موضوعات داغ

نظر نا امیدکننده مدیر سابق جنرال موتورز در مورد آینده تسلا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هر زمان که باب لوتز، مدیرعامل سابق جنرال موتورز و یکی از چهره‌های برجسته و قدیمی صنعت خودروسازی در رسانه‌ها ظاهر می‌شود، شک نکنید که در رابطه با کمپانی خودروسازی تسلا صحبت کرده است و محصولات آن را بد می‌خواند!.
برای کسی که کمک کرده است تا شورلت ولت را توسعه دهد و یا حتی به عنوان "پدر شورلت ولت" نامش بر سر زبان‌ها می‌آید، عجیب است که به وضوح در رابطه با محصولات یک شرکت خودروسازی بد می‌گوید که به طور انحصاری خودروهای تمام الکتریکی تولید می‌کند و همچنین باعث شده است تا دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی به فکر افتاده و در تلاش برای تولید ماشین‌های تمام الکتریکی باشند.

باب لوتز همواره یک رقابت کننده است و به نظر می‌رسد که گاهی اوقات به عنوان فردی انتخاب می‌شود که در رابطه با دیگر شرکت‌های خودروسازی صحبت کرده و مردم را از خرید محصولات آنان بترساند!. در جمعه هفته گذشته شرکت خودروسازی تسلا از کامیون تمام الکتریکی و همچنین یک اتومبیل رودستر قدرتمند رونمایی کرد، اما باب لوتز به شبکه CNBC آمد و شرکت خودروسازی "ایلان ماسک" را لایق سطل زباله دانست!. وی با بیان اینکه محصولات تسلا گران هستند و حتی باتری‌های شرکت جنرال موتورز می‌تواند ارزان‌تر و بهتر از آنان باشد، به این موضوع اشاره داشت که بار دیگر شرکت خودروسازی تسلا جایگاه خود را از دست خواهد داد و مشتریان به سمت خودروهای الکتریکی بهتر می‌روند!.
باب لوتز در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید که فروش شاسی بلند تسلا مدل X بسیار بد است، این درحالیست که فروش خودروی شاسی بلند تسلا مدل X روبه افزایش بوده و همچنان در حال طی کردن سیر صعودی خود است. باب لوتز در صحبت‌های خود محصولات تسلا را دارای مشکلات فراوان می‌خواند، اما در واقع چیزی که همه ما شاهد هستیم، رشد بسیار خوب شرکت خودروسازی تسلا و محصولات تمام الکتریکی آن است که در مدل‌های جدید بهتر و پیشرفته‌تر نیز خواهد شد، اما در جواب باید دید که آیا ایلان ماسک عکس العملی در برابر صحبت‌های مدیرعامل سابق جنرال موتورز و اتهامات آن از خود نشان می‌دهد یا خیر.

چیزی که در صحبت‌های باب لوتز حقیقت دارد، دریافت هزینه‌های بسیار زیاد دولتی بوده است که باعث شده بار دیگر شرکت خودروسازی تسلا جان بگیرد و بتواند محصولات جدید خود همچون تسلا مدل S، تسلا مدل X، تسلا مدل 3 و اخیرا تسلا رودستر و کامیون تمام الکتریکی خود را معرفی کند. اما چند میلیارد دلار کمک‌های دولتی نخواهد توانست شرکت خودروسازی تسلا را برای همیشه سرپا نگه دارد و باید منتظر ماند و دید که شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون جنرال موتورز چه برنامه‌ای برای رقابت با خودروهای تمام الکتریکی تسلا ترتیب داده‌اند که "باب لوتز" اینچنین به جان تسلا افتاده است!.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/2
اظهارات این آقا انباشته از کینه و حسادت است، با تکیه بر تجربه خودم عرض میکنم که محصولات تسلا بسیار با دوام و با کیفیت، همراه با تکنولوژی بالایی هستند، به ویژه مدل S که خودرویی سدان با سایز و کیفیت در حد بی ام دبلیو سری هفت و پورشه پانامرا همراه با هندلینگ و دینامیک و سواری بالاست. تجربه رانندگی با این خودرو بسیار مفرح و بیادماندنی است.
1396/9/3
دوستان لطفا دخالت نکنین دعوا خانوادگیه.