موضوعات داغ

کامیونت جدید ایسوزو بهمن دیزل امروز رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
امروز صبح طی مراسمی در هتل المپیک تهران، بهمن دیزل از کامیونت جدید خود رونمایی کرد. این کامیونت ایسوزو که NMR85E نام دارد هم اکنون در ژاپن نیز عرضه می شود و مسئولین ژاپنی ایسوزو برای این رونمایی در مراسم حضور داشتند. جالب است که این کامیونت توسط بهمن دیزل همزمان با بازارهای جهانی به ایران آمده و تاخیری در عرضه آن به بازار ایران نسبت به دیگر کشورها وجود ندارد.
کامیونت ایسوزو NMR85E جایگزین مدل قبلی می شود که با کد NKR77 عرضه می شد. این خودرو منطبق بر استاندارد یورو 4 است و از امکانات بیشتری نسبت به مدل قبل برخوردار است.
کامیونت جدید ایسوزو به یک پیشرانه 4 سیلندر 3 لیتری مجهز شده و روی آن سیستم پرخوران نیز نصب شد است. حداکثر گشتاور تولیدی این کامیونت 375 نیوتن متر در دور 1600 است و می تواند حداکثر 150 اسب بخار در 2800 دور را تولید کند.

کامیونت ایسوزو

کامیونت ایسوزو

شاسی کامیونت ایسوزو به صورت نردبانی است و 6 تیرک عرضی در آن استفاده شده است. ترمزهای استفاده شده روی این خودرو کاسه ای است و سیستم های ABS و EBD و ASR روی آن بکار رفته است. ایسوزو برای این کامیونت جدید کولر و فرمان هیدرولیک نیز در نظر گرفته و درب های آن قابلیت باز شدن تا 90 درجه را دارند.

ایسوزو

ایسوزو

مرتضی شفیعی در این مراسم اعلام کرد که بهمن دیزل قابلیت تولید 50 هزار دستگاه در سال را دارد و به زودی پیکاپ و کامیون های سنگین نیز تولید خواهد کرد. بهمن زیر سال گذشته با فروش بیش از 4 هزار دستگاه 41 درصد سهم بازار را بدست آورده بود و سال جاری با فروشی بالغ بر 5500 دستگاه سهم خود را در بازار به مرز 60 درصد رسانده است.
کامیونت ایسوزو جدید که امروز رونمایی شد با قیمتی در حدود 110 میلیون تومان به زودی به فروش خواهد رسید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/3
امیدوارم هر چه زودتر جای محصولات بی کیفیت چینی رو بگیره.
1396/9/21
بالاخه واسه 6تن ایسوزو جای خواب گذاشتن یا نه و اینکه قیمتش هم باید معقول تر بشه تا مردم بتونن بخرن ضمنا نگقتین 110 تومن واسه چند تنه؟