موضوعات داغ

کلاشینکف بعد از اسلحه، موتورسیکلت پلیس ساخت!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک همه جهان با اسلحه کلاشینکف یا به نوعی AK-47 آشنا هستند که در داخل کشور نیز به صورت گسترده از این سلاح تهاجمی در نیروهای مسلح استفاده می‌شود، اما پس از چندین دهه تولید اسلحه، گویا کلاشینکف به فکر تولید وسایل نقلیه هم برای نیروهای امنیتی افتاده است که در این مورد به سراغ یک موتورسیکلت تمام الکتریکی (از محصولات شرکت‌های زیرمجموعه خود) رفته و آن را تبدیل به یک وسیله نقلیه برای نیروهای پلیس روسیه کرده است.
این موتورسیلکت طبق اطلاعات بدست آمده، در مجمع بین المللی نظامی و فنی روسیه معرفی شده است که در جام جهانی 2018 روسیه، از این موتورسیکلت برقی توسط نیروهای پلیس استفاده خواهد شد تا امنیت برگزاری مسابقات و یا پس از آن، امنیت شهر را در سکوت کامل حفظ کند.

موتورسیکلت کلاشینکف

موتورسیکلت کلاشینکف

این موتورسیکلت با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، قادر به طی کردن مسافتی 100 مایلی خواهد بود که با تبدیل آن به واحد‌های قابل فهم، به چیزی معادل 160 کیلومتر خواهد رسید که برای نیروهای پلیس کافی خواهد بود. در این معرفی هیچگونه صحبتی از مقدار خروجی قدرت سیستم محرک نشده است و حتی اطلاعات دقیقی هم از اطلاعات شارژ و یا ظرفیت باتری‌ها ارائه نشده است و تنها می‌دانیم که این موتورسیکلت می‌تواند با یکبار شارژ کامل تا مسافت 160 کیلومتر شارژدهی کند. باتوجه به ظاهر، می‌توان این موتورسیکلت را مناسب برای هر مسیری حتی مسیرهای آفرودی دشوار دانست. سیستم ترمز جلوی آن دیسکی بوده و نیروی مناسب را برای توقف موتورسیکلت فراهم می‌سازد.

موتورسیکلت پلیس

موتورسیکلت پلیس

البته این موتورسیکلت تنها در انحصار روسیه نخواهد بود. زیرا در یک قرارداد رسمی، این موتورسیکلت در ایالات متحده آمریکا هم ساخته می‌شود که تحت عنوان SilentHawk شناخته شده و می‌تواند مسافتی حدودا 175 کیلومتر را تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها طی کند که چیزی نزدیک به موتورسیکلت کلاشینکف خواهد بود. وزن موتورسیکلت هم چیزی حدود 158 کیلوگرم ذکر شده است که دلیل اصلی آن می‌تواند سیستم محرک الکتریکی موتورسیکلت باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/2
کلاشنیکف درستشه Kalashnikov