوق میکنه که نمیدونم دقیقا چی هست بخدا قسم النترا رو توی 3 سال حتی ی تعمیرگاه هم نبردم اینو تازه 1 هفتش خریدم داره اذیتم میکنه با صدای این بوق بوقش 2 روز پیش پلاکش هم کردم هنوزم کارت گارانتی نیومده نمیدونم این بوق بوق چیه در ضمن کیفیت مونتاژش هم به شدت پایینه تنها نکات مثبتشم آپشن های زیاد و شتاب خوبشه
1396/11/14
مشکل از سنسور در کاپوته. در کاپوت رو باید خیلی محکم ببندی تا صدای بوق قطع بشه.
1396/12/13
سلام
من هم همين مشكل رو داشتم ولى پيداش كردم .
يكى از درها درست بسته نميشه .
براى من درب عقب سمت راننده هست ، بار ميكنم يكم محكم ميبندم درست ميشه ، بگردين درب مشكل دار رو پيدا كنيد
1400/6/5
مال کمربند هست دوست عزیز تا ببندی
1396/9/26
ما ایرانی ها تنها آدمهایی هستیم که پول برای آشغال میدیم و با اینکه میدونیم باز آشغال می خریم. خوشبختانه من آشغال ندارم و از ماشینم بسیار راضیم!
1396/9/27
کلاهوم ایران چیه که ماشینش باشه فقط دزدی 207من ۷۰۰۰کار کرده تقه دنده یبار چراغ خطراش روشن نمیشد الان پروژاکتوراش تلوزیون ۵۲اینچ شم هی قطع وصل میشه انتن. عوض کردم بالا پشت بوم خوب نشده الانم قصد دارم ببرم نمایندگی مرکزی. ببینم میتونند خوب برینند توش یا نه
1396/10/28
به خدا من با ماشین ایرانی مشکل ندارم اما این ماشین پدرمو در اورده.مرداد ۹۶خریدمش اتوماتشو پنجاهو یک میلیون ده روز نگذشت صدای بدی داخل کابین می اومد بردم نمایندگی گفتن لنت هاشه عوض کردن باز درست نشد که وسط اتوبان تسمه دینام پاره شد بردم تعمرگاه با کلی هزینه و عوض کردن تسمه و پایه هفته بعد باز تسمه رد داد بردم نمایندگی باز پایه رو عوض کرد بازم چند روز بعد رد داد تا بالاخره با دادن ۲۰۰تومن و خرید پایه فابریک حل شد اما این تازه شروع داستان بود،ماشین توی سربالایی راه نمیره،صداهای الکی و تقه های شدید که نمایندگی گفت عادیه،چند روز پیش ماشین اب کم کرد خیلی زیاد و چراغ چک روشن شد و لرزش شدید.نمایندگی که گردن نگرفت چیزیشو بردم مکانیک بعد از چک معلوم شد کویل سوخته و درب قمقمه ابمم و خرابه با سیصد تومن ناقابل درست شد حالا جالبه باز ماشین در حال حرکت میلرزه و میکوبه و جالب تر این که در کاپوت تازگی ها باز نمیشه و جالب تر تر این که مکانیک گفت یک ماه دیگه باید بیای سنسور گازو و اکسیژن رو عوض کنی و بهتر این که بلبرینگ چرخ راننده صدا میده و عالی تر این که بازم اب کم میکنه .چی بگم اخه؟؟ایران خودرو واقعا مرسی.ماشین ۱۳تا کار کرده.خنده داره برام.پراید ایا بهتر نبود؟یا اصلا پیکان؟؟؟!!!!
1396/10/28
اقا نخرین ۵۵ میلیون پول بی زبونو دادام بابت این ۲۰۷ اتومات ۲۴۰ تک کیلومتر کار کرده ۳ بار رفتم تعمیرگاه اب رادیاتش میریزه نشتیشم پیدا نمیشه
1396/11/10
207 دنده دارم صبح به صبح که روشنش میکنم ماشین گاز نمیخوره(تا 2 بالا میاد) .بردم تعمیرگاه میگه از دریچه گازشه . خطا رو با دیاگ پاک میکنه ولی با یه خاموش روشن کردن دوباره همین میشه . قیمت کردم دریچه برقی از 350 تا 800 تومن هست. یعنی ایشالا خدا لعنتشون کنه که پول زیاد میگیرن و جنس آشغال هم میندازن به مردم . حالا خدا کنه درست بشه خیلی رو مخمه . . .
1396/11/12
يه هفته اي ميشه ٢٠٧ اتومات گرفتم اولش ماشين خوبي بود ولي الان با باز كردن در خودرو برف پاك كن عقب روشن ميشه و ماشين هم روي كروز ميزارم چراغ چك روشن ميشه و دور موتور پايين مياد يه دفعه وسط اتوبان پيش امد اين اتفاق
1396/11/12
ی خارجی بیاد این مشکلارو بخونه خون گریه میکنه.
ینی چی سقف ماشین اب میده😂😂😂😐
البته مال منم مشکل چوب کردن ترمز داره
ینی یهویی ک میزنم رو ترمز خالی میکنه نمیگیره
1396/11/13
دوستان من حدود 3 ماه این ماشینو خریدم،3500 تا کار کرده ،واقعا روانیم کرده ، داشبورد و در جلو سمت شاگرد به شدت صدا میده(تقققققق تققققققق)،دنده ماشین واقعا بده و به سختی جا میره،روی پخش این ماشین دکمه ای برای تعویض آلبومهای آهنگ ها وجود نداره ه ه ه ه ه ه آخه یعنییییی چییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی دنده عقب میگیرم دیسک عقب زوزه میکشه،جدیدا هم یه صدایی از پشت آمپر میاد (دینگ دینگ دینگ) 3تا باتری سازی بردم میگن نمیدونیم علت چیه،خلاصه من نمیگم 207 نخرید کلا آدم نمیدونه چی باید بخره،همینجوری موندیمممم،همه ی ماشیناشون آشغال تر از هم دیگن،خدا لعنت کنه باعث و بانی این مشکلات رو، 43 میلیون تومان پول بی زبون رو دادم فرغون سوار شدم
1396/11/13
دوستان این مشکل دینگ دینگ پشت آمپر کسی میدونه علتش چیه ؟ بیشتر وقتی تو دنده 1 هستم این صدا میاد،به خدا روانیم کرده، 1 بارم سر باتریو جدا کردم بعد از 500 600 تا دوباره اینجوری شد!!!!!!!!!
1397/1/16
سلام دوست عزیز
اگه زمانی که شروع به حرکت می کنی و به سرعت ۱۰ کیلومتر میرسی این صدای بوق میاد یکی از درها خوب بسته نشده
برای من هم همینطور میشه و باید یکی یکی درها رو بازو بسته کنم تا درست بشه حتی از در صندوق و کاپوت هم میشه
1397/2/2
سلام. مشکل از بعضی خطاهای احمقانه کامپیوتر ماشینه. زمانی که بار ماشین زیاد باشه صداش در میاد. اگر ذره ای در فاصله رها کردن درب کاپوت دقت نکنی کامپیوتر احساس میکنه درست بسته نشده و بوق میزنه.. بعضی وقتا هم یهو بدون هیچ دلیلی صداش در میاد که باید بهش بی توجهی کنی خود بخود درست میشه. در کل رو اعصاب راه میره ولی نشونگر خطر نیست
1396/11/16
سلام من مرداد۹۶ صفر۲۰۷ دنده ای گرفتم ایراداتش ( صبحها موتور ریپ میزنه باصطلاح موتور تک کارمیکنه تا ۱۰ الی ۲۰ ثانیه - یکروز درمیان چراغ چک روشنه باید حتما ماشینو نگه دارم روشن خاموشش کنم حل بشه - موقع دنده عقب لنتهای عقب صدا میده - هفته پیش قاب فیلتر روغن ترک برداشته بود اونم توجاده شرشر روغن می ریخت خلاصه ۱۵۰ خرج کردم باز حل نشد تاچند روز کارم تمیز کردن روغن کف پارکینگ بود که با ۳ بار تعویض اورینگ ویکبار قاب فیلتر بدون گارانتی حل شد- چندروزه کاپوت ماشین باز نمیشه ایران خودرو هم میبرم میگن سرمان شلوغه امروز فردا میکنن خلاصه بدبختی دارم بااین ماشین ۱۷۰۰۰ تا باهاش رفتم میخام ردش کنم بره موندم چی بگیرم خدایی همه عین همن
1397/3/25
این قدر الکی نق نزنید
من مرداد ۹۵ اینو خریدم
تا الآن بیست هزارتا کارکرده
فقط لنت ترمز صدا میداد که نمایندگی بعد از هفت هزار کیلومتر رایگاه عوضش کرد
گارانتیش اینجا عالیه
میتونید تماس بگیرید گزارش کنید اگر مشکلی هست
واقعا پیگیری میکنن
1396/11/19
من ماشینا هفته پیش تحویل گرفتم دو روز پیش دیدم فرمون صدا میده بردم نمایندگی گفت جعبه فرمان باید عوض شه(هنوز یه هفته نگذشته) گفت باید سفارش بدیم بیاره . بعد که از نمایندگی اومدم بیرون متوجه شدم فن موتور هم همش با دور تند کار میکنه (وسط زمستونی). دهه فجر مبارک.
1396/11/20
با سلام خدمت همه عزیزان.من مرداد 207 دنده صفر از نمایندگی خریدم .تا الن ک اخر بهمنه من یبار کاپوت زدم بالا اونم جهت تعویض روغن .خدایی تواین 6 ماه هیچ ایرادی ازین ماشین ندیدم .بیشتر ماشین های ایرانی رو داشتم قبل اینم سوناتا 2007 داشتم واقعا راضیم از 207 حالا یخوردع کیفیت قطعات کمع کلی این چیزایی ک شماها میگین من ندیدم .
1396/11/30
آقا من یک هفتهس خریدم کروز کنترل کار نمی کنه.اگه کسی میدونه ممنون میشم کمک کنید
1396/11/30
من آبان ماه گرفتم خیلی هم راضیم .بعضی از این مشکلات نادر که اسم برده شده نرم افزاری می باشد وبا آپدیت برطرف می شود.در ضمن 207 جدید عیوب برطرف شده اند
1396/12/9
207 نخرید که پشیمون میشید..
1397/2/1
سلام دوستان این دو شرکت خودرو ساز ایرانی به بهانه دو سه هزار کارگر که از کار بی کار میشن دارن سالی بیست سی هزار ایرانی رو می فرستن سینه قبرستان.
1396/12/23
با سلام ،ماشين هاي ايراني بد نيست ،فقط اگه صفر خريد يد ،يك سيم كلاچ را رگلاژ دستي كنيد ،دو موتور شويي نكنيد ،سه روغن موتور وگيربكس را عوض كنيد همون هزار تاي اول ،بعد هر پنچ هزار تا روغن موتور عوض ،و با دور موتور نرمال ٣٠٠٠ تا رانندگي كنيد ،دنده كشي هم از ٣٥٠٠ به بالا نريد
1397/1/7
دمتون گرم که بدون تعصب عیب ماشیناتونو گفتید ، راستش قصد خریدشو داشتم و با این تعریف و توصیفات بنظرم نباید اصلا سراغش برم ، یه ماشین کم هزینه و مقرون بصرفه و بروز میخوام چینی هم نباشه ، واقعا موندم یعنی زیر 100 میلیون کسی بخواد هزینه کنه که جنس استاندارد و بروز گیرش بیاد واقعا نمیشه حرومزاده ها همه راه ها را بستند بی شرفها
1397/1/24
واقعا منم پشیمون شدم😊
1397/1/31
با سلام ، البته این ایراداتی که دوستان گفتند در بعضی ماشینها چون جنس‌های با کیفیت عالی نگذاشتند پیش میاد، من ماشین ۲ هزار کار و بعضی وقتها از زیر فرمان صدا میومد که بردم نمایندگی و خودشون گفتند این عیب جعبه فرمون و این عیبی که تو ۲۰۷ جدید هست ، دسته دنده در جا لق که محک دنده جنس خوب ننداختن ، تو جاده صاف یا کمی شیب دار وقتی ماشین خلاص میکنم صدای بلبرینگ چراهای عقب میاد و یه صدای زوزه می‌ده، ضبط هم بعضی وقتها هنگ و از ناوبری میپره رو سی دی و بر میزگردها که گفتند اپدیت کنم. در کل ماشین بدی نیست ، اگه یکم از جنسهای با کیفیت تر استفاده کنن . این مشکلات پیش نمیاد
بین این ماشین و ام وی ام ایکس ۲۲ ، خودم ایکس ۲۲ بیش‌تر خوشم اومد ولی بحث بازار و افت زیاد ماشین چینی منصرفم کرد . البته این مشکلات گارانتی اکثرا و قابل حل .حالا این ۲۰۷ یا ۲۰۶ اس دی یا ۲۰۶ تیپ ۵ همشون یاور هستن از لحاظ جنس های که بکار بردن !
انتخاب با خودتون ولی من در کل راضی هستم
1397/2/2
دوستان کلا خرید ماشین ایرانی مثل خرید تخم مرغ شانسیه. یهو ممکنه یه ماشین عالی بهتون بیوفته یا یه ماشین افتضاح. ۲۰۷ هم مستثنی نیست. من خودم مرداد مدل دنده ای گرفتم و تا الان هفت هزارتا باهاش کار کردم. متاسفانه مشکلات عمده ای که ۲۰۶ ها دارن از جمله روشن شدن بی دلیل چراغ چک، حرارت بالا و تاخیر گاز در این ماشین هم وجود داره. صدای موتور خیلی کمه و شتابش و سرعتش هم برا من راضی کنندست. گیربکس اصلا خوب نیست و با توجه به ال نود که زیر دستم بود این یکی اصلا قابل مقایسه نیست. کیفیت مانیتور خوبه فقط گاهی اوقات کیفیت تصویر دوربین افت میکنه. کیفیت داشبور هم به نظرم راضی کنندست.بوق اخطار بعضی اوقات بدون دلیل اونم زمانی که سرعت ماشین زیر ده کیلومتر میره پخش میشه که شدیدا رو اعصاب راه میره یهو ممکنه یه ساعت این حالت باشه بعد درست بشه. فرمون خیلی روون و نرمه. کروز کنترل رو بارها استفاده کردم و بدون مشکل کار میکنه ولی یه بار باعث شد چراغ چک روشن بشه. مصرف سوخت تو شهر بالاست اما تو خارج شهر به طرز عجیبی کاهش پیدا میکنه طوری که در مسافت تهران تا چالوس تنها یک خط از نشونگر بنزین پایین اومد. در کل من مشکل خاصی با این ماشین بجز کیفیت پایین گیربکس و کوبیدن‌های کمک فنر که یه مشکل عمده بین خانواده 206 هاست نداشتم.
1397/2/2
سلام . دوستان همه از ماشیناشون گفتن داغ دل منم تازه شد. ۲۰۷ مدل نود شش گرفتم. چراغ چکش یه روز در میون روشن میشد با هزار بدبختی و خرج اضافی درست شد. بارون که زد درب عقب راننده مر آب نیشد که با صرف وقت و هزینه زیاد فهمیدیم از سیم کشی بلندگو و بالابر درب بود که اونم درست کردیم. سرو صدای اضافی داشبورد و رو درب هم که هست . قفل صندوق عقب آلارم باز بودن نشون میداد عوضش کردم...راهنمای سمت چپ اتومات برنمی گشت که مجبور شدیم فرمون رو باز کرده و دیدیم که تو کارخونه جا ننداختن... و اینکه این مدلهای جدید مثله مدال قدیمیها بی سرو صدا نیس کاریشم نمیشه کرد. مرسی ایران خودرو
1397/2/4
سلام
بنده هم یک 206 مدل93صفر کیلومتر از نمایندگی فارسیان مشهد برداشتم که چندسال سوارش بشم ولی چشمتون روز بد نبینه این ماشین آبرویی برام نذاشته بود دیگه واسه همین بعداز 10ماه با5میلیون ضرر دادمش رفت وباکلی تحقیق یک207مدل 90 گرفتم که خداییش همه جوره ازش راضی ام و تاحالا موتور و جلوبندیشم با160هزارکارکرد هنوز دست نخورده و حسابی مهرشو تو دلم انداخته😅
ضمنا چراغهاشم عوض کردم و مانیتور ودوربین دنده عقبم گذاشتم براش که چیزی ازین جدیدا کم نداشته باشه
از حق نگذریم 207های مدل89تا91 واقعا باکیفیت تر از بقیه ماشینای بیخود ایران خودروست
1397/2/8
سلام به همگی.من ۲ ماهه که یه ۲۰۷ اتومات خریدم که تا الان ۱۳۰۰ تا کار کرده؛مشکل من باهاش اینه که از خونه تا محل کارم دو تا سه بار فن دور تندش شروع به کار میکنه و هر بار باید حدود ۵ دقیقه کار کنه که قطع بشه!!!!این به نظر مشکل نیست!!؟و باعث نمیشه ماشین واشر بزنه!!؟لطفا اگر اطلاعاتی دارین برام بنویسین چون نمایندگی میگه مشکلی نداره!
1397/2/12
دوستان یک‌کلام خطم‌کلام پژو واقعا چرته
1397/3/10
سلام. دوست عزیز منم همین مشکل رو‌دارم. نمیدونم چیکار کنم من ماشین هفته پیش تحویل گرفتم. ۶۰۰ تا هم‌را رفته. پیدا کردی مشکل‌رو‌به من هم‌بگو
1397/3/13
207 کلا فنش دیرروشن میشه و حرارت بالا کار میکنه
1397/4/28
مال منم همینطوره الان ۶۰۰۰تا کار کردم یعد یهو خاموش که میکنم روشن نمیشه بعد از ده دقه باز استارت میزنم روشن میشه چندبار چراغاش خاموش شده بعد نمایندگی میگه نه طوریش نیست خاموش میکنم ۵۰۰مرتبه باس استارت بزنم آیا طوریش نی
1397/5/10
سلام و قت بخیر. ماشین من هم اینطور بود ببرید باطری سازی یا سیمکش ببینه یه دونه مقاومت فن ۲۰۶ عوض کنه درست میشه . مقاومت دور آروم فن نیم سوز شده احتمالا
1397/2/13
همه نظرات رو خوندم ممنون که حقیقت رو گفتید قصد خرید 207 رو دارم ولی با این تحقیقاتی که انجام دادم پشیمون شدم. پولمو تو حلق این ایران خودرویی ها نمیریزم
حالم به هم خورد از این همه بی لیاقتی خودرو ساز وطنی
1397/2/26
دوست گرامی هر مشکلی راهی دارد اگر سقف خوردرو چکه میکند یک تکه ایزوگام 20در20 را با آتش گرم کرده روی سقف بالای قسمتی که نشتی دارد بچسبانید. جا زدن یک سوکت هم کار سختی نیست تنها یک چهارسو نیاز دارد درب زیر فرمان را باز کنید و سوکت راجا بزنید در مورد پژو 207 نیز همه میدانند نباید در بلند مدت در دمای کمتر از 5- قرار داشته باشد رنج کاری بسیاری از تراشه های الکترونیک بین 5- تا 100 درجه است و تراشه های مرغوب که ساخت اروپا یا امریکا است هم گران است هم به سبب تحریم در دسترس نیست.از طرفی 15 تا 35 درصد از قیمت تمام شده خودرو برای ارسال به کشور های آفریقایی و عربی به شکل ارز یا تسلیحات ارسال می شود وتنها راه به صرفه برای خودروساز استفاده از قطعات چینی است
1397/3/13
207 ماشین نسبتا خوبیه ولی چن تا ایراد داره که کلیه
حرارت موتور وآمپر آب همیشه بالاس
وقتی موتور واسه اولین بار توی روز استارت میخوره ریپ میزنه که خاموش کنی یه دیقه بعد استارت بزنی حل میشه
چراغ چکش هم دیفالت روشنه :)
عیب اصلی کامپیوترشه که ضعیفه
1397/3/26
باسلام و عرض ادب خدمت همگی...من یک ماهه ک 207خریدم...تو منطقه جنوب کشور هم هستم..ماشینن بدی نیس راضی کننده هس...نرم و روان درجاده...رانندگی باهاش خسته کننده نیس...فقط معایبش اینه ک همیشه آمپر بالاس...دنده دو لرزش دارهدست...وبدشانسی من این بود 300تا کارکردم استارش خراب شد... ولی درکل ماشین خوبیه نسبت به پارس و 405
1397/3/22
آقا صبح وقتی میخوام سوار ماشین شم قبل از استارت زدن چشمام بشدت میسوزه، موقعی هم که حرکت میکنم کم کم رفع میشه سوزش چشمام نه به طور کامل بوی بنزین و بوی دود هم نمیاد ... مشکل از چی میتونه باشه کسی میتونه راهنمایی کنه ... هر جایی هم میبرم چون ماشین صفر میپیچونن ... نمایندگی هم سر در نمیاره ...
1397/5/14
از زاپاسی که در صندوق هست که گرم میشه بو میده
1397/3/30
ماشین ۲۰۷ من تحویل تیر ۹۶ و ۳۸۰۰۰ تا کار کرده بعضی وقتا با ریموت قفل درو باز میکنم برف پاک کن عقب شروع میکنه به کارکردن و تا وقتی ماشینو روشن نکنی قطع نمیشه،تا ۲۵ هزارتا طبق عوض کردم الان باز هم طبق و هم کمک جلو صدا میده،رو کارت گارانتی نوشته تا ۵۰ هزارتا گارانتیه،ولی نمایندگی میگه تا ۴۰ هزار تاس
1397/4/4
تو دفترچه اش هم نوشته که تا 40 هزار تا گارانتی داره. گارانتی تایر، گاز کولر، صفحه کلاچ و... رو هم تو جدول جداگانه نوشته است.
1397/4/4
سلام.فروردین ۹۶ ماشین ۲۰۷ رو تحویل گرفتم.۳ماه نشد چراغ چک روشن شد و هنوز که هنوزه درگیرشم.هرچیزی که فکرشو کنید رو این ماشین تعویض شدهامروزم که آمپر چسبوند.موندم چیکار کنم.تو این بازار خراب چه ماشینی بخرم.(جک S5( میلیون۲۱۰
1397/4/4
من هم آذر96 تحویل گرفتم. دنده دستی. با آمپرش تا حالا مشکلی نداشتم. دوتا مشکل داشتم یکیش صدای فرمان که گفتناز تلسکوپی فرمان است دوبار بردم و فعلا رفع شده. مشکل دوم رگلاژ نبودن دو در عقب که باید از یک متری می کوبیدی تا بسته بشه که بردم برطرف کردند ولی رگلاژ در سمت راننده برطرف نشد و صدای جیک جیک میده. دوبار هم بردم نمایندگی ولی باز مشکل هست.
1397/4/4
بابا اين گاري هاي ايرانخودرو لايق سوار شدن نيستن مخصوصا آشغالي مثه ٢٠٧
1397/6/14
مدل 96 رو هیچ وقت با 89 سری های اول مقایسه نفرمایید
1397/4/8
سلام ، من ۲۰۷ مدل ۹۷ رو اسفند ۹۶ تحویل گرفتم در یک کلام اگر میخوایید در این حد پول بدین برین ال ۹۰ پارس خودرو رو بگرین ۲۰۷ به اندازه پولش نمی ارزه ،فقط قیافش قشنگه وگرنه در مقایسه با تیپ ۵ های قدیمی هم کم شتاب تر ، گیریبکس آشغال، کیفیت قطعات پلاستیکی و داشبورد خیلی خیلی خرابه ، صدای فن تو و بیرون که انگار تراکتوره ، کولر پراید شرف داره بهش خصوصا اگه تو آفتاب پا ک کرده باشین ! کروزش قاطی میکنه .در کل فقط قیافه ولا غیر ...
1397/4/28
من یه ساله دارم خیلی از کروز استفاده میکنم، مشکلی نداره. یه سری رانندگی بلد نیستن میزنن ماشینو داغون میکنن انتظار دارن ماشینم خوب کار کنه، تو شهر رانندگی ها افتضاحهههه، قشنگ مشخصه پدر ماشینو دارن درمیارن
1397/4/9
سلام من 207 دنده ای دارم حدودا 600 کیلومتر کار کرده 12 خرداد گرفتم.انصافا تا الان همه جوره ازش راضیم .اصلا اذیت نکرده.شتاب و امکانات و... همه چی خوبه تنها یه مشکل کوچیک داره اونم توی دنده 2 که گاهی لرزه میفته و دنده میلرزه.قبول دارم این قیمت مناسب این ماشین نیست اما در کل ماشین خوبیه البته این نظر منه.
1397/4/28
منم خرداد گرفتم و ازش راضیم، اینایی که بد میگن بجز چند تا انگشت شمار بقیه مشکل از رانندگی خودشونه
1397/4/14
من یه ۲۰۷ دنده ای مدل ۹۷ دارم
شبا وقتی چراغ رو روشن میکنم بعد از یه دقیقه یهو دیلایت و چراغ های روی فرمون خاموش میشن. البتع بعضی وقتا هم خاموش نمیشه ولی اگه ترمز دستی رو سه بار بکشم خاموش میشه دیلایت
1397/4/28
عجب!!! من یک ساله پژو ۲۰۷ دارم اصلاااا مشکلی نداشته و اذیت نکرده، راضیم کاملا، با دیدن دو نمونه ش که یادشون رفته سوکت نصب کنن یا یه مدلش چکه میکنه نمیشه گفت ماشین بدی هستش، طرف یه جوری نوشته انگار پراید رو بهتر از پژو میدونه، شما برو همون پرایدتو سوار شو داداش 😂😂
1397/5/9
سلام و عرض ادب ب همه دوستان
حالا تمام مشکلات ما با 207 یطزف جدیدا ظبت ماشین من صدارو کم میکنه یعنی تا صفر میبره..خلاصه تمام جاهای ممکن هم بردم کسی دقیق نمیدونه چ مرگشه..کسی از دوستان راه حلی چیزی داره بگه ممنون میشم
1397/5/9
سلام و عرض ادب ب همه دوستان
حالا تمام مشکلات ما با 207 یطزف جدیدا ظبت ماشین من صدارو کم میکنه یعنی تا صفر میبره..خلاصه تمام جاهای ممکن هم بردم کسی دقیق نمیدونه چ مرگشه..کسی از دوستان راه حلی چیزی داره بگه ممنون میشم
1397/11/9
سلام. براي منم دقيقا اين مشكلو داره.بعضي وقتا خود به خود صداش كم ميشه بعد دوباره به خالت اول برميگرده. بردم نمايندگي ضبطش توي ستارخان آپديت كرد ولي درست نشد.
من احتمال ميدم از برق ماشين باشه.
چون بعضي وقتا ريموت ماشينم هم كار نميكنه
1397/5/9
سلام side lamp warning چه اخطاريه در ٢٠٧ اتومات؟ و ايا فن خارجي وجود داره و ميشه عوضش كرد ؟ فن ٢٠٧ اتومات واقعا صداي بدي داره انگاره كاميونه
1397/5/24
سلام من ماشینم مدل ۹۷ تحویل اسفند ۹۶
دنده دستی
تا الان کارکرد ۹۷۰۰ کیلومتر
شتاب رفته رفته داره بهتر میشه
مشکل برقی نداشته
مصرف حدود ۸ ترکیبی
شتاب الان عالی شده
زیر پا و کیفیت گیریبکس عالی
امکانات عالی
فقط ی مشکل من باهاش دارم و اونم اینکه کروزش خیلی قاطی میکنه
یا روشن اصلا نمیشه یا اگه شد ست نمیشه نمایندگی هم تا الان نتونسته حلش کنه
اگه کسی تجربه ای داره در این زمینه خوشحال میشم کمک کنه
یاحق
1397/7/1
سلام, من هم دقیقا همین مشکل رو باهاش دارم کروز کنترلش اولا 2_3 بار درمیون قاطی میکرد ولی الان 90% مواقع کار نمیکنه. کارکردش 7000تاس مدل 97
1398/5/1
با سلام. بسیاری از مشکلاتی که در مورد این ماشین گفته میشه شامل کپ کردن نتگهانی در حین گاز دادن، روشن نشدن و یا ست نشدن کروز، از کروز خارج شدن ناگهانی و .... به علت مشکل سوویچ زیر پدال ترمز هست. چیز دیگه ای رو عوض نکنین. من کل این مشکلات رو داشتم و با تعویض اون قطعه کلا حل شدن.
1398/5/21
سلام
من هم مشکل کروز کنترل دارم
مشکل به این هست که بعد از چند دقیقه کارکردن ماشین کروز از کار میافته و دیگه نه ست میشه و نه کار میکنه
بارها نمایندگی های مختلف بردم و نتونستن حل کنند دلیل این هم بروز آلارم سوییچ پدال ترمز هست . حتی اخرین دفعات چند سری نمایندگی مرکزی بردم که با یه دلیل مسخره مبنی بر به روز نبودن نرم افزار کامپیوتر خودرو هیچ کاری برای ماشین انجام ندادن و گفتن اسم ماشین شما رو داریم و فراخوان زدیم برای حل کردن مشکل اما الان بیش از شش ماه هست که مشکل کروز 207 حل نشده . چیزی که اینها متوجه نمیشن احتمالا مشکل از سیم کشی ها هست و جایی اتصالی روی چراغ های ترمز یا سیم های پشت پدال ترمز هست که باعث بروز خطا میشه تو ECU و تا ماشین رو از لحاظ برقی خاموش و روشن نکنی اون آلارم از توی ecu پاک نمیشه و امکان فعال کردن مجدد کروز رو نمیده . این مشکل زمانی میتونه خطرناک بشه که در اتوبان و جاده ای در حال حرکت با کروز کنترل باشی .
1397/5/26
با سلام
چند مدتی است خودرو ۲۰۷ اتوماتیک وقتی جاهایی که سرعت کم میکنم دوباره میخوام حرکت کنم ماشین گاز نمی خره بعد از چند لحظه حرکت میکنه علت چیست ؟ متشکرم
1398/3/20
سلام. دوستانی که مشکل روشن نشدن کروز دارن یا کروز روشن میشه اما ست نمیشه ایراد از باتریتونه.باتریتونو ببرین چک کنن احتمالا ضعیف شده.من یه باتری 55 آمپر اتمی انداختم بعد از دو سه روز که سیستم برقی خودشو رفرش کرد کروز مث ساعت دوباره کار میکنه.جالبه بردم نمایندگی گفتن کلید کروزات خرابه بعد کلید نداشتن کل غربیلک فرمونمو عوض کردن.همکارمم همین مشکلو داشت غربیلک اونم عوض کردن :-))))
1397/5/30
سلام
٢٠٧ من ٦٠٠٠ تا كار كرده
امپر اب وقتي رو ٩٠ تا ١٠٠ خاموش ميكنم بعد از يه مدت خودش داغ ميكنه و روشن هم نميشه و دور موتور بين ٠ تا ١٠٠٠ ميمونه و گاز نميخوره و با كلي استارت بالاخره روشن ميشه
1397/6/2
من بهمن 96 تهویل گرفتم .ازش راضیم.از این ماشین چینیا خیلیییییی بهتره.
1397/8/23
با سلام خدمت دوستان مشکلات ماشین رو بی خیال اگه ماشین اشغالی نبود به ایران خودرو تحویلش نمیدادن بخدا ۲۰۶ ازش قشنگتره بدبختی اینجاست که ۲۰۷ که به ایران چپوندن همون پلتفرم ۲۰۶ خدومونه ومردم براش صف کشیدن نه قیافه داره نه ارزش بیایید ۲۰۷ اروندی رو ببین چقد اختلاف خوشکل میارزه پول بدی
1397/8/26
سيم هاي اي سي يو خودروي ٢٠٧ ام آتيش گرفته و جالب اينكه ايران خودرو با اوردن ١ دليل ميخره از سرش باز ميكنه ،در صورتي كه ١٠روز قبل ماشين رو بردم نمايندگي واسه ايرادي كه داشته ولي اونا زير بارش نميرن واقعا حرصم ميگيره ياده ايرادي كه گرفتن ميفتم ،فقط در اين حد بگم كه گفتن يكي از پيچها رو شل هستش و خودتون باز كرديد و اين دست بردندر سيستم برقي ماشين هستش
1397/9/26
سلام یه سوال داشتم من یه ۲۰۷ مدل ۸۹ دارم امروز رفتم‌دستگاه دیاگ‌انداختم خطاشو دیدم زده بود خرابی سنسور هیدرولیک‌ و رفتم یه سنسور هیدرولیک‌فرانسوی به قیمت ۷۰ تومن گرفتم انداختم روش البته قبلش یکی دیگه هم انداختم اما بازم‌میگه خرابی سنسور هیدرولیک برقشم چک‌کردم درست بود میخوایتم بدونم‌کسی میدونه عیب از کجاشه؟
1397/10/7
من ۲۰۷ صفر مدل ۹۶ گرفتم و از کرده خود به شدت پشیمانم بعداز طی ۱۸ ماه و طی کردن فقط ۲۰ هزار کیلومتر تجربیات خودم شامل : صدا کردن جعبه فرمان - نشتی ضدیخ از رادیاتور که گارانتی تعویض کرد - مشکل پدال گاز که بعضی مواقع گاز نمیخوره که تا حالا گارانتی قبول نکرده - نشتی روغن از جای فیلتر روغن - که باعث شده از خودروی خودم متنفر بشم
1397/10/22
سلام من يه پژو ٢٠٧ مدل ٩٦ دارم كه گارانتيش تموم شده و الان مشكلش اينه كه وقتي دي لايتش روشنه چراغ عقب هم با دي لايت روشن ميشه حتي ابديتشم كردم درست نشده چكار بايد بكنم
1397/10/28
207iساخت ايرانخودرو مخصوصا مدل٩٦و٩٧يه آشغال كه فقط براي فروش آپشن هايي داره كه مفت نمي ارزند
1397/11/7
پژو 207 اتومات دارم با 16 هزار کیلومتر کارکرد که مرتب به طور متداوم به یکباره دور موتور پایین میاد وماشین گاز نمیخوره (کپمیکنه)که باید پارو از رو پدال برداشت ومجددا گاز داد تا دور موتور بالا بیاد وگاز بخوره به نظرتون علت چیست؟هر تعمیرکاری یه چیزی میگه ضمنا در دیاگ هم سنسور اکسیژن وسنسور دور موتور عیب نشون میدن که یکبار سنسور دور موتور عوض شد ولی تغییری حاصل نگردید.لطفا راهنمایی کنید.
1397/11/9
پژو ۲۰۷ دارم مدلش ۹۶هست، شتاب خودرو درحد منفی فرغون میباشد. صفر تاصدش باور کنید بالای یک دقیقه هستش. نمایندگی میگه ماشین از نظر ما مشکلی نداره!
1397/11/11
پژو 207 آی من 2000 کیلومتر کارکرده تا به جند بار در حال حرکت و خروج از رمپ پارکینگ ماشین خاموش کرده که با توجه به اتوماتیک بودن بسیار عجیب است کسی از دوستان میدونه علت چی می تونه باشه
1397/11/21
من 207 مدل 96 دارم
الان به مشکلاتی برخوردم که ابتدا نداشت و واقعا عذاب آوره
یکی صدای جیر جیر کردن و تق تق کردن که موقع حرکت میاد و انگار سوار فرغون شدی
دوم تو سرعت 60 به بالا و دنده رو که 4 میکنم صدای زوزه میده طوری که سردردت میکنه
به نظرتون این صدا از گیربکسه یا موتور؟
تو سرعت بالا حتی دنده رو هم خلاص میکنم این صدای زوزه قطع نمیشه
ضمنا در مورد صدای دینگ دینگ کردن در دنده 1 و 2 این هشدار اینه که درب کاپوت ماشین بسته نشده
در واقع با اینکه درب کاپوت بستست ولی این صدا میده و راه حلش اینه درب کاپوت با شدت بیشتری ببندید تا صدا قطع بشه
1397/11/22
۲۰۷ دارم مدل ۹۶ این مشکلات رو داره
۱-صدای سوت وقتی دور موتور بالای ۳۰۰۰ میره
۲-صدای تق تق و جیر جیر زیاد ماشین
۳-بر عکس عمل کردن کلیدهای روی فرمان بیشتر اوقات مثلا دومه زیاد کردن صدا ر میزنی موج رادیو عوض میشه
۴-اگه در کاپوت رو باز کنی باید خیلی محکم ببندی چون آلارم میده
1397/11/23
با سلام خدمت دوستان اگر قصد خرید 207 را دارید حتما این مطلب را بخوانید
مشکلات پیش امده برای 207 تولید سال 1396 با 20 تا کارکرد:
1- 3بار عوض کردن هرز گرد و ببرینگ های تسمه دینام هنوز هم مشکل داره هم صدایه جیر جیر میده هم تسمرو یه پله میندازه بیرون
2- روشن شدن مداوم چراغ چک و گاز نخوردن پدال گاز در حال حرکت! (بعد از ایست کامل و 5-6 بار خاموش روشن کردن ماشین مشکل بطور موقت برطرف میشه
3- خراب بودن سنسور درب صندوق عقب و درب کاپوت
4- کار نکردن کروز کنترل
5- مشکل در دکوه های ریموت فرمان (با روشن کردن چراغ های جلو و یا بخاری دچار اختلال میشود)
6- صدای زیاد موتور در حالت ایستاده
7- کیفیت پایین قطعات داخل اتاق که منجرب به سر و صدای اضافی در اتاق خودرو میشود
8- اب دادن از سقف هنگام بارندگی
9- خرابی دکمه های شیشه بابلابر جلو سمت راننده( اتومات ششه از کار افتاده)
10- صدا و لرزش دیسک و صفحه مخصوصا تو سربالایی
11- خرابی دکمه دریچه های بخاری (بسته نمیشود)
12- تاخییر خیلی زیاد در گاز خوردن
13- اخطار مداوم چراغ های جلو درصورتی که لامپ ها سالم هستند
14- 2 بار تعمیر کلی جلو بندی درصورتی که من خیلی مراعات میکنم
15- اختلال در سیستم رادیو پخش خودرو ( بعضی اوقات برای خودش صدارو کمه کم میکنه انگار دستتو گذاشتی رو دکمه ولومه پایین تا خاموش روشن نکنی قادر به زیاد کردن صدا نیستی)
16- نشت روغن از کنار فیلتر روغن
با این اوصاف اگر میخواهید برید 207 بخرید کمه کم 10 میلیون تومان برای خرج ماشین صفر کنار بزاربد
1397/12/26
من مشکلات و میبینم اکثرا کم کارکرده دلیل قاطی کردن ضبط و کروز و چراغ چک اکثرا دلیلش کامیپوترشه ماشین من البته 95هزارتا کارکرده این مشکلات پیدا شده ولی خوب کامپیوترش اشکال داره وقتی میره دستکاریش میکنم ماشین خاموش میشه ولی دوباره استارت میزنم چراغ چک رفته حالا بعدش یه زره کار میکنه میاد دوباره
1398/1/18
اصلا هم مشكلي نداره براي چي عيب ميزاري روي ماشين به اين نازي😠
1398/1/23
۱۳۰ میلیون تومن قیمت ۲۰۷ هستش واقعا خجالت سهله مرگ واجبه واسه مدیران ارشد و بی لیاقت خودرو سازان داخلی با نصف این مبلغ میتونستیم تا چند سال پیش برند های جهانی سوار بشیم
1398/2/19
من یه ۲۰۷ دستی جدید مدل ۹۷ دارم تازه تحویل گرفتم چیزی کار نکرده ۱۶۰۰ تا کار کرده ولی خب بنظرم خوبه من که راضیم هیچکدوم از این مشکلاتو هم نداره
1398/4/28
مشکلاتی از قبیل به هم ریختگی کلید ها و یا چراغ یا عملگردهای خودروهای تحت شبکه یا مالتی پلکس به راحتی با تصصیح نزم اغزاری قابل رفع هستن .چون سیستم کلید های فرمان همه به یک یونیت کنترل وصل هستن و با ابدیت نرم افزاری یونیت مربوطه قایل رفعه ولی چون کارگران نمایندگی ها تخصص کافی در این زمینه ندارن و نیازی هم ندارن باید ماشین رو پیش یک ای سی یو کار برد نه نمایندگی یا تنظیم موتور صرفا کسی که تعمیرکار مولتی پللکس هست نه حتی اونی که کولر شارژ میکنه فقط ای سی یو کار چون هر کسی برای یک تخصص اموزش دیده اینایی که هم کولر شارژ میکنن هم تنظیم موتور و برق کاری هیچوقت تخصص لازم رو در زمینه خاصی ندارن
1398/5/1
اقا امیر رضایی که گفتن موقع بازکردن درب با قفل مرکزی برف پاک کن شروع به حرکت میکنه...خب عزیزان من این یه اپشن خاصه که هنوز بنز بهش نرسیده ماشین برات دست تکون میده باز بیاین ایراد بگیرین😐😆
1398/5/1
سلام به همه نویسندگان و خوانندگان تاپیک اول از همه جا داره از صاحب اختیار سایت خودرو بانک از ایجاد این موقعیت برای تبادل نظر تشکر کنم....ایرانخودرو تا جایی که من در ذهن دارم هر از چند صد خودرو تعدادی معیوبی میزنه من خودم ۱۵اسفند ۸۶ تحویل گرفتم بعد از یکماه تنظیم ایینه برقی از کار افتاد بعد از دو سال شیشه شور اش صدا کشش پمپ میاد ولی اب رو نمیکشه حتی مسیر اب هم چک کردم....امروز یک مرداد ۹۸ و هنوز این ماشین در اختیارم هست مشکلی ک طی این سالها بود ماشین فن نمیزد موتور داغ میکرد واشر میزد حالا درسته xu7 v8 این اینجین از ۴۰۵ تا الان نصب شده ولی این موتور با اب و هوای ایران سازگار نیست ولی یکی دوستام پارس ۸۵ داره خیلی سالم تره از ماشین من حتی شرایط استفاده هم دخیل باشه اون ۲۴۰ تا من ۱۸۰هزار کیلومتر کارکرده جدا از بلند شدن داشبورد اش ک احتمال میدم بخاطر تابش افتاب باشه اما در کل شوهر خاله من هم سال ۹۴ دنا رو تحویل گرفت روز دوم چراغ راهنماش سوخت کلا شانسیه یا معیوبی یا سالم اما یه مسئله ای هم هست اینکه بازار خودرویی کشور غیر از چند نمونه پژو یا خانواده سمند در رده متوسط قیمتی ۵۰ تا ۱۰۰میلیون تنوع ک هیچ اصن نه راه پس است نه پیش حتی ریسک ماشین های دهه۹۰ میلادی هم خیلی زیاده وگرنه نمونه های تویوتا کریسیدا...هوندا سیویک...گالانت بسیار با کیفیت تر از این خودرو های داخلی هست و با صراحت میگم این خودرو های سی ساله همین برابر سن اشون عمر میکنند
1398/5/13
وااای دست رو دلم نزارید یه هفته ۲۰۷ خریدم ۳۰۰ دونه راه رفته بخدا هروز نمایندگیم دریچه گاز عوض کردم الانم چراغ روغنش روشن شده تو نمایندگی و جالبیش اینه رئیس نمایندگی ۱۰۲۵ تهران پارس رفتم میگم ماشینو یه هفته خریدم کلا نمایندگیه میگه تو ایران ماشین شانسیه اقا !!!! خدا لعنت کنه باعث و بانیشو همشون دزدن ۱۲۳ میلیون ریختم دور
1401/1/6
داداش تو که می گی ۱۲۰ میلیون ریختی دور
خدممتون عرض کنم من همین امروز ۳۶۷ میلیون دادم بهش
😂
1398/6/3
سلام سیستم رو ماشین ۲۰۷وصل کردم ولی نمایشگر پیغام no signal میده علتش چیه
1398/6/10
با سلام خدمت شما
من داشتم نظراتو میخوندم دیدم بعضیا میگن پژو بده!
اما پژو بد نیست و پژو خودرو ساز خیلی خوبیه ولی ایران خودرو اومده ۲۰۷ جدید رو که نیو فیس هست رو میزنه و از هر طرف یک مشکل داره وگرنه پژو یکی از خودرو ساز های خوب صنعت خودرو سازی هستش
که البته میتونیم اشاره ای به پژو ۲۰۰۸ کنیم که خودروی معمولی پژو هستش
1398/7/14
سلام،وقت بخیر،من ماشین ۲۰۷ اتومات مدل ۸۹ دارم تقریبا ۶ ماه هست که روغنش و گیر بکس عوض کردم ولی ۱-۲ روز هست موقع عوض شدن دنده ها ۱ گاز اضافی میخوره بدون اینکه من ودال گاز و زیاد فشار بدم و دنده عوض میشه
علتش میخواستم بدونم
ممنونم🙏🙏🙋‍♀️
1398/7/15
سلام دوستان من۱۰ ماه خریدم فقط شمع موتور خودم عوض کردم کیفیت شمع کارخانه خوب نیست و باطری ایرانی جالب نیست. فعلا کار می کنه وگرنه مشگل خواصی نداره، ما حق انتخاب نداریم. همین که هست متاسفانه، پس از همین لذت ببرید و در اینده این هم نخواهد بود.
1398/11/8
مشكل من هم مثل ويدوئوي اولي بود كه پس از روشن شدن كولر و يا چراغ كليد ولوم و قطع صدا از كار مي افتاد تنها راه چاره اش رفتن به شركت كروز هست و آپديت ضبط ماشين ،‌شايد بگين چه ربطي داره ؟!!! ولي بعد از اينكه نمايندگي كروز ضبط ماشين رو براي من آپديت كرد مشكل كليد ها بر طرف شد ،‌حال بماند كه كلي ايراد ديگه ماشين داره.
1398/11/8
مشكل من هم مثل ويدوئوي اولي بود كه پس از روشن شدن كولر و يا چراغ كليد ولوم و قطع صدا از كار مي افتاد تنها راه چاره اش رفتن به شركت كروز هست و آپديت ضبط ماشين ،‌شايد بگين چه ربطي داره ؟!!! ولي بعد از اينكه نمايندگي كروز ضبط ماشين رو براي من آپديت كرد مشكل كليد ها بر طرف شد ،‌حال بماند كه كلي ايراد ديگه ماشين داره.
1398/12/10
سلام وقت بخیر
داخل صفحه مانیتورم
علامتی اومده
EQ برای چی هست؟
1401/5/8
علامت EQ مربوط به چيه
1401/5/25
اقا پیدا کردی ب منم بگو
1402/3/4
برای من هم اومده کسی میدونه علتش چیه؟
1399/1/14
سلام وقت بخیر
پژو ۲۰۷ مدل ۹۶ دارم ماشین وقتی رطوبت بهش میخوره خود به خود چراغ stop وباتری روشن میشه بردم تعمیرگاه گفت از دینام دینام باز کرد ولی دینام سالم بود مشکل از چیه؟
1399/1/18
با سلام و احترام به مدیریت سایت خودرو بانک و خوانندگان این سایت
مشکل اولی که در برهم ریختگی سیستم مانیتور دیده می شود می تواند به بستن سیستم های نامتعارف اشاره کرد که باعث نارسایی جریان از باطری می شود و در مدتی به سیسم کشی ماشین نیز آسیب می زند از اضافه کردن هر سیستم نامتعارف بپرهیزید
و در مورد فیلم دوربین احتمال می رود صاحب خودرو جای آنتن سقفی را عوض کرده است و از آنتن کوسه ای عقب استفاده کرده است که جای سوراخ آنتن باعث چک کردن آب باران شده است
با تشکر از مدیریت سایت
1399/2/2
سلام شماهایی که اینقد بدی میگید اگر پول خرید ۲۰۷ رو داشتید بهترین ماشین بود بنده الان ۳ ساله ۲۰۷ دارم و خیلی هم راضیم
1401/8/27
من ۲۰۷ مدل ۹۷ دارم واقعا کسایی که ماشین های مدل قدیمی تر مثل ۲۰۶ ۹۵ به قبل سوار شدن میفهمن که ۲۰۷ چقدر بده اتاق ۲۰۷ خیلی خیلی صدا میده بعنوان یک ماشین مدل بالا خیلی بده واقعا حرفی نمیمونه کیفیت این ماشین بسیار پایینه من واقعا مقایسه کردم خیلی رو اعصابه ماشین صفر خریده بودم که سر پلس رو عوض کردم تنها مزیتش موتورش تیو ۵ همین
1399/2/7
۲۰۷ سال ۹۷ صفر خریدم بعد یک ماه کویل سوخت بردم نمایندگی تسمه تایم گفتند باید عوض شه اتاق ماشین صدا میده بعد ۶ ماه ماشین گاز نمیخورد بردم نمایندگی گفتند این یه مشکل عادیه واقعا متاسفم برا ایران‌خودرو من اصلا راضی نیستم مثلا اتوماتم هست گاری تولید کردن
1399/2/21
من یه ال نود مدل نود و شیش دارم یعنی جوری باهاش رفتار میکنم با زانتیا و ماکسیما رفتار کنی اتاق از شاسیش کنده میشه... تازگی یک 207 مدل 96 با کارکرد 45 تا هم خریدیم.یک روز پخشش روشن خاموش میشه. یک روز چراغ چک روشن میشه. یک روز گاز نمیخوره یعنی به خدا بگم پراید ببخری خیلی راحت تری... واقعا آشغاله...
واقعا النود بخرید خداوکیلی به پیر به پیغمبر روزی صدبار دعام میکنین. بعد 120 تا کارکرد تو جاده دنده پنج فک میکنی موتورش خاموشه ماشین داره برا خودش میره.... کیفیت سواریشم که نگم براتون... خدایی دمشون گرم با این ماشین ساختنشون..
1399/3/25
خودرو۲۰۷ مدل ۹۱ من هم دو سه بار از همین نقطه در فیلم آب داد ،
1399/6/12
من ۲ سال پژو ۲۰۷ داشتم.مدل ۹۷ بود از قدیمی ها با کرو ز و رینگ آلومینیومی و همه چی .گرفته بودم ۴۲۹۰۰۰۰۰.
شاید ماشین‌واقعا شانسی هستش و بعضی هاش خوب درمیان و بعضیهاش بد ولی یه سری ایرادات داره که وقتی میرفتم نمایندگی تو اکثر ماشینها میگفتن هست.مشکلاتی که ماشین من داشت:
۱- کیفیت بد سیم کشی و برق: چون پدال گازش برقی بود بعد یه مدت ارور میداد وگاز نمیخورد .پدال عوض کردیم و هر کاری کردیم درست نشد مجبور شدیم کل سیم کشی ماشین رو عوض کنیم تا درست شه.یه ایرادی داره سیم کشی و برق ماشین‌که نمیتونن پیدا کنن مجبورن سیم کشی رو عوض کنن
۲- بعد یه مدت احتراق ناقص داشت که یه سیلندرش کار‌نمیکرد و هر کاری کردن تو نمایندگی مرکزی هم‌درست نشد که نشد. صدا میده بعد یه مدت به خاطر همین احتراق ناقص.شمع و وایر و همه چی عوض کردم فایده نداشت.مصرفش رو هم میبرد بالا همین احتراق ناقص و‌گاهی چراغ چکش روشن میشدبه خاطر همین ایراد فروختمش.وقتی حرارت ماشین بالا میرفت خوب کار نمیکرد.فقط تو زمستون و هوای سرد شتابش عالی بود تو ترافیک و گرما ماشین هن میشد واقعا.
۳-کروزش قاطی میکرد و چند بار میزدی عمل نمیکرد یا با تاخیر عمل میکرد.گاهی تو سرعتهای بالا تو جاده کروز میزدی ماشین یهو شتابش گرفته میشد و چراغ چکش روشن میشد.که هیچوقت نفهمیدن چرا.
۴-گیربکس صدادار و بد. منو میکشت تا میزدی دنده عقب.جا نمیرفت و صدا میداد لگد داشت دنده ش و قاطی میکرد گاهی
۵-کلاج سفت و اینکه جای پاش برای کلاج و ترمز و گاز خیلی کمه و پدالها خیلی خیلی بهم‌نزدیکن و گاهی میخوای گاز بدی ترمز میکنی با بالعکس. و طراحی کلاجش یه طوریه وقتی کلاج میگیری به جای اینکه مستقیم و خطی بره تو یه حالت نیم دایره وار و چرخشی میره تو که وقتی کلاج رو ول میکنی بالای پا میخوره به پایین فرمون.
و خیلی عیبهای ریز و درشت دیگه ای که یادم نمیاد.
1399/6/12
من‌یک‌کامنت بلند بالا در توصیف معایب ۲۰۷ نوشتم.من دو سال داشتم.سال ۹۹ فروختمش مدل ۹۷ بود.باید اینهارو اضافه کنم=
خرابی حالت اتومات شیشه بالابر- تاخیر در گاز خوردن(وقتی پدال گازو فشار میدادی با تاخیر گاز میخورد)- احتراق ناقص(missfire)و از کار افتادن یک سیلندر.ایرادت برقی و گیربکس و جا نرفتن درست و حسابی دنده ها و....اوووف تا صبح بگم بازم هست.
1399/6/12
من دوتا کامنت دبگه م نوشتم ولی عیبهای این ماشین اونقدر زیاده یکی یکی یادم میاد.گاهی بی دلیل خاموش میشه تو دنده یک و موقع شروع حرکت.گیربکس و سیم کشی و پدال گاز و گاز خوردن داغون.نخرید فاجعه ست.پراید خیلی بهتره.
1399/8/19
سلام من پژو ۲۰۷ دارم چند روز روی صفحه مانیتور خطای EQ میاد میشه راهنمای کنید ممنون
1399/12/17
به خاطر چراغ خطر عقب هست، یه بار عوض کردم همین پیغام میداد
1401/3/1
EQ مخفف اکولایزر هست. باید آپدیت کنی درست شه.
1399/11/11
سلام من 207 97 دارم بنظر من واقعا ماشین خوبیه حالا نمیدونم ماشین من خوب درومده من ازش کاملا راضیم شتاب خوب هندلینگ خوب همه چی
1399/11/18
۲۰۷ صفر کیلومتر امروز گرفتم حیاط نمایندگی استارت زدم و بخاری اش را که تست کردیم دود و بوی سوختگی پر شد کابین ماشین و بعدش دیدیم دینام سوخت😐 زیبا نیست؟
1400/3/13
سلام من ۲۰۷ صفر خریدم ، بعد از ۵ روز ، ریموت ماشین از کار افتاده و با سویچ باز میکنم، جالب اینجاست که بعضی وقتا باز میکنه بعضی وقتا باز نمیکنه، و اگه با ریموت قفل بکنم و بعد با سویچ باز کنم ، دزدگیر فعال میشه و داستان های بعد ی که باید بس باطری بکشم
1400/6/6
سلام ماشین من ۲۰۷ مدل ۹۸ هستش یهویی خطای چراغ های جانبی رو اورد علت چی میتونه باشه
1400/10/22
سلام داداش چیکار کردی تو واسه منم روشن شده؟ چراغ چک‌روشن شده
1400/9/21
من بعد دوسال ماشینمون دیروز یعنی20اذر 1400رفتم تحویل بگیرم که موقع تحویل گفتن مانیتور ماشینت روشن نمیشه باید بمونه الان سه روزه نمایندگی هست ماشین وهنور نتونستن بفهمن مشکل نمایشگر ماشین خشک چیه و چرا روشن نمیشه 250میلیپن پول بدی آخرش اینطوریه لعنت به پدرتون
1400/9/28
دوستان من یک 207 صفر مدل 1400 خریدم
از روز اول چراغ چک روشن شد که خطای ناک میزنه و میگن ماشین ناک نداره و هیچ نمایندگی و مکانیکی نتونسته مشکل رو حل کنه. حالا تازگیا صبح که دارم میرم سرکار کروزش کار نمیکنه یا اگه به زور هم کار کنه بعد چند ثانیه یهو از روی کروز خارج میشه ولی عصرا که دارم برمیگردم خونه کروز بدون مشکل کار میکنه. کسی میدنه چه مرگشه؟
1400/11/22
سلام
سوییچ پدال کلاچ عوض کنید احتمالا درست میشه
1400/10/28
خطای eq برایچیه رو مانیتور ۲۰۷ میاد
1401/12/14
خطای EQ برای چیه منم به این مشگل برخوردم
1400/11/28
من تازه تحویل گرفتم پژو207سقف شیشه ای روغن ریزی موتور از روز چهارشنبه هرکجا تماس میگیرم متاسفانه کسی پاسخگو نیست امداد خودرو هم اومد میگه من فقط میتونم کلگی فیلتر روغن رو عوض کنم ماشین رو باید ببری نمایندگی ماشین از620کیلوار شروع به روغن ریزی کرده جالبش اینه که گفتم ماشین روشن نکن امکان آتش گرفتن موتور ماشین هست .یه ماشین خودرو بر ندارن که من ماشینم ببرم نمایندگی
1400/12/3
سلام روی مانیتور هی خطا در چراغ جانبی میده مدل ماشین ۹۷
چکار کنم درست شه؟ممنون
1400/12/19
سلام.من هم همین‌مشکل رو دارم،گفتن از چراغ سقفیه که led گذاشتی، به نکع معمولی تبدیلش کردم ولی بازم اخطار میده
1401/9/11
چراغ پلاک رو چک کن و بقیه چراغ هارو
1401/12/10
منم این مشکل رو داشتم . به خاطر شل بودن سوکت چراغ پلاک عقب بود که هی چراغ پلاک قطع و وصل میشد. با چسب برق فیکسش کردم درست شد
1401/1/6
دوستان من 3 ماه دیگه ماشین رو تحویل میگیرم . قضیه اینگیربکس 6 دنده ها چیه ؟
بنظرتون مدل 1401 کیفیتشون بهتر میشه یا بدتر
1401/3/1
من خودم یه 207 سقف شیشه ای دنده دستی بردم، با کلی خوشحالی رفتم تحویل گرفتم دیدم بعد از 60 کیلومتر چراغ چکش روشن شد. رفتم دیدم مشکلش از سنسور اکسیژنه. رفتم دیدم سنسور اکسیژن پراید تو چراغ برق خیلی گرونه هر کی داره یه قیمتی می پرونه.
من گفتم حداقل انلاین بخرم چون بعضی از این فروشگاه آنلاینا ضمانت دارن. دیدم یدک یار قیمتاش خوبه و منطقیه نسبت به بقیه یکی خریدم. بردم نمایندگی هم قبول نکردن گفتن جزو ضمانتش نیست. حالا الان سه ماهه ماشین دستمه چراغ چکش روشن نشدنه خداروشکر جنسی ام که گرفتم خوب بود ضمانتم داشت روش ولی دیگه واقعا ماشین زیر 100 کیلومتر این خرابی اصلا مسخرس
1401/3/7
سلام ۲۰۷ مدل ۱۴۰۰ دارم یکباره وسط رانندگی پدال گاز عمل نمیکنه بردم نمایندگی میگه از سیم کشی ماشین هست هنوز گارانتی داره اما میترسم بدم نمایندگی درستش که نکنن هیچ داغونت ش بکنن جوابگو هم که نیستن تو نمایندگی‌ها یک عده جوان هستند تجربه کافی ندارن کسی هست بتونه راهنمایی کنه
1401/4/16
با سلام خدمت دوستان و اساتید
۲۰۷ دارم مدل ۹۷ برج ۱۲
ماشین امروز شستم یهو دیدم چراغ جلو سمت شاگرد بخار گرفته کسی میدونه علتش چیه؟تا حالا هم نه چراغ عوض کردم و نه لامپ….در ضمن موقع شستن دقیقا حواسم نبود شیلنگ اب رو گرفتم رو خود چراغ و اطرافش
خیلی ناراحتم اگه کسی میدونه علت چیه ممنون میشم
1401/5/5
بعد دو سال صبر اذر تحويل گرفتم تا الان فقط ٣٠٠٠ تا كاركرده از حدود يه ماه پيش كه هوا گرم شد وقتى موتور سرده بايد ده ديقه بالا سرش گريه كنم كه روشن شه استارت ميخوره روشن نميشه هر روز جام نمايندگيه پمپ بنزين و چند تا قطعه برقى عوض كرده هيچ فرقى نكرده اصن نميدونن چشه اخرشم گفتن مدل همه ٢٠٧ ها همينه برو به سلامت لعنت به گارى وطنى
1401/11/14
چرا الکی بر میدارین ایراد میزارید 207 مدل 97 اتومات دارم باهاش کار ایرانو چرخیدم این مشکلاتی که شما میگیدم هیچکدوم ندارم ماشین خیلی خوبیه خدایی بعد 4سال هنوز تعمیرگاه نرفته الکی ایراد نزارید خواهشا
1401/12/8
یه ۲۰۷ ام سی دو رنگ خریدم اتومات
دو بار تا حالا خود به خود حسن رانندگی خاموش شده ! ۲۵۰۰ تا بیشتر کار نکرده
وقتی میزنم تو بک گیربکس میخواد بیاد تو کابین اینقدر با ضربه دنده بک رو عوض میکنه جوری که ماشین تکون میخوره انگار یه ماشین از پشت میزنه به ماشینت !
تو دنده عوض کردن اتوماتشم گاهی اوقات ضربه میزنه ولی چون در حین رانندگیه زیاد ادم متوجه نمیشه !
وقتی پاتو میذاری رو گاز دو ثانیه بعد فرمان میده که باید گاز بدم !
حیف زمینی که فروختم که این اشغالو بخرم !
کسسی هست این مشکلات رو داشته باشه ؟

حالا سوال اینجاست ببرمش ایران خودرو برای رفع معایب اگر کسی داره این عیوب رو داره یا فقط مال من اینطوریه ؟
تو لامپا چراغ های جلو هم اب میره !
1402/1/26
من یه دونه 207 مدل 1400 دارم خدا رو شکر راضیم.. فقط گهگاهی سیستم برقیش قاطی می کنه.. روزای بارونی هم یه کم اب از کف میریزه داخل و یه کم سرو صداش هم جدیدا زیاد شده وگرنه خیلی هم ماشینه خوبیه....
1402/3/23
امروز بعد دقت کردن به سقف ماشین ۲۰۷ پانورما مدل ۱۴۰۱ برج ۱۰ فهمیدم بالای شیشه جلو که به سقف چسبیده از اونجا فاصله گرفته تقریبا میشه بالای چراغ سقفی چی‌ار کنم الان .؟