موضوعات داغ

رقابت کوپه های کوچک آلمانی، آئودی TT RS در برابر بی ام و M2 + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شکی در این موضوع نیست که ترتیب دادن یک رقابت درگ میان این دو اتومبیل جذابیت بسیار بالاتری دارد، اما در واقع فیلمی که توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، دو فیلم جداگانه را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد که دقت بررسی آنان، باعث شده است تا تبدیل به یک ویدیو رقابتی میان بی.ام.و M2 و خودروی آئودی TT RS شود.
همانطور که احتمالا می‌دانید، خودروی باواریایی بی.ام.و M2 در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 3 لیتری خطی با حداکثر خروجی قدرت 365 اسب بخاری و گشتاور 465 نیوتن متری سود می‌برد که نیروی آن توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک عقب ارسال می‌شود.
در نقطه مقابل به عنوان یک رقیب، خودروی جالب آئودی TT RS دیده می‌شود که پیشرانه محرک آن دارای حجم کمتر 2.5 لیتری خواهد بود، اما در واقع می‌تواند 400 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 480 نیوتن متر گشتاور تولید کند که برتری فنی خود را در مقابل M2 نشان می‌دهد. گفتنی است که این اتومبیل دارای جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه بوده و همچنین نیروی تولیدی موتور را به تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌کند که بر روی کاغذ می‌تواند به عملکرد بهتر اتومبیل در مقابل M2 کمک کند، اما باید دید که این دو اتومبیل توانایی‌های خود را در عمل چگونه بکار خواهند گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد