موضوعات داغ

فروش ویژه نقد و اقساط بی وای دی S6 + جدول

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کارمانیا ویژه نمایشگاه خودروی تهران- شهر آفتاب، فروش ویژه شاسی بلند S6 را به صورت نقدی، پیش فروش و همچنین پیش فروش اقساطی آغاز کرده است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این گروه خودروسازی، نسبت به ثبت نام S6 اقدام کنند.
برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی و یا پیش فروش اتومبیل می‌توانید به جدول آماده شده در انتهای همین مطلب توجه کنید، اما در فروش نقدی اتومبیل با موعد تحویل 30 روزه، می‌توان شاهد قیمت مصوب 99 میلیون و 700 هزار تومانی بود که ویژه نمایشگاه اتومبیل تهران- شهر آفتاب، با تخفیف ویژه 1 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود.
نکته جالب در بخش "مشارکت در تولید" این شرایط فروش، حضور خودروی شاسی بلند جدید کارمانیا، یعنی BYD S7 خواهد بود که همین چند روز پیش شاهد رونمایی رسمی از آن در نمایشگاه بین المللی اتومبیل تهران بودیم.
در رابطه با شاسی بلند S7 گفتنی است که این خودرو در طول کلی 4835 میلی متر، عرض 1855 میلی متر، ارتفاع 1720 میلی متر و با فاصله بین دو محور 2730 میلی متر ساخته شده است که برای تامین انرژی مورد نیاز این خودرو برای حرکت، از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر استفاده شده است که در دور موتور 5500 قادر به تولید 202 اسب بخار قدرت بوده و همچنین می‌تواند در دور موتور 1750 الی 4000 دور بر دقیقه، چیزی حدود 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتومات دریافت شده و به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.
حال برای مشارکت در تولید این خودرو، کارمانیا پیش پرداخت‌های متنوع 60 میلیون تومانی، 15 میلیون تومانی، 20 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی را در نظر گرفته است که قیمت نهایی آن هنگام تحویل مشخص خواهد شد، اما باتوجه به مقدار هزینه پرداختی هنگام ثبت نام، موعد تحویل اتومبیل شما در شهریورماه و یا مهرماه سال آینده خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد