موضوعات داغ

گردهمایی مرسدس بنز برای حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه + عکس

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
کلوپ رسمی مرسدس بنز در ایران ظهر امروز گردهمایی بزرگی را در مجتمع خودرویی البرز تهران، به منظور حمایت از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه برگزار کرد. این گردهمایی با حضور تعداد قابل توجهی از مدل‌های خاص و ارزشمند مرسدس بنز و بسیاری از علاقه‌مندان به این خودروها، با شعار "ما هم کنار مردم ایران" برگزار شد. شامگاه یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ریشتر، غرب کشور را به لرزه درآورد که در پی آن تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و به‌خصوص شهرستان سرپل‌ذهاب جان خود را از دست دادند.

گردهمایی مرسدس بنز

گردهمایی مرسدس بنز

همچنین به دلیل ویرانی و آسیب‌دیدگی جدی این مناطق، شاهد خیل عظیمی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان خیر و نیکوکار هستیم که به سوی استان کرمانشاه سرازیر شده است. در این میان هنرمندان، ورزشکاران و افراد سرشناس نیز آستین همت را بالا زده تا در کار امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان سهیم شوند و باری از روی دوش نیروهای امدادی بردارند. کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران نیز با کمک خانه توان‌گری طوبی در اقدامی قابل ستایش با برگزاری این گردهمایی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی از سوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان کرد.
نکته قابل توجه در گردهمایی امروز، حضور مدل‌های خاص و ارزشمند مرسدس بنز بوده که شامل نمونه‌های مدرن و کلاسیک می‌شود. همچنین یک مهمان گذرموقت نیز در این مراسم حضور داشت که همچون نگینی درخشان در مجتمع خودرویی البرز می‌درخشید. مرسدس بنز S65 AMG گذرموقت یکی از نمونه‌های خاص و قدرتمندی است که با ظاهر زیبا و چشم‌نوازش بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب می‌کرد. همچنین با روشن شدن پیشرانه 12 سیلندر این خودرو و برخاستن صدای مهیج و گوش‌نواز موتورش، علاقه‌مندان به مرسدس بنز را شگفت‌زده کرد.
گردهمایی مرسدس بنز

گردهمایی مرسدس بنز

CLS 500 مشکی مات خودروی دیگری بود که با ظاهر اسپرت و زیبایش توجه همگان را به خود جلب می‌کرد، همچنین حضور SLK55 نیز یکی از نکات مثبت در این گردهمایی به‌شمار می‌رفت که در کنار S65 به عنوان قوی‌ترین خودروهای حاضر در این جمع، خودنمایی می‌کردند. البته لازم به ذکر است که حضور نمونه‌های کلاسیک و ارزشمند در شوروم کلوپ رسمی مرسدس بنز از جاذبه‌های اصلی این گردهمایی بوده که گزارش کامل از این شوروم را بزودی منتشر خواهیم کرد. وجود نمونه‌های کلاسیک ارزشمند از جمله پاگودا و پونتون در این شوروم، نشان از اهمیت برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه کلاسیک مرسدس بنز دارد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/27
درود بر برند پر عظمت و شکوه مرسدس بنز
1396/8/28
برند بهتر از مرسدس بنز هم پیدا میشه
1396/8/27
خودشون نو زدن به خریت این هایی که دور هم جمع شدن
1396/8/28
آفرین به همه مردم ایران
مخصوصا دوستان بنز سوار که به جای اینکه برن کمک کنن یه مناسبت خوب پیدا کردن برای کلاس گذاشتن و به رخ کشیدن دارایی هاشون. الان گردهمایی این دوستان چه کمکی کرده به زلزله زدگان. ما ایرانی ها به جز عده کمی که البته بنده هم جزء اون اکثریت هستم بد جوری عادت کردیم به ریاکاری و به رخ کشیدن داشته هامون.
1396/9/2
ما نفهمیدیم کمکه چی شد حدقل توضیح میدادین ؟؟؟؟ مبارکشون باشه ولی بلاخره چه کمکی کردن لطفاً بگین یا تیتتر خبر رو اصلاح کنید