موضوعات داغ

طراحی موتورسیکلت مخصوص پیتزا برای شهر دوبی + عکس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شهر دبی اینقدر چیزهای عجیب و غریب دارد که شاید این مورد چندان به چشم نیاید، اما بد نیست بدانید که هر ساله کافه موتورسیکلت سواران شهر دبی یک برنامه ساخت و ساز برای تولید یک موتورسیکلت منحصربه فرد دارد. حال امسال با الگوبرداری از موتورسیکلت‌های تحویل پیتزا و محفظه تحویل آنان، گروه VR Customs تصمیم گرفته است تا یک موتورسیکلت متفاوت تولید کرده و در این کار نیز موفق بوده‌اند.

باتوجه به ادعای منابع خبری، این موتورسیکلت متعلق به "کافه بایکرز" شهر دبی است که هرساله تولید یک موتورسیکلت عجیب را در برنامه خود دارد. سازنده این موتورسیکلت عجیب گفت: ما یک فروشگاه و یا شرکت نیستیم، فقط یک گروه 2 نفره هستیم که در یک فضای کارگاهی کوچک از موتورسیکلت‌های استاندارد استفاده می‌کنیم و طرح خود را بر روی آنان پیاده می‌کنیم. برای ساخت این موتورسیلکت به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ایم و برنامه ریزی ما این است که بتوانیم با چنین موتورسیکلتی در مسابقات شرکت کنیم و پروژه منحصربه فرد امسال خود را معرف کنیم.

گفتنی است که برای طراحی و ساخت این موتورسیکلت، از یک قاب کاملا جدید استفاده شده است که باتوجه به طرح اصلی، موتور آن پایین‌تر نصب شده، مخزن روغن جدید دارد و همچنین از یک توربوشارژر کوچک استفاده شده است تا بتوان نیروی بیشتری از پیشرانه موتورسیکلت دریافت کرد، هرچند نصب یک توربوشارژر کوچک بر روی پیشرانه 150 سی سی چندان ترسناک و قدرتمند نخواهد بود. ظاهر عجیب موتورسیکلت هم بیشتر از همه به خاطر قابی است که در قسمت جلوی آن قرار می‌گیرد، زیرا با حذف قاب جلوی موتورسیکلت می‌توان شاهد یک موتورسیکلت عادی با ظاهری قدیمی بود که تنها شاسی آن به صورت اختصاصی طراحی شده است، اما الگوبرداری آنان از موتورسیکلت‌های حمل پیتزا در نوع خود جالب بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد