موضوعات داغ

زمین گیر شدن هیولای شش چرخ مرسدس بنز در برف + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز G63 AMG شش چرخ محرک 6X6 که در دنیای خودرو به عنوان غول آهنین شکست ناپذیر شناخته می‌شود، گویا آنقدرها هم که می‌گوید شکست ناپذیر نیست، زیرا اخیرا برای ضبط یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه از عملکرد این اتومبیل در زمستان، در برف گیر کرده و مغلوب این پدیده سفید رنگ زیبای طبیعت شده است.
ویدیو مذکور توسط خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله قرار گرفته است، اما جالب است بدانید که باتوجه به ویدیو، حتی بولدوزر هم در کنار تقلای مرسدس بنز نمی‌تواند این هیولای شش چرخ مرسدس بنز را از درون برف خارج کند!
هرچند پس از چند دقیقه این خودروی شش چرخ مرسدس بنز از لابه لای برف‌ها بیرون کشیده می‌شود تا به ادامه ضبط ویدیو تبلیغاتی بپردازد.
جهت یادآوری بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای تامین نیرو محرکه این هیولای شش چرخ خود که به طور رسمی در سال 2013 میلادی رونمایی و سپس تا سال 2015 میلادی تولید شد. از یک پیشرانه هشت سیلندر 5.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر خروجی قدرت 536 اسب بخاری و گشتاور 758 نیوتن متری استفاده کرده است که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک، می‌تواند این نیروی عظیم را به سوی تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال کند تا این هیولای مرسدس بنز را شکست ناپذیر کند، البته به غیر از برف!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد