موضوعات داغ

فورد موستانگ GT500 شلبی با سرعت 322 کیلومتر بر ساعت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس شایعات و حدس و گمان هایی که وجود دارد نسل بعدی فورد موستانگ GT500 شلبی که احتمالا سال آینده وارد بازار خواهد شد به شدت مورد بهینه سازی قرار خواهد گرفت و توانایی های حرکتی آن افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.
اخیرا منابع خبری موثقی خبر داده اند که مدل جدید فورد موستانگ شلبی دارای حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. البته حداکثر سرعت بالای فورد موستانگ شلبی جدید تنها مشخصه ی این خودرو نیست بلکه مدل جدید این خودرو از تجهیزات استاندارد بیشتر و البته دیسک های ترمز سرامیکی نیز بهره مند خواهد شد.

موستانگ GT500 شلبی

موستانگ GT500 شلبی

به تازگی تصاویری نیز به صورت جاسوسی از این خودرو در حالی که در پوشش استتاری قرار دارد منتشر شده بود. جدیدترین اطلاعات از فورد موستانگ شلبی همچنین نشان می دهند که این خودرو به یک موتور V8 سوپرشارژر دار به حجم 5.2 لیتر مجهز است که می تواند 750 اسب بخار قدرت را تولید کند. سوپرشارژر مورد استفاده در این خودرو نیز جدید خواهد بود و گفته شده است که حجمی معادل 2.6 لیتر دارد.
برای انتقال نیروی موتور به چرخ ها نیز از یک گیربکس 10 سرعته ی خودکار استفاده خواهد شد که با کیربکس مورد استفاده در شورولت کامارو ZL1 و فورد F-150 راپتور یکسان است.
انتظار می رود که فورد موستانگ GT500 شلبی 2019 ماه آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شود.
در خصوص فورد موستانگ مدل 2019 همچنین گزارش شده است که فورد مدل GT350 را که به موتور 5.2 لیتری تنفس طبیعی مجهز است را حذف خواهد کرد و به این ترتیب فورد موستانگ در سال 2019 تنها در سه مدل یعنی مدل اکوبوست 2.3 لیتری، مدل GT با موتور 5 لیتری تنفس طبیعی و مدل GT500 شلبی با موتور سوپرشارژر دار به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد