موضوعات داغ

دور دوم پیش فروش رنو ساندرو استپ‌وی از اول آبان شروع می شود

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان، قصد دارد مرحله دوم پیش فروش رنو ساندرو استپ‌وی را از ساعت 11 روز دوشنبه یکم آبان ماه سال جاری آغاز کند که با موعد تحویل بهمن ماه سال جاری یا اسفندماه سال جاری به مشتریان ارائه خواهد شد.
در رابطه با جزییات فروش این خودرو تاکنون صحبتی نشده است و با نزدیک شدن به زمان آغاز این طرح، جزییات آن از سوی شرکت خودروسازی سایپا ارائه خواهد شد، اما معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که در جهت حمایت از مشتریان و توزیع عادلانه محصولات بین مشتریان، محدودیت کد ملی را در شرایط فروش اینترنتی اجرا خواهد کرد که برای هر نفر تنها امکان ثبت نام یک خودرو فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام و خرید این محصول نشده است.

رنو ساندرو استپ‌وی

رنو ساندرو استپ‌وی

در ادامه هم گفتنی است که پیشرانه خودرو بدون تغییرات، دقیقا همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر خطی K4M رنو ساندرو هاچ بک است که می‌تواند در 5750 دور بر دقیقه حداکثر قدرتی 105 اسب بخاری و در دور موتور 3750 نیز گشتاوری 140 نیوتن متری تولید کند.
برای انتقال قدرت تولیدی موتور از یک جعبه دنده 4 سرعته تیپ ترونیک و همچنین از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی کمک گرفته شده که برای استفاده اختصاصی بر روی رنو ساندرو استپ وی، با یکسری تغییرات و بروزرسانی‌ها مواجه شده است.
در نسخه هاچ بک با همین پیشرانه، اگر نیروی تولیدی موتور را توسط جعبه دنده دستی ارسال کنید، مصرف سوخت 6.7 لیتری و شتابی صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای خواهید داشت، ولی اگر انتقال نیروی موتور را به جعبه دنده اتوماتیک بسپارید، مصرف سوختتان به ازای هر صد کیلومتر به 8.3 لیتر و شتاب صفر تا صد هم به 11.5ثانیه خواهد رسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/30
از سردنده ساندرو اتومات می تونید به جای دسته بیل استفاده کنید