موضوعات داغ

شرایط فروش دی اس 7 کراس بک اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
شرکت آرین موتور تابان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات دی اس در بازار ایران شرایط فروش محصول جدید پریمیوم دی اس ۷ کراس بک را برای بازار ایران اعلام کرد.
این خودرو هم به صورت نقدی و هم اقساطی به فروش می رود و می توانید شرایط فروش آن را در جدول زیر مطالعه کنید. دی اس ۷ کراس بک در سه تیپ با نام های Performance Line، Rivoli و Opera به بازار عرضه خواهد شد که قیمت فروش نقدی آنها به ترتیب ۳۲۹، ۳۴۵ و ۳۵۵ میلیون تومان است. البته در صورت خرید نقدی این قیمت ها شامل تخفیف نیز خواهند شد. زمان تحویل خودروها نیز در فروش نقدی ۱۵۰ روزه است و ۱۸ درصد سود مشارکت نیز به مشتریان پرداخت خواهد شد.
خرید اقساطی این خودرو نیز با پیش پرداخت ۶۰، ۶۵ و ۷۰ میلیون تومانی وجود دارد که موعد تحویل خودروهای اقساطی ۱۸۰ روزه و سود مشارکت آنها نیز ۱۸ درصد است. همچنین سود انصراف نیز ۱۵ درصد تعیین شده است.

شرایط فروش دی اس۷ کراس بک

شرایط فروش دی اس۷ کراس بک

این خودرو با یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر عرضه خواهد شد که با موتور مورد استفاده در سایر محصولات دی اس در ایران یکسان است. این موتور نیز به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز است و می تواند ۱۶۷ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را در ۱۴۰۰ دور تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور نیز با استفاده از یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می کند. شتاب دی اس ۷ با این موتور چیزی در حدود ۹.۵ ثانیه باید باشد و در هر صد کیلومتر نیز مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر را می تواند به ثبت برساند.

دی اس۷ کراس بک

دی اس۷ کراس بک

در لیست امکانات این خودرو نیز مواردی چون صفحه نمایشگری 12 اینچی دیجیتال، چراغ های جلوی LED فعال، کروز کنترل فعال با سیستم نگهداری اتومبیل بین خطوط، سیستم کنترل پایداری، ماساژور صندلی راننده، گرم کن صندلی های جلو، سیستم هداپ دیسپلی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، شیفترهای پشت فرمان و سیستم دید در شب به چشم می خورند.
می توانید بررسی کامل و تست درایو این خودرو ار در خودروبانک مطالعه کنید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/10
با توجه ب عدم حضور لکسوس ان ایکس و قیمت نجومیه این روزاش موفقیتش از همین الان قابل پیش بینیه

الحق که فوق العادست....

1396/10/11
مسخره ترین ماشین این رده همین اسباب بازی فرانسوی با موتور چرتشه و البته طراحی خارجی و داخلی تخیلیش خخخخ کلا فرانسه بازار ایران نباشه خودروسازی نداره تو رده بندی خودروسازهای جهان ببین چه رتبه ای دارن ؟؟؟
1396/10/12
اره ماشالله به این پیش بینیت
اگه این ماشین و آخر نیومدن با اقساط 30 ماهه بدون بهره به مردم بدن
1396/10/10
کاش نمونه هیبرید این ماشین را وارد میکردن
1396/10/12
تو حالا همینو بخر هیبریدش پیشکش
یجوری میگه ای کاش انگار به تمام آرزوهای زندگیش رسیده فقط تو هیبرید این ماشین گیر کرده!!!!!!!
1396/10/10
این ماشین چند دلاره که می تونه وارد بشه؟!
1396/10/10
تبلیغاتشون تو سایت های خودرویی تموم شد حالا فکر کردن مردم صف میکشن واسه خریدش نه بقیه محصولاتشون پر فروش بوده اینم حتما میفروشه ! تحویل 6 ماهه ، قیمت تخیلی ، موتور سالار استهلاک ، هرکی بخره واقعا خیلی خوشحاله خخخخخ
1396/10/10
ماشین 28000 یورویی رو نمیدونم چطور حساب کردن شده 322 میلیون ، اونم فرانسوی پر استهلاک
1396/10/11
آقا یه سوالی نرمی تعلیق به تالیسمان میرسه که به اندازه پژو پارس نرمه و قشنگ سنگ ریزه های خیابون رو احساس میکنی و میکوبه ؟ البته واقعا طراحی دنده هم خیلی زیباست از تلفن الگوبرداری کردن به معنای واقعی کلمه اسباب بازی فرانسوی و حیف پول