موضوعات داغ

مشکل شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف رفع نشد

عکس مطلب اول
تسنیم : هیات‌وزیران در مصوبه ۱۹ مهرماه خود شرط اسقاط خودرو برای خودروسازان را لغو کرد، اما با گذشت ۵ روز از آن تاریخ هنوز مشکل شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف رفع نشده است.
بیش از یک ماه از ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای تیگو ۵، آریزو ۵، ام‌وی‌ام‌ X۳۳، جک S۵، لیفان ۸۲۰، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S۷ و BYD S۶ به‌دلیل بالا بودن مصرف سوخت می‌گذرد و در این مدت شرکت‌های خودروسازی سکوت کرده و در نهایت برای رفع این موضوع به وزیر صنعت متوسل شدند.وزیر صنعت برای حل شماره‌گذاری این تعداد خودرو در نیمه مهرماه امسال اعلام کرد که شماره‌گذاری خودروهای با مصرف سوخت بیش از ۵/ ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر که روزهای گذشته متوقف شده بود، به روال گذشته بازمی‌گردد بر همین اساس خریداران این خودروها نگران شماره‌گذاری نباشند.بعد از درخواست شریعتمداری در ۱۹ مهرماه به دستور هیات‌وزیران اسقاط خودرو برای خودروسازان لغو شد و براساس آن مقرر بود شرکت‌های تولیدکننده و مونتاژکننده از ۲۰ مهرماه بدون هیچگونه مشکل مجددا خودروهای خود را شماره‌گذاری کنند که این امر تاکنون محقق نشده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/25
مشکل خودروسازهای این مملکت همین سازمانهای بازرسی واستانداردهست تا خودروسازها. اگه هرروزکوتاه نیان این وضعیت نبود.
1396/7/25
هیچ ربطی به این مسئله نداره گویا. وگرنه چرا هیوندای هم ماشیناشو نمیده ؟؟ النترا و توسان و سانتافه رو میذاریم پای مشکل گمرک ولی مثلا i20 و i10 که تولید داخل حساب میشن و مصرف سوختشونم زیر 7 هست و نه پر مصرفه نه میتونه مشکل گمرکی داشته باشه. نمیدن این ماشینارو !!! همه مردم هم شاکی هستند . کرمان موتور که هیچ ماشینی تحویل نمیده 2ماهه فقط دارن ثبت نام میکنن و پول میگیرن . قضیه از جای دیگه ای آب میخوره...
1396/7/25
ما ی ویتارا داریم با ی پارس،ویتارهه صدی ۱۱ تا بستگی به شلوغی داره اما بین صدی ۱۰ تا ۱۲ متغیر میسوزونه پژو پارس ک اینقد سبک تره و سدانه هم صدی ۱۰ تا میسوزونه تقریبن برابرند حالا جریان چیه اونو پر مصرف میدونند اونو نه رو نمیدونم،شاید فقط پارس ما بد از اب دراومده،کسایی ک پارس دارند صدی چندتا میسوزونه ؟؟؟