موضوعات داغ

شریعتمداری: منتظر پاسخ دولت برای واردات پلکانی خودرو هستیم

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره سیاست‌های واردات خودرو گفت: برنامه و سیاست‌های خود را درباره واردات خودرو تقدیم دولت کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.
محمد شریعتمداری درباره حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از واردات پلکانی خودرو گفت: ما پیشنهاد، برنامه و سیاست‌های خود را درباره واردات به صورت پلکانی و یا هر طریق دیگری به هیات وزیران تقدیم کرده‌ایم.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، وی ادامه داد: ما برنامه‌های خود را در زمینه واردات خودروهای SKD و خودروهایی که تعهد تولید داخل دارند و هر روز به میزان آن‌ها اضافه می‌شود به دولت اعلام کرده و منتظر تصمیم نهایی هیات وزیران هستیم.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/17
حالا هر روز به یه بهانه ای قضیه را کش بدهید تا از کاه کوه که درست شد ولش کنید مثل بقیه چیزها
1396/9/17
جای تاسف داره که جلو واردات رو میگیرن که خودروهای داخل رو بتونن بفروشنن. این حرکت یک جور توهین به شعور مردمه. بجای سعی در تولید خودروی با کیفیت بهدجایی رسیدن که واردات رو میبندن.
متاسفانه ایران میتونه از نوع با کیفیت تولید کنه اما حرف اینه که میگن نیروی کار بیکار میشه اگر قطعه خراب نشه.
این دید بسیار زشته. شما باید کالای با کیفیت تولید کنی و اونوقت خواهی دید چه قدر افزایش سفارش و تولید خواهی داشت .
1396/9/17
جناب آقای شریعتمداری این رو بدون که در زمان وزرارت شما چه آشفته بازاری در بازار خودروی این کشور بوجود آمد
1396/9/17
منظور شما از اینکه به دولت ارسال شد چیه پس شما مگر در این دولت نیستید مگر نباید شمادراین خصوص تصمیم گیرنده باشید دولت یعنی کی
1396/9/18
استاد شريعتمداري نفرموديد پلكاني به چه معنا ؟ يعني به صورت مرحله اي واردات كاملا قطع بشه و فقط برندايي كه تو ايران فرغون توليد ميكنن حق واردات دارن ؟ يا نه پلكاني به اين مفهوم كه به صورت مرحله اينقدر تعرفه واردات بالا بره كه ديگه كسي نتونه وارداتي بخره ؟ممنون ميشيم يه توضيح بفرماييد مارو از جهل در بياريد كه هدف حفظ جنازه متعفن خودرو سازاس يا درست كردن جنازه برا مردم و عزيزاي مردم
تا كي قراره برا يه عده خاص منافع و منابع يه كشور و ملت حيف و ميل بشه و از بين بره اصلا جناب اقاي وزير هر ايراني نفري چقدر بريزه به حساب وزارت خونه شما دست از اين حمايت مسخره و غير منطقي از اين دوتا به اصطلاح خودرو ساز برداريد و با اين پول ٢ تا خودرو ساز توي استاندارداي جهاني بسازيد كه اينقدر با جان و مال مردم بازي نشه
1396/9/18
وقتی دیدید دارن سخت میگیرن یا وضع دلار خرابه یا میخوان رانت و به نزدیکان بدن
1396/9/18
دولت هم اصلا حواسش نیست قیمتا میره بالا..اصلا !!
1396/9/18
اینکه سایت ثبت سفارش رو به بهانه حمایت از تولید داخل ببندند بینهایت شرم آوره.
در واقع شما بر مردم داری فشار میاری که خودروی داخل دارن. این سیاست کاملا غلطه.
بعد از سی سال فعالیت در زمینه خودرو اگر سیاست های درست قرار میگرفت الان نمیگم در حد کره ولی حداقل در حد چین بودیم. اما متاسفانه نه تنها عقب هستیم بلکه داریم درجا میزنیم.
ایران کاملا استعداد این رو داره که قطعات بسیار با کیفیت تولید کنه. اما متاسفانه این حرف رو میزنن که اگر قطعه با کیفیت تولید کنیم کارگر بدلیل خراب نشدن قطعه از کار بیکار میشه.
در صورتیکه اگر قطعه با کیفیت ساخته بشه باعث افزایش تولید میشه. و قطعا این افزایش تولید میتونه پای خریدار خارجی رو به ایران باز کنه که این نیز به طبع باعث میشه ارز وارد کشور بشه.
این سیاست و تفکر باید جایگزین تفکر غلط و اشتباه بشه. اما متاسفانه سیاستمداران نمیدونم چرا این دید رو ندارند.

1396/9/18
اگر نمیدونید بدونید یکی از اصلی ترین مقصرین گران شدن خودروهای وارداتی و یکی از خوشخدمت ترین نفرات یه ایران فرغون و سایپا همین آقای شریعتمداریه! آقای روحانی با به روی کار آوردن این آقا تف انداخت تو صورت تمام کسانی که بهش رای دادن.