موضوعات داغ

نیسان مورانو 2018 با تجهیزات جدیدی عرضه می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی نیسان برای تقویت حضور خود در سال 2018 میلادی، نیسان مورانو را با یکسری بروزرسانی های‌نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین با یک افزایش قیمت اندک در مدل‌های پایه عرضه خواهد کرد که در ادامه سعی داریم جزییات آن را مورد بررسی قرار دهیم.
نسخه‌های پایه از شاسی بلند نیسان مورانو با نام "مورانو S" شناخته می‌شود که قیمت آن دارای 30 هزار و 550 دلار بوده و نسبت به گذشته یک افزایش قیمت 780 دلار را تجربه کرده است که دلیل اصلی آن می‌تواند بکارگیری تجهیزات جدید صنعت خودروسازی از جمله سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمزهای اضطراری و همچنین شامل تغییرات طراحی در کنسول مرکزی و استفاده از یک صفحه نمایشگر جدید 8 اینچی می‌شود که مجهز به سیستم مسیریاب ماهواره‌ای، اپل کارپلی و همچنین آندروید شده است.
نسخه بالاتر نیسان مورانو تحت عنوان "مورانو SV" با قیمت 33 هزار و 850 دلار آماده عرضه به مشتریان شده است که از امکانات ویژه آن می‌توان به سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار ترافیکی بعلاوه دیگر سیستم‌های ایمنی اشاره داشت که بر روی نسخه پایه اتومبیل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند نسخه "SV پرمیوم" را سفارش دهند تا سیستم کروز کنترل هوشمند دریافت کنند.
برای نسخه "مورانو SL" به قیمت 38 هزار و 250 دلار خواهیم رسید که ویژگی‌های منحصربه فرد آن شامل درب عقب الکتریکی و سقف مونروف بعلاوه یک بسته "نیمه شب" می‌شود که مضاف بر امکانات اصلی اتومبیل به مشتریان عرضه خواهد شد، این درحالیست که نسخه "پلاتین" نیسان مورانو با قیمت 41 هزار و 980 دلار فروخته شده و به سیستم‌های جدید مدیریت پیشرانه و همچنین پنل‌های سقفی دوگانه "مونروف" مجهز شده است.
در پایان هم بد نیست بدانید که خودروی نیسان مورانو در نسخه‌های 2018 به همراه یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر عرضه خواهد شد که دارای 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که این نیرو توسط یک جعبه دنده اتوماتیک "X ترونیک" دریافت شده و به چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌شود که به سفارش مشتری، می‌توان هر چهارچرخ اتومبیل را محرک کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/30
آقا یه سوال؟
چرا نیسان تو همه نسل ها اصرار داره مورانو رو با رنگ نارنجی نشون بده؟؟؟
1396/8/30
چطور فکر کردی این رنگ نارنجیه؟
1396/8/30
راست میگه دیگه
1396/9/1
نارنجی کم رنگه؟